מסוגלות עצמית
-
אילוז, ש', ויבלון, י' (2024). התנסות סימולטיבית בלמידה מרחוק בהכשרה ובפיתוח מקצועי של מורים. בתוך ר., לידור, ל., קוזמינסקי, ח., שכטר, ט., מיכלסקי, ול., רוסו (עורכים). הכשרת מורים בתקופת משבר הקורונה: אתגרים, הזדמנויות ושינוי, כרך ב (התנסות, סימולציות ולמידה מקצועית) (עמ' 177-197). מכון מופ"ת.
-
אופנהיים שחר, ס' (2016)
“את לא תוכלי להבין! את אולי שחורה, אבל לא שחורה כמונו!“ אופני ביצוע זהות אתנית כמפגן כוח בקרב נערות במסגרת תהליך התערבות. סוציולוגיה ישראלית: כתב-עת לחקר החברה הישראלית, 17(2), 7-28
-
אופנהיים שחר, ס', ובנימין, א' (2016)
הימנעות ומשמעויותיה בקרב נערות מאוכלוסיות מתויגות. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, כ"ד, 43 39-57
-
סלקובסקי, מ', סומבייב-גילר, א' ורומי, ש' (2014)
תפיסת תפקוד משפחתי, זהות ה"אני" ומסוגלות עצמית: השוואה בין מתבגרים בסיכון ילידי הארץ לבין עולים מחבר העמים. מתוך: גרופר, ע' ורומי ש' (עורכים), ילדים ומתבגרים במצבי סיכון בישראל. כרך א: תמונת מצב של התחום ותוכני ליבה. (עמ' 213-246), ת"א : מכון מופ"ת
-
אופנהיים-שחר, ס' (2011)
מי זו 'אישה טובה'? פנים: כתב-עת לתרבות, חברה וחינוך , 56: 16-24
-
אלוני,א', ציון, מ', וספקטור-לוי, א' (2010)
מיני-מוזיאון בית-ספרי כסביבה לימודית ייחודית - על המיני מוזיאון ודיווח מחקר . עלון למורי הביולוגיה , 180, 1-9
-
רומי, ש' וחסיד, מ' (2010)
ההפעלופדיה כתכנית לימודים בחינוך הבלתי פורמלי, אופן השימוש בה בקהילה ובפנימייה והקשר למידת מסוגלותם העצמית של המשתמשים. הלכה ומעשה, 21, 169-214
-
מנור-מולדון, א' ורומי, ש' (2009)
האינטרנט כמשאב לעבודה עם נוער בסיכון: עמדות של נוער בסיכון ונוער נורמטיבי כלפי השימוש באינטרנט. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית , 29, 143-170
-
רומי, ש', מוסלר, ר' ולייזר, י' (2009)
עמדות כלפי שילוב הילד בעל הצרכים המיוחדים ותפיסת מסוגלות עצמית בקרב מתכשרים להוראה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי במכללות ובאוניברסיטאות. סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 24 (1), 15-34
-
בנולול,נ' ורומי, ש' (2002)
השפעת התערבות טיפולית באמצעות ספורט על גורמי אישיות בקרב צעירים מנותקים . מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית , 16, 49-65