חינוך משלים

  • כהן, א"ה (2012)

    ניתוח מבני רב-ממדי של הקוד הבלתי פורמלי: היבט סינכרוני ודיאכרוני. בתוך ת' רפופורט וא' כהנא (עורכות), הסדר החברתי והקוד הבלתי פורמלי (עמ' 519-543). הוצאת רסלינג 

  • רומי, ש'  (2009)

     החינוך הבלתי-פורמלי: בין מיסוד לארעיות מובנית . ירחון מכון מופת , 37, 18-21

  •  רומי, ש',  מוסלר, ר'  ולייזר, י'  (2009)

    ‫ עמדות כלפי שילוב הילד בעל הצרכים המיוחדים ותפיסת מסוגלות עצמית בקרב מתכשרים להוראה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי במכללות ובאוניברסיטאות. ‫ סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 24 (1), 15-34