"החתיכה החסרה" - היבטים חברתיים ורגשיים בתפקידם של אנשי ונשות חינוך במשקפי פרחי הוראה
מרצה
המחקר המוצג במאמר בחן כיצד תפסו פרחי הוראה בתחילת דרכם הפדגוגית, בעיצומה של מגפת הקורונה (אפריל-יוני 2021), את תפקיד המורים וההנהלה בבית הספר. חשיפתן את תפיסות אלה תסייע ביצירת שיח רגשי מקדם בבית הספר ובהקניה של כלים להתמודדות חברתית-רגשית מיטבית הן במצבי משבר והן בימים כתיקונם.
חן-לוי, ת'., ובוסקילה, י'. (2024). "החתיכה החסרה" - היבטים חברתיים ורגשיים בתפקידם של אנשי ונשות חינוך במשקפי פרחי הוראה. בתוך ר', לידור, ל', קוזמינסקי, ח', שכטר, ט', מיכלסקי ול' רוסו (עורכים). הכשרת מורים בתקופת משבר הקורונה: אתגרים, הזדמנויות ושינוי, כרך א (סוגיות בהכשרה להוראה), עמ' 78-98. מכון מופ"ת.
מילות מפתח
תאריך עדכון אחרון : 22/01/2025