אילוז, ש', ויבלון, י' (2024). התנסות סימולטיבית בלמידה מרחוק בהכשרה ובפיתוח מקצועי של מורים. בתוך ר., לידור, ל., קוזמינסקי, ח., שכטר, ט., מיכלסקי, ול., רוסו (עורכים). הכשרת מורים בתקופת משבר הקורונה: אתגרים, הזדמנויות ושינוי, כרך ב (התנסות, סימולציות ולמידה מקצועית) (עמ' 177-197). מכון מופ"ת.
חן-לוי, ת'., ובוסקילה, י'. (2024). "החתיכה החסרה" - היבטים חברתיים ורגשיים בתפקידם של אנשי ונשות חינוך במשקפי פרחי הוראה. בתוך ר', לידור, ל', קוזמינסקי, ח', שכטר, ט', מיכלסקי ול' רוסו (עורכים). הכשרת מורים בתקופת משבר הקורונה: אתגרים, הזדמנויות ושינוי, כרך א (סוגיות בהכשרה להוראה), עמ' 78-98. מכון מופ"ת.
אלמוג, א'., שניצר-מאירוביץ', ש'., רייך, א'., ליפשיץ, ח'., וגור, א'. (2024). התרומה של גמישות פסיכולוגית ושל תפקוד רפלקטיבי למסוגלות ההורית של הורים לילדים עם אוטיזם בעתות שגרה ומלחמה. חוקרים @ החינוך המיוחד, 4, עמ' 1-39.
לוין א'. (2023). תוכניות הלימודים במחשבת ישראל ככלי חינוכי להתמודדות עם משברים לאומיים וחינוכיים. מכלול, 36, עמ' 140-174.
קון, א'., בוקעי, י'., ופלדמן, ב'. (2023). חוויית התפילה של בני נוער: משתמשי תקשורת תומכת וחליפית (תת"ח) במסגרות חינוך חרדיות. הגות 13, עמ' 63-84.
גתהון, ש', רומי, ש', ו ויגיל, י' (2016)
תפיסת תפקיד ושחיקה בקרב עובדים עם מתבגרים במצבי סיכון: היבט רב תרבותי. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, כ"ד(43), 13-38