מה עושים בוגרינו?
-
עדי אברמוביץ'מאבחנת דידקטית ומדריכה, מרכז חדד, הפקולטה לחינוך, אוני' בר אילןתואר שני בלקויות למידה, חוקרת הבנת הנקרא במסגרת התואר השלישי. מאבחנת דידקטית...
-
סמואל מקרטנימנתח נתונים, חברת Redwood International Sports Assetsתואר ראשון בחינוך לא פורמלי. מנתח נתונים בחברת Redwood International Sports...
-
מעין בן צבי פישלמלמדת תלמידים בגילאי 3-21 עם מוגבלויות מורכבות, בית ספר "המעיין" בירושליםהלמידה בתואר השני בהתמחות של מוגבלות שכלית, אפשרה לי להסתכל על התלמידים שלי...
-
הדס דוויקמ"מ ראשת החוג לחינוך מיוחד, מכללת הרצוגהלימודים בתכנית של תואר שני במוגבלות שכלית נתנו מידע מקצועי עדכני ביותר, במקביל...
-
שרית לוימנהלת שירות הערכה והכרה, במינהל מוגבלויות, משרד הרווחה והביטחון החברתיההתמחות במוגבלות שכלית מהווה עוד אבן דרך משמעותית בהתפתחות המקצועית ובקריירה שלי...
-
אסף פזמורה ורכז מגמת מדעי הסביבה, בית ספר תיכון מקיף י"א באשדודהליווי והסיוע ללא ספק יצרו עבורי את תחושת החוויה הנפלאה בפקולטה לחינוך במיוחד...
-
דן שינהרכז שכבה ורכז מקצוע, תיכונט תל אביבבפקולטה לחינוך הכרתי אנשים בעלי תחומי עניין דומים לשלי ורכשתי מיומנויות וכלי...
-
שירלי יעקוביחברת צוות חינוכי, גן מונטיסורי ״דרך הילד״, הכפר הירוקחווית הלימודים בפקולטה הייתה מאד משמעותית עבורי. הלימודים תרמו לי מבחינה מקצועית...
-
יפית כהן בוננהמדריכה ארצית, אגף חינוך מיוחד, משרד החינוךתוכנית הלימודים בתואר שני במוגבלות שכלית העניקה לי מידע מקצועי מעמיק...
-
יונית וינרמנהלת בית ספר, ביה''ס 'מרכז וואהל' של עמותת אהל שרה.בביה"ס 'מרכז וואהל' לומדים בנים ובנות עם מוגבלות שכלית התפתחותית...