‫ עמדות כלפי שילוב הילד בעל הצרכים המיוחדים ותפיסת מסוגלות עצמית בקרב מתכשרים להוראה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי במכללות ובאוני

מחבר
רומי, ש'

המאמר מציג מחקר שמטרתו הייתה לבדוק האם קיימים הבדלים בעמדות כלפי שילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים ובתפיסת המסוגלות בקרב מתכשרים להוראה ולחינוך לפי מסלולי הכשרה: חינוך פורמלי, חינוך בלתי פורמלי וקידום טיפוח נוער, ועל פי מוסדות ההכשרה, אוניברסיטה אל מול מכללה. במחקר השתתפו 412 מתכשרים להוראה ולחינוך בשלושה מסלולי הכשרה ובמוסדות הכשרה שונים. ייחודו של המחקר הינו בבדיקת הנושא בקרב פרחי הוראה במסלול הפורמאלי והבלתי פומאלי, שהמחקר אודותם מועט, ואשר ממצאיו יכולים לסייע בעריכת שינויים רצויים בתוכניות ההכשרה, כדי לקדם את כישוריהם של המתכשרים ללמד או להדריך ביעילות במסגרות שילוב

 רומי, ש',  מוסלר, ר'  ולייזר, י'  (2009)

‫ עמדות כלפי שילוב הילד בעל הצרכים המיוחדים ותפיסת מסוגלות עצמית בקרב מתכשרים להוראה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי במכללות ובאוניברסיטאות. ‫ סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 24 (1), 15-34

תאריך עדכון אחרון : 28/09/2016