2020 |
השפעת הנחיות גנריות וספציפיות לביצוע מטלת הבעה ויצירה בחומרים על: יצירתיות, הכוונה עצמית בלמידה והכוונה בין-אישית בגיל הרך |
MA |
וולפסון, ציפורה |
ד"ר טובה מיכלסקי |
2020 |
גורמים חברתיים ותרבותיים המנבאים דפוסי תזונה והרגלי אכילה של בני נוער ערביים ויהודים בישראל |
MA |
חביב אללה, למיס |
פרופ' יוסי הראל-פיש |
2020 |
כשל המרכזיות בקרב קוראים עם הפרעת קשב וריכוז : עדויות ממחקר חשיבה בקול |
MA |
לביא, ענת |
ד"ר מני יערי |
2020 |
השפעות סמנטיות על עיבוד מורפולוגי סמוי ומפורש : השוואה בין קוראים תקינים לקוראים עם דיסלקציה |
MA |
מרטון, רעות |
פרופ' רחל שיף |
2020 |
השפעת סגנון חקר מדעי: מעשי, רעיוני, ווירטואלי : על מיומנויות חקר, ידע מדעי, הכוונה קבוצתית משותפת, ועמדות תלמידי תיכון כלפי ביצוע חקר מדעי |
MA |
שקד, דנה |
ד"ר טובה מיכלסקי |
2019 |
אינטליגנציה רגשית והון פסיכולוגי בקרב סטודנטים עם מוגבלות שכלית המשתתפים בהעשרה אקדמית מותאמת וסטודנטים עם מוגבלות שכלית המשולבים בקורסים רגילים |
MA |
אבו-סאלח גבאלי, סנא |
פרופ' חפציבה ליפשיץ |
2019 |
מנהיגי ביניים כמגשרי גבולות ואפקטיביות הצוות : השפעתם של הטרוגניות פונקציונלית ומאפייני האישיות של מנהיגי הביניים מהטיפולוגיה של חמשת הגדולים (Big five) |
MA |
אברזל, אורן |
ד"ר פסקל בן עוליאל |
2019 |
דת, חברה ומדינה במשנתו ההלכתית של הרב צבי פסח פראנק |
MA |
אוירבך, נתנאל |
פרופ' יוסף (ג'פרי) וולף |
2019 |
אפקט המבחן המקדים בקרב ילדים בכיתות ב ו-ה |
MA |
אורן, שני-מיכל |
ד"ר ורד חלמיש |
2019 |
סיפורי חיים מפי מבוגרים עם ASD : זהות אישית, איכות החיים העכשווית ואוריינטציית העתיד |
MA |
אחימאיר-כרמל, אסנת |
פרופ' חפציבה ליפשיץ |
2019 |
תרומת חונכות לתפיסת מסוגלות ולפיתוח חשיבת עתיד חיובית, בקרב נערות דתיות בסיכון המשתתפות בתוכנית סל"ע חמ"ד ידידים |
MA |
אלימי, עדי |
פרופ' זהבית גרוס |
2019 |
האם אימון מוטורי קבוע/מגוון משפר הישגים לימודיים של תלמידים בכיתות ב' בקריאה וכתיבה? (אנגלית) |
MA |
אמירה סרחאן |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2019 |
חששות, ידע, ניסיון ותפיסות בנושא מיניות בקרב מתבגרים בעלי אוטיזם והוריהם |
MA |
ארבל-דוד, אפרת |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2019 |
יהודים בעלי תפקידים במחנות הריכוז וההשמדה : עדויות של ניצולים ועמדותיהם השיפוטיות ממרחק הזמן |
MA |
ארלן, פנינה |
פרופ' אריק כהן |
2019 |
גורמי חוסן והגנה המנבאים רווחה נפשית ותפקודית בקרב בני נוער בישראל |
MA |
בוקובזה, גילה |
פרופ' יוסי הראל-פיש |
2019 |
ההשפעה של משוב מרחיב טהור על למידה ממבחנים |
MA |
בורנשטיין, אריק |
ד"ר ורד חלמיש |
2019 |
תרומתה של תמיכה משולבת מטה-קוגניטיבית ורגשית לעומת תמיכה מטה-קוגניטיבית בפתרון שאלות מילוליות במתמטיקה באמצעות "סיפור מפעיל חשבוני" בגן הילדים |
MA |
גדסי, זהר |
פרופ' ברכה קרמרסקי |
2019 |
תפקיד תמיכת המורה ואיכות היחסים עם ההורים בקשר להתנהגויות של פגיעה עצמית לא-אובדנית בקרב בני נוער |
MA |
גולדנברג, שיר אסתר |
פרופ' ניר מדג'ר |
2019 |
מופעי חשיבה מטה-קוגניטיבית במהלך פתרון בעיות הנדסיות בקרב ילדי גן מרקע תרבותי שונה והקשר לפתרון בעיות מתמטיות |
MA |
גורביץ, רבקה |
ד"ר אורנית ספקטור לוי |
2019 |
האם הרחבה בספר אלקטרוני תורמת להבנת הסיפור אצל ילדי גן ממיצב נמוך מעבר לגורמים אינדיווידואליים? |
MA |
גורל, דיקלה |
פרופ' עופרה קורת |
2019 |
לימוד הבנת רגשות על-ידי ציור מבעי פנים בקרב ילדי גן חובה בחברה הערבית בישראל |
MA |
גורן חטיב, עביר |
פרופ' אסתר עדי-יפה |
2019 |
השפעת רמת המפורשות במטלת למידת דקדוק מלאכותי באופנות חזותית ושמיעתית : השוואה בין מאייתים חלשים ומיומנים |
MA |
גלעד פטראנו, רותם |
ד"ר שני קחטה, פרופ' רחל שיף |
2019 |
בריונות ברשת בקרב בני נוער : מאפייני הקורבנות, אפיונה כמצב דחק, משאבי חוסן ממתנים ובהתייחס לאוריינות דיגיטלית |
PhD |
גפן, עמיר |
פרופ' זהבית גרוס, פרופ' טלי היימן |
2019 |
תפיסות תפקידי החיים : מגדר, עבודה ואימהות ופיתוח תפיסת קריירה בקרב בנות לאימהות קרייריסטיות |
MA |
דיין, חן |
פרופ' זהבית גרוס, ד"ר מאיה כהן-מלייב |
2019 |
האם תסמיני דיכאון מתווכים את הקשר בין תמיכה חברתית ובין מחשבות אובדניות ופגיעה עצמית לא אובדנית? |
MA |
דקה, דועאא |
פרופ' ניר מדג'ר |