הכשרת מורים
-
גוטמן, מ' וקורט, ד' (2023) (עורכות). סוגיות ודילמות בהוראה בהקשר רב-תרבותי : אינטרנציונליזציה, אינטגרציה וחינוך להכרת האחר. מכון מופ"ת.
-
גוטמן, מ' וקורט, ד' (2023) (עורכות). סוגיות ודילמות בהוראה בהקשר רב-תרבותי : אינטרנציונליזציה, אינטגרציה וחינוך להכרת האחר. מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ' (2022). התפתחותה של הסימולציה בחינוך: ממענה למצוקותיהם של מורים מתמחים לפיתוח מערכתי. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 34-48). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ' (2022). התפתחותה של הסימולציה בחינוך: ממענה למצוקותיהם של מורים מתמחים לפיתוח מערכתי. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 34-48). מכון מופ"ת.
-
אילוז, ש', יבלון, י"ב, דגמי, ש', ולורט-מגיאל, נ', וסרי, נ' (2022). התנסות סימולטיבית במצבי קונפליקט ביו-אישי לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה ומתמחים. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 103-121). מכון מופ"ת.
-
אילוז, ש', יבלון, י"ב, דגמי, ש', ולורט-מגיאל, נ', וסרי, נ' (2022). התנסות סימולטיבית במצבי קונפליקט ביו-אישי לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה ומתמחים. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 103-121). מכון מופ"ת.
-
אילוז, ש', יבלון, י"ב, דגמי, ש', ולורט-מגיאל, נ', וסרי, נ' (2022). התנסות סימולטיבית במצבי קונפליקט ביו-אישי לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה ומתמחים. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 103-121). מכון מופ"ת.
-
אילוז, ש', יבלון, י"ב, דגמי, ש', ולורט-מגיאל, נ', וסרי, נ' (2022). התנסות סימולטיבית במצבי קונפליקט ביו-אישי לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה ומתמחים. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 103-121). מכון מופ"ת.
-
הולמבי, ש"מ, ויבלון י"ב (2022). קונפליקט כהזדמנות ללמידה בתהליכי הכשרה: מרכזיותו של השימוש בקונפליקט בסדנאות סימולציה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ. איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 49-60). מכון מופ"ת.
-
הולמבי, ש"מ, ויבלון י"ב (2022). קונפליקט כהזדמנות ללמידה בתהליכי הכשרה: מרכזיותו של השימוש בקונפליקט בסדנאות סימולציה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ. איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 49-60). מכון מופ"ת.
-
רומי, ש', מוסלר, ר' ולייזר, י' (2009)
עמדות כלפי שילוב הילד בעל הצרכים המיוחדים ותפיסת מסוגלות עצמית בקרב מתכשרים להוראה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי במכללות ובאוניברסיטאות. סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 24 (1), 15-34
-
רומי, ש', מוסלר, ר' ולייזר, י' (2009)
עמדות כלפי שילוב הילד בעל הצרכים המיוחדים ותפיסת מסוגלות עצמית בקרב מתכשרים להוראה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי במכללות ובאוניברסיטאות. סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 24 (1), 15-34
-
איזקסון, ע' (2008).
מקומם של לימודי האמנויות בתכניות ההכשרה להוראה. ירחון מכון מופת, 32, 14-15.
-
איזקסון, ע' (2008).
מקומם של לימודי האמנויות בתכניות ההכשרה להוראה. ירחון מכון מופת, 32, 14-15.
-
כהן, א', מסלובטי, נ' ועמרני, נ' (2008).
חלופות הערכה בהכשרת מורים. בתוך א' יניב וד' אליצור (עורכים), תורת השטחות (עמ' 66-86). רמת-גן: FTA.
-
כהן, א', מסלובטי, נ' ועמרני, נ' (2008).
חלופות הערכה בהכשרת מורים. בתוך א' יניב וד' אליצור (עורכים), תורת השטחות (עמ' 66-86). רמת-גן: FTA.
-
מיכלסקי, ט' וקרמרסקי, ב' (2008)
פיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה בסביבה מתוקשבת בזיקה לתפיסות של למידה והוראה. מגמות, מה (4), 765-798.
-
מיכלסקי, ט' וקרמרסקי, ב' (2008)
פיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה בסביבה מתוקשבת בזיקה לתפיסות של למידה והוראה. מגמות, מה (4), 765-798.
-
מיכלסקי, ט' וקרמרסקי, ב' (2008)
פיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה בסביבה מתוקשבת בזיקה לתפיסות של למידה והוראה. מגמות, מה (4), 765-798.
-
מיכלסקי, ט' וקרמרסקי, ב' (2008)
פיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה בסביבה מתוקשבת בזיקה לתפיסות של למידה והוראה. מגמות, מה (4), 765-798.
-
שי, א' וקניאל, ש' (2008)
תיקוף מבני למורכבות קוגניטיבית והשלכות לחינוך. טללי אורות: שנתון מכללת אורות ישראל , 14, 307-338
-
שי, א' וקניאל, ש' (2008)
תיקוף מבני למורכבות קוגניטיבית והשלכות לחינוך. טללי אורות: שנתון מכללת אורות ישראל , 14, 307-338
-
קניאל, ש' ברט, א' ושטיינברג, פ' (2007).
דוח מחקר: השוואה בין ההכשרה להוראה במכללות לחינוך לעומת אוניברסיטאות על פי מנהלים, רכזים ומורים. תל-אביב: מכון מופת ומשרד החינוך, האגף להכשרת עובדי הוראה.
-
קניאל, ש' ברט, א' ושטיינברג, פ' (2007).
דוח מחקר: השוואה בין ההכשרה להוראה במכללות לחינוך לעומת אוניברסיטאות על פי מנהלים, רכזים ומורים. תל-אביב: מכון מופת ומשרד החינוך, האגף להכשרת עובדי הוראה.
-
לייזר,י' ורומי, ש' (2005)
הקשר בין דתיות, לאום ומשתני רקע נוספים של פרחי הוראה על עמדות כלפי שילוב: השלכות לתכניות הכשרה. סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 20 (2), 39-54