חידושים במחקר החינוכי

פרסומים קודמים

אוקטובר 2024 

 

מהו "המקום השלישי" ולמה הוא נחוץ כל כך עבור מתבגרים?

מחקר רחב היקף: עד 2050 יסבלו 740 מיליון ילדים ובני נוער מקוצר ראייה

מחקר מצא כי בני אדם שנוהגים ללכת לישון מאוחר מתפקדים טוב יותר ממשכימי קום

בינה מלאכותית מסייעת לכותבים, על חשבון המגוון

מחקר: נשים מצליחות יותר במבחנים קוגניטיביים בזמן וסת

האם כדאי להחמיא לילדינו גם על הישגים קטנים?

מחקר: הנרקיסיזם דומיננטי יותר אצל צעירים ומתמתן עם הגיל

מהפרט אל המשפחה והרבה מעבר: מהן השפעותיו החברתיות ארוכות הטווח של השכול?

אירוע אחד, כמה זיכרונות: מחקר שופך אור על מורכבות תהליכי הזיכרון במוח

משבר תחילת החיים: אחד מכל עשרה מבני דור ה-Z מתמודד עם חרדה ודיכאון

מחקר: דילוג תכוף בין סרטונים מגביר את תחושת השיעמום

Children contribute to group projects when there are clear and common goals

Researchers identify basic approaches for how people recognize words

Communication helps parent relationships with new college students but has limits

Children's behavioral problems are linked to higher hair cortisol levels

Variety is the spice of learning, memory study suggests

How are pronouns processed in the memory-region of our brain?

New insights into intellectual disability genetics emerge

Non-cognitive skills: The hidden key to academic success

Why children can't pay attention to the task at hand

Belief in academic ability key factor in academic success for low-income students

Play it forward: Lasting effects of pretend play in early childhood