2021 |
תכנית התערבות לפיתוח יכולת ההבעה הרגשית של ילדים בגיך הרך ויישומה בתקופת הקורונה |
MA |
ידלין, נעם |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2020 |
בחינת מנגנוני תרומה ישירה, חיזוק ופיצוי הדדי בין תפקודים ניהוליים ואינטגרציה ויזומוטורית בכתיבה בילדים בכתה ב ובכתה ג |
MA |
אדדי בר, יעל |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2020 |
הקשר בין תפיסות חינוכיות של הגננת ובין תפיסתה את התרבות הארגונית בגן וידע הורי על הגן |
PhD |
אברהם חי, אסתר |
פרופ' יעקב כץ, פרופ' אסתר עדי-יפה |
2020 |
הישגים אורייניים אצל תלמידי כיתה ב' מרקע סוציו-אקונומי נמוך : השפעת "חימום-מקדים מבחן" והקשר לתהליכי למידה במטלה גרפו-מוטורית (אנגלית) |
PhD |
הולנדר, חגית |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2020 |
השוואה בין למידת שתי סוגות של מטלה גרפו-מוטורית בקרב ילדי גן ומבוגרים (אנגלית) |
MA |
עבד אל האדי, דועא |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2020 |
"מוזימטיקה" שתי תוכניות התערבות להבנת היסודות המתמטיים במוזיקה ותרומתם ללמידה מתמטית בקרב תלמידי כיתות ג' ו-ד' (אנגלית) |
PhD |
עזריהו, ליבי |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2019 |
לימוד הבנת רגשות על-ידי ציור מבעי פנים בקרב ילדי גן חובה בחברה הערבית בישראל |
MA |
גורן חטיב, עביר |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2019 |
האם אימון מוטורי קבוע/מגוון משפר הישגים לימודיים של תלמידים בכיתות ב' בקריאה וכתיבה? (אנגלית) |
MA |
סרחאן, אמירה |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2019 |
מה גילית היום בגן? עיצוב הסביבה הפיזית של גן הילדים כמקדמת תהליכי חקר וגילוי - תפיסות ועמדות של גננות, הורים וילדים (אנגלית) |
PhD |
פרי (בירן ), נטע |
ד"ר אורנית ספקטור-לוי, פרופ' אסתר עדי-יפה |
2017 |
קשיים ברכישת זיכרון לטווח ארוך בקרב ילדים המאובחנים כבעלי DCD, האמנם? |
MA |
ברסטל, גתית |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2017 |
ידע הורים אודות מעון היום של ילדיהם : מה הם יודעים ומה הם רוצים לדעת |
MA |
גולדוסר-בלוך, ורד |
פרופ' אסתר עדי-יפה, ד"ר צילי שוחט |
2017 |
השפעת התנהגות אימהות על יכולות תכנון תנועה של פעוטות עם וללא ליקוי בעיבוד חושי באינטראקציה עם ילדן |
MA |
דוד, עדי |
פרופ' אסתר עדי-יפה, ד"ר נורית יגרמן |
2017 |
הקשר בין מערכות עיבוד הזיכרון ליכולות הקריאה והכתיבה אצל ילדים בכיתות ב' עם וללא סיכון ללקות למידה (אנגלית) |
MA |
לוי, עומר |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2017 |
הניעה לשליטה בקרב פגים שנולדו לפני שבוע 32 וילדים שנולדו במועד בגילאי 12-24 חודשים |
MA |
נייגר, אורלי |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2017 |
הבדלים בהתנהגות אמהית באינטראקציית אם-פעוט בין אמהות לפעוטות עם ליקוי בעיבוד חושי לבין אמהות לפעוטות עם התפתחות תקינה |
MA |
פינטו, רוית |
ד"ר נורית יגרמן, פרופ' אסתר עדי-יפה |
2017 |
תצפית על יכולות הקשב של פעוטות בעת אינטרקציית אם-ילד, בקרב פעוטות עם ליקוי בעיבוד חושי וויסות עצמי ובהשוואה לפעוטות עם התפתחות תקינה |
MA |
קרבלניק, ימית |
ד"ר נורית יגרמן, פרופ' אסתר עדי-יפה |
2017 |
הבנה והפקה של מחוות בקרב ילדים עם לקות שפה ספציפית (SLI) וילדים עם שיתוק מוחין (CP) בגיל טרום בית-ספר, ובחינת תכנית התערבות לשיפור הבנה והפקת המחוות |
PhD |
שמיר, ענבל |
פרופ' נירה משעל, פרופ' אסתר עדי-יפה |
2016 |
ידע הורי ותפיסה הורית על איכות מעונות יום בישראל : האם ניתן לחולל שינוי? |
MA |
ארד-טורחנסקי, אילת |
פרופ' אסתר עדי-יפה, ד"ר צילי שוחט |
2016 |
הקשר בין אופני החשיבה המובילים ליצירתיות לבין תפקודים ניהוליים : האם הוא דומה עבור חשיבה מתכנסת לעומת חשיבה מסתעפת? |
MA |
בורדמן, ולרי |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2016 |
למידה וגיבוש זיכרון פרוצדוראלי במתבגרים עם ADHD |
MA |
בלזר, דפנה |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2016 |
שינויים התנהגותיים בזמן מחלה עם חום בקרב ילדים על הספקטרום האוטיסטי |
MA |
לב, רבקה |
ד"ר לידיה גביס, פרופ' אסתר עדי-יפה, ד"ר שחר שפר |
2016 |
הקשר בין המיצב הסוציו-אקונומי של האזור בו נמצא מעון-היום ומשתנים דמוגרפיים של הורי הילדים המתחנכים במעון לבין איכות המעון |
MA |
לוי, אורי |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2016 |
הקשר בין סגנון הורות של אמהות, איכות התקשורת המילולית-רגשית שלהן ויכולת ההבנה הרגשית של ילדיהן בגילאי גן, כפי שבאה לידי ביטוי בהבעה מילולית ובהבנה של מבעי פנים מאוירים |
MA |
לויבצקי, מיכל |
ד"ר אריאלה וניאל, פרופ' אסתר עדי-יפה |
2016 |
הקשר בין דמיון פנים בין הורים לילדיהם, לבין השקעה הורית ואיכות הקשר ביניהם |
MA |
עומר, כרמית |
ד"ר אור כץ, פרופ' אסתר עדי-יפה |
2016 |
דיכאון אימהי מתמשך : השפעתה על אינטראקציה טריאדית בין הורים וילדיהם בגילאי טרום בית ספר |
MA |
קלוש-עטיה, מיכל |
פרופ' אסתר עדי-יפה, פרופ' רות פלדמן |