פרסומים
-
שיף, ר', וסאיג-חדאד, א' (2023). בחינת פערים בקרב ילדי בית הספר היסודי במגזר הערבי בתקופת הקורונה: מחקר אורך לבדיקת ההשפעה של התערבות רב-רכיבית ממוקדת-דיגלוסיה בגיל הגן (שנה לפני הקורונה) על הישגים האורייניים של התלמידים בכיתה ג’ (שנתיים אחרי הקורונה) : דו"ח סופי. משרד החינוך: לשכת המדען הראשי. https://meyda.education.gov.il/files/LishcatMadaan/research/diglossia-p…
-
שיף, ר', וסאיג-חדאד, א' (2023). בחינת פערים בקרב ילדי בית הספר היסודי במגזר הערבי בתקופת הקורונה: מחקר אורך לבדיקת ההשפעה של התערבות רב-רכיבית ממוקדת-דיגלוסיה בגיל הגן (שנה לפני הקורונה) על הישגים האורייניים של התלמידים בכיתה ג’ (שנתיים אחרי הקורונה) : דו"ח סופי. משרד החינוך: לשכת המדען הראשי. https://meyda.education.gov.il/files/LishcatMadaan/research/diglossia-p…
-
ברדא, י', זילברשץ, י' וגרוס, ז' (2023). ילדי זרים בישראל – התנגשות בין גישות אידיאולוגיות בהיעדר מדיניות הגירה סדורה. בתוך א', ברק וד', גליקסברג (עורכים). ספר יעקב נאמן (עמ' 663-712). ידיעות ספרים.
-
גוטמן, מ' וקורט, ד' (2023) (עורכות). סוגיות ודילמות בהוראה בהקשר רב-תרבותי : אינטרנציונליזציה, אינטגרציה וחינוך להכרת האחר. מכון מופ"ת.
-
חמי, א', ריץ', י', ומדג'ר, נ' (2023). תפיסת מטרות הישג של מורים ושל קבוצת השווים בכיתה קשרים עם מטרות הישג לימודיות של תלמידים. מעיינות, א', 193-225.
-
חמי, א', ריץ', י', ומדג'ר, נ' (2023). תפיסת מטרות הישג של מורים ושל קבוצת השווים בכיתה קשרים עם מטרות הישג לימודיות של תלמידים. מעיינות, א', 193-225.
-
רסולי-בלפר, ע', לביא, ט', שלו, ל', ויערי, מ' (2023). ההשפעה של למידה מטה-אסטרטגית ורמת מעורבות על הבנת הנקרא בקרב מתבגרים: מחקר התערבות. אוריינות ושפה, 10, 1-53.
-
אדלר, א', כהן-מליב, מ', ושכטר, א' (2022). מוטיבציות ג’נרטיביות בקרב יועצות חינוכיות בגיל הביניים. הייעוץ החינוכי, כ"ד, 43-69.
-
אדלר, א', כהן-מליב, מ', ושכטר, א' (2022). מוטיבציות ג’נרטיביות בקרב יועצות חינוכיות בגיל הביניים. הייעוץ החינוכי, כ"ד, 43-69.
-
איזנהמר, מ', אילוז, ש' ויבלון, י"ב (2022). הכלי הסימולטיבי בלמידה והוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 15-33). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ' (2022). התפתחותה של הסימולציה בחינוך: ממענה למצוקותיהם של מורים מתמחים לפיתוח מערכתי. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 34-48). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ', אילוז, ש' ויבלון, י"ב (2022). הכלי הסימולטיבי בלמידה והוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 15-33). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ', אילוז, ש' ויבלון, י"ב (2022). הכלי הסימולטיבי בלמידה והוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 15-33). מכון מופ"ת.
-
אילוז, ש', יבלון, י"ב, דגמי, ש', ולורט-מגיאל, נ', וסרי, נ' (2022). התנסות סימולטיבית במצבי קונפליקט ביו-אישי לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה ומתמחים. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 103-121). מכון מופ"ת.
-
אילוז, ש', יבלון, י"ב, דגמי, ש', ולורט-מגיאל, נ', וסרי, נ' (2022). התנסות סימולטיבית במצבי קונפליקט ביו-אישי לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה ומתמחים. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 103-121). מכון מופ"ת.
-
בן עמרם, מ', ושפירא-לשצ'ינסקי, א' (2022). סדנאות סימולציה ככלי לפיתוח קוד אתי בקרב מדריכי תעסוקה נתמכת. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 167-185). מכון מופ"ת.
-
גרוס, ז', וגולדרט, מ' (2022). השפעת החינוך הבלתי פורמלי על משתתפיו. בתוך שיש, א', ודרור, י' (עורכים). החינוך הבלתי פורמלי כפדגוגיה מוכללת: חברתית וערכית (עמ' 489-560). אוניברסיטת תל-אביב.
-
גרוס, ז', וגולדרט, מ' (2022). השפעת החינוך הבלתי פורמלי על משתתפיו. בתוך שיש, א', ודרור, י' (עורכים). החינוך הבלתי פורמלי כפדגוגיה מוכללת: חברתית וערכית (עמ' 489-560). אוניברסיטת תל-אביב.
-
האוזי, ז', בארט, ע', ובן-עוליאל, פ', (2022). מנהיגות חינוכית כמנבאת מחויבות ארגונית בקרב מורים חרדים. עיונים במינהל ובארגון החינוך, 37, 410-438.
-
הולמבי, ש"מ, ויבלון י"ב (2022). קונפליקט כהזדמנות ללמידה בתהליכי הכשרה: מרכזיותו של השימוש בקונפליקט בסדנאות סימולציה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ. איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 49-60). מכון מופ"ת.
-
וסרמן-גוטויליג, ת', אילוז, ש', ומברך, ז' (2022). השפעת ההתנסות הסימולטיבית על מיקוד שליטה ורגשות בקרב פרחי הוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 186-208). מכון מופ"ת.
-
וסרמן-גוטויליג, ת', אילוז, ש', ומברך, ז' (2022). השפעת ההתנסות הסימולטיבית על מיקוד שליטה ורגשות בקרב פרחי הוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 186-208). מכון מופ"ת.
-
חדד-אבוקסיס, ע', יערי, מ', וקורת, ע' (2022). ההשפעה של מידה וסוג ההתערבות בספרים אלקטרונים על הבנת הנשמע ולמידת מילים של ילדים בגיל הגן. אוריינות ושפה, 9, 39-63.
-
חדד-אבוקסיס, ע', יערי, מ', וקורת, ע' (2022). ההשפעה של מידה וסוג ההתערבות בספרים אלקטרונים על הבנת הנשמע ולמידת מילים של ילדים בגיל הגן. אוריינות ושפה, 9, 39-63.
-
יבלון, י"ב, אילוז, ש', והרשקוביץ, ש' (2022). תרומתה של התנסות סימולטיבית להכשרת רבני בתי ספר ור"מים לעבודה עם תלמידים במצבי קונפליקט. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 209-222). מכון מופ"ת.