תזות ודיסרטציות

ראה עבודות גם בשפה האנגלית

שנה כותרת סוג שם הסטודנט מנחה
2017 חוויותיהם של בוגרים מבית הספר היסודי בהיבט חינוכי - ערכי ולימודי MA אוחנה, אשרית קורט דבורה
2017 הקשר בין תגובתיות-יתר וטמפרמנט לבין תפקוד רגשי ותחושת מסוגלות עצמית בגיל הילדות תואר שלישי בוכריס-בזק, שירה
2017 בין אלטרואיזם לאגואיזם : אימהות למשפחה גדולה וקריירה - חוויתה של אישה ציונית דתית MA ביננפלד-איזק, יעל גרוס זהבית
2017 ידע הורים אודות מעון היום של ילדיהם : מה הם יודעים ומה הם רוצים לדעת MA גולדוסר-בלוך, ורד
2017 אוצר מילים ומודעות מטא-לשונית בקרב ילדים חד לשוניים ודו לשוניים בגילאי הגן ‬ (אנגלית) MA גולדשטיין, תמרה
2017 למידת רצף ויכולת העברה בגירויים מילוליים ולא מילוליים : השוואה בין קוראים עם דיסלקסיה התפתחותית לקוראים תקינים MA דוידוביץ’, טלי
2017 הקשר בין אמונות אפיסטמולוגיות, מטרות הישג וחרדת מבחן בקרב תלמידי כיתות י"א MA כהן, נועה
2017 האם חזרה קולית על מילה ופירושה תקדם את למידתה? : ניסוי בעזרת ספר אלקטרוני בשפה הערבית MA מחאמיד, נארימאן קורת עופרה
2017 למידת מילים חדשות באמצעות קריאה בספר האלקטרוני בהשוואה לקריאת אימהות לילד מתוך ספר מודפס MA נובק-שקד, דור קורת עופרה
2017 פיתוח שיתוף פעולה עם עמיתים בקרב ילדים עם אוטיזם בעלי יכולת מילולית מצומצמת בזיקה לפרופיל הסנסורי MA סמואל-מגל, קרן באומינגר נירית
2017 השפעת ההיררכיה האונטולוגית על תפיסת היברידים אצל ילדים בעלי התפתחות תקינה וילדים בעלי לקות שפתית (אנגלית) תואר שלישי סנהדראי, נאוה
2017 התרומה של IQ ביצועי ומילולי למיומניות שיח חברתי ושיתוף פעולה עם בני הגיל בקרב ילדים עם אוטיזם בעלי שפה דבורה מועטה MA קורן, דרור באומינגר נירית
2017 תרומת נוכחות שומר בבית הספר לתחושת הביטחון של תלמידים MA שגב, אור יבלון יעקב
2016 קידום יכולת פרו-חברתית של ילדי גן עם אוטיזם בתפקוד גבוה באמצעות תכנית התערבות קוגניטיבית-התנהגותית מתווכת מחשב MA אֹורן, עטרה עדן סיגל
2016 השימוש בפדגוגיית "הוראת הקונפליקטים" בקורס contemporary theory והשפעתו על מורים לאנגלית שהשתתפו בו : חקר מקרה MA אבוטבול, אסתר רזניק דוד
2016 הקשר בין סגנון ניהול ואקלים בית-ספרי לבין מידת השיפור של ההישגים במתמטיקה אצל תלמידים הלומדים בבתי ספר המתמחים בהפרעות התנהגות MA אבן, אורי בן דוד הדר איריס
2016 רמת הסכסוך ההורי, תפיסת חשיבות תפקידי חיים וציפיות לקונפליקט בית-קריירה בקרב נשים צעירות להורים גרושים MA אבני, סיון
2016 העשרת אוצר מילים בקרב ילדי גן ממיצב נמוך באמצעות קריאת ספר אלקטרוני עם וללא תיווך גננת תואר שלישי אטישקין, שפרה קורת עופרה
2016 סוציאליזציה וזהות נשית של בנות יוצאות אתיופיה בוגרות אולפנה בישראל MA אלמו, אביבה גרוס זהבית
2016 מבנה מטרות כיתתי כגורם הממתן בין מטרות הישג אקדמיות למטרות הישג חברתיות של תלמידים MA אמית, שירה מדג'ר ניר
2016 ‫פיתוח שיח חברתי בקרב ילדים עם אוטיזם בעלי יכולת מילולית מוגבלת בזיקה לתפקודים הניהוליים MA אסטרוגו, יעל באומינגר נירית
2016 ידע הורי ותפיסה הורית על איכות מעונות יום בישראל : האם ניתן לחולל שינוי? MA ארד-טורחנסקי, אילת
2016 הקשר בין סינכרוניזציה בין-חושית ובין כישורי חשבון וקריאה בקרב ילדים בבית הספר היסודי תואר שלישי בדיר, חריה
2016 הבדלים בתפקוד בתי ספר בשנים שבהן מתקיים מבחן מיצ"ב פנימי וחיצוני MA בוסתנאי-חלפון, אדוה קליין יוסף
2016 הקשר בין אופני החשיבה המובילים ליצירתיות לבין תפקודים ניהוליים : האם הוא דומה עבור חשיבה מתכנסת לעומת חשיבה מסתעפת? MA בורדמן, ולרי עדי-יפה אסתר