החינוך הבלתי-פורמלי: בין מיסוד לארעיות מובנית
מרצה
על אף חשיבותו של החנוך הבלתי פורמלי ועל אף הפעילות הרבה בתחום, עדיין חסרה ההכרה המקצועית, הצבורית והמשפטית הראויה בעובדי החנוך הבלתי פורמלי ובכלל זה בעובדי קדום וטפול בנוער, בדומה להכרה בעובדים סוציאלים ובפסיכולוגים. לדעת המחבר יש להגדיר הגדרה ברורה יותר את הגבולות המקצועיים של הפעילויות וההתערבויות החנוכיות המצופות מהן, וכן של העובדים המקצועיים בתחום.
רומי, ש' (2009)
החינוך הבלתי-פורמלי: בין מיסוד לארעיות מובנית . ירחון מכון מופת , 37, 18-21
מילות מפתח
תאריך עדכון אחרון : 28/09/2016