חן-לוי, ת'., ובוסקילה, י'. (2024). "החתיכה החסרה" - היבטים חברתיים ורגשיים בתפקידם של אנשי ונשות חינוך במשקפי פרחי הוראה. בתוך ר', לידור, ל', קוזמינסקי, ח', שכטר, ט', מיכלסקי ול' רוסו (עורכים). הכשרת מורים בתקופת משבר הקורונה: אתגרים, הזדמנויות ושינוי, כרך א (סוגיות בהכשרה להוראה), עמ' 78-98. מכון מופ"ת.
בוסקילה, י' וחן-לוי, ת' (2023). "רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה"...: מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה - תפיסות מורים וגננות. דפים, 78, 13-34.
גתהון, ש', רומי, ש', ו ויגיל, י' (2016)
תפיסת תפקיד ושחיקה בקרב עובדים עם מתבגרים במצבי סיכון: היבט רב תרבותי. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, כ"ד(43), 13-38