כללי ציטוט ביבליוגרפיים לפי APA, מהדורה 7, 2019
כללי הרישום הביבליוגרפיים
סידור הרשימה הביבליוגרפית
2) אין למספר את המקורות. 3) סדר המקורות ברשימה. יש לרשום בסדר אלפביתי, לפי שמות המשפחה של המחברים, למעט יוצאי דופן (לפרוט ראו סעיפים 9 ו-10). 4) מחברים שונים בעלי שם משפחה זהה, יירשמו לפי סידור אלפביתי של שמותיהם הפרטיים. 5) מקורות שונים של אותו מחבר יירשמו לפי תאריך, כאשר המקור הישן יותר 7) מקורות בעלי אותו מחבר ואותו כותר, יירשמו על פי שנת הפירסום. 8) מחבר המופיע פעם כמחבר בודד ופעם כמחבר הראשון בין מספר מחברים. 9) אין מחבר. יש לציין את שם המקור / הערך בתחילה ולרשום בסדר אלפביתי, ולהתייחס 10) תאגיד כמחבר. יש לרשום בסדר אלפביתי, ולהתייחס למילה המשמעותית הראשונה. 11) מקור משני. יש לרשום את פרטי הספר / מאמר שבידיכם, ולא את הטקסט המקורי. |
איזכור או ציטוט בגוף העבודה 1) איזכור בגוף העבודה מתייחס לציון המקורות כחלק מן הטקסט של עבודתכם, בין אם מדובר בציטוט ישיר ובין אם לאו. 2) מספר המחברים הוא המשפיע על האיזכור בגוף הטקסט ולא אופי הפרסום (ספר מודפס, מאמר מודפס או מקור אלקטרוני). 3) איזכור: ציון רעיונו של המחבר בניסוח שלכם, כאשר שמו מופיע מחוץ לסוגריים. 4) ציטוט ישיר: ציטוט המחבר בניסוח שלו, תוך שימוש במירכאות וציון העמודים הספציפיים בהם מופיע הרעיון. 5) מספר המחברים או שם תאגיד (ארגון) משפיע על הרישום החל מהאיזכור השני ואילך. 6) מספר מקורות שמופיעים יחדיו: כאשר מציינים במשפט אחד רעיון שמופיע במקורות שונים,
א) אותו מחבר, יותר ממקור אחד שלו, שנת פרסום זהה: ב) אותו מחבר, יותר ממקור אחד שלו, שנות פרסום שונות: ג) אותו רעיון מופיע במקורות שונים (לכל אחד מן המחברים מאמר נפרד): |
ספרים
מחבר אחד הדגשת המקור הראשי (ספר, כתב-עת, וכד') באמצעות כתב נטוי. עברית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש (שנה). שם הספר. מו"ל. יש לרשום את שם ההוצאה, כפי שמופיע בכתב זכויות היוצרים. יש להבדיל בין מהדורות שונות לבין הדפסות שונות. בכל המדובר במס' מהדורה שונה, יש לציין זאת בסוגריים אחרי הכותר. שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש, שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש ושם משפחה, שפירא-לשצ'ינסקי, א' (2017). אתיקה ארגונית בניהול משאבי אנוש במערכת החינוך הישראלית. פרדס. לועזית במקרה שבספר מופיע מחבר פרק שאינינו מחבר הספר, הוא יופיע בסוגריים. כפי שמופיע בדוגמה השנייה. שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי. (שנה). שם הספר. מו"ל. .Tran, H. (1996)The philosophy of moral development. John Wiley Lasley, T. J. (with Ryan, K.). (1994). Teaching peace: Toward cultural selflessness. Bergin & Garvey. ספר אלקטרוני בסוף הציטוט יופיע DOI (Digital Object Identifier) אשר הוא מעין "תעודת זהות" של הפרסום. American Psychological Association. (2020). Publication manual of the American Psychological Association (7th ed.). https://doi.org/10.1037/0000165-000 יש לציין רק כתובת DOI של הספר. אם לספר אין כתובת כזאת, מסיימים את הרישום עם פרטי המו"ל. בכל מקרה, לא רושמים כתובת URL. |
שני מחברים ומעלה 2 עד 20 מחברים עברית 1) יש לרשום את שמות כל המחברים, גם אם הספר שברשותכם נכתב על-ידי 19 מחברים. 2) יש לרשום פסיק בין שם המשפחה לשם הפרטי וגם בין שמות המחברים, למעט המחבר האחרון שמופיע עם ו' החיבור. אין לרשום פסיק לפני שמו. שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש, שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש ו-שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש (שנה). איזקסון, ע' ושוורץ, ד'. (2020). מוסיקה, יהדות, ישראליות ואנחנו : מסע של זהות. כרמל. לוין, נ', לוצאטו, א', מינץ, ר', יצחקי, ח' ואילן א'. (2022). קשר / פיתוח וכתיבת תוכן מודפס ודיגיטלי. מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית. 1) יש לרשום את שמות כל המחברים, גם אם הספר שברשותכם נכתב על-ידי 20 מחברים. 2) יש לרשום פסיק בין שם משפחה לשם פרטי וכמו כן בין מחברים שונים, גם לפני המחבר האחרון שמופיע עם הסימן & לפניו (בניגוד להנחיות בעברית). 3) הפסיק יירשם לאחר הנקודה הצמודה לאות השם הפרטי. למשל, ,.M שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי., שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי., Schensul, S. L., Schensul, J. J., & LeCompte M. D. (1999). Essential ethnographic methods : observations, interviews, and questionnaires. AltaMira Press. 21 מחברים ומעלה עברית לספר הבא יש 22 מחברים. יש לרשום את 19 הראשונים, להוסיף שלוש נקודות, ואחר-כך לרשום את המחבר האחרון. שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש, (עד המחבר ה-19)... לועזית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי., שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי., |
תאגיד כמחבר שימו לב: 2) אם המחבר והמו"ל הינם אותו ארגון, יש להשמיט את פרטי המו"ל. עברית שם התאגיד. (שנה). שם הספר. ישראל. משרד החינוך והתרבות. המזכירות הפדגוגית. (תשכ"ה). תלמידים טעוני-טיפוח בחינוך היסודי והעל-יסודי : הרצאות ודיונים בכינוס המפקחים והמדריכים. מכון מופ"ת. (2012). הבניית זהות מקצועית: תהליכי הכשרה ופיתוח מקצועי של מורים בישראל. ועדת המחקר הבין ממלכתית. שם התאגיד. (שנה). שם הספר. American Psychiatric Association. (2016). Neurodevelopmental disorders : DSM-5 selections. UICEF. (1988). Problems and priorities regarding recurrent cost. |
מאמר או פרק מתוך ספר ערוך (מאמרים של מחברים שונים) ספר שהינו אסופת מאמרים שחוברו על-ידי מחברים שונים, והתייחסתם רק למאמר/ים מסוים/ים. עברית שם משפחה של מחבר המאמר, אות ראשונה של שמו הפרטי עם גרש (שנה). ליבוביץ, נ'. (1957-1963). להוראת התנ"ך בכיתות הגבוהות. בתוך ח' חמיאל, (עורך). מעינות ה' : מאסף לענייני חינוך והוראה (עמ' 34-44). הוצאת הספרים של הסוכנות היהודית לארץ ישראל. שם משפחה של מחבר המאמר, אות ראשונה של שמו הפרטי. (שנה). שם המאמר. In אות ראשונה של שמו הפרטי של העורך. Josselson, R., & Lieblich, A. (2003). A framework for narrative research proposals in psychology. In R. Josselson, A. Lieblich, & D.P. McAdams (Eds.), Up close and personal: The teaching and learning of narrative research (pp. 259–272). Washington, DC: American Psychological Association. |
מאמרים
מאמר מכתב-עת מודפס שימו לב: עברית שם משפחה, אות ראשונה של שמו הפרטי של מחבר המאמר עם גרש (שנה). שדה-טסה, ד', גינזבורג, ק', שטדלר, י', דרורי, מ' (1998). מודל התערבות פסיכו-סוציאלית לנשים עם סרטן השד. חברה ורווחה: רבעון לעבודה סוציאלית, 18(2), 341-327. שם משפחה, אות ראשונה של שמו הפרטי של מחבר המאמר. (שנה). שם המאמר. שם כתב העת, מספר הכרך(מספר חוברת), מספרי עמודים משמאל לימין. Bronfenbrenner, U. (1979). The ecology of human development: Experiments by nature and design. Harvard University Press 2, 139-163. |
מאמר אקדמי ללא (DOI (digital object identifier הדגשת המקור הראשי (ספר, כתב-עת, וכד') בעברית ובלועזית באמצעות כתב נטוי מספר מחברים שתיים מהדוגמאות בסעיף זה כוללות מאמרים שלהם יותר ממחבר אחד. שימו לב לפיסוק: עברית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש (שנה). שם המאמר. שם כתב-העת, מספר כרך, מספרי עמודים. כתובת URL יש לרשום את שורת הכתובת בשורה אחת. אם לא ניתן, יש לעבור לשורה הבאה בוסקילה, י. וחן-לוי, ת. (2023). "רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה"...: מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה - תפיסות מורים וגננות. דפים, 78, 34-13. יפרח, מ', גלובמן, ר' וספקטור-לוי, א' (2016). מודל הוליסטי להוראה וללמידה של מדע וטכנולוגיה בכיתה הטרוגנית משלבת: פיתוח, עיצוב ויישום. מגמות, 50(2), 354-315. http://www.jstor.org/stable/24585497 לועזית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי. (שנה). שם המאמר. שם כתב-העת, Bar-On, R. (2006). The Bar-On model of emotional-social intelligence (ESI). Psicothema, 18(Suppl.), 13-25. http://www.psicothema.com/pdf/3271.pdf Kristin L. Perkins. (2024). Heterogeneous Household Change among Children. RSF: The Russell Sage Foundation Journal of the Social Sciences, 10(1), 82–102. https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1438544.pdf |
מאמר אקדמי עם DOI מהרשת, ממאגר מידע או מודפס הערות מקדימות 1) (DOI (Digital Object Identifier הינו מעין "תעודת זהות" של מאמר אקדמי אלקטרוני, לא לכל פרסום אקדמי יש DOI. אולם אם יש, יש להעדיף אותו על פני כתובת URL. דוגמה לרישום: http://doi.org/10.1037/0278-6133.24.2.225 יש לרשום את ה-DOI בשורה אחת. אם לא ניתן, יש לעבור לשורה הבאה 2) אם כתובת ה-DOI ארוכה ומסורבלת ואתם רוצים לקצרה, הזינו אותה 3) הדגשת המקור הראשי (ספר, כתב-עת, וכד') בעברית ובלועזית באמצעות כתב נטוי. עברית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש ושם משפחה, אות ראשונה של אהרוני, מ' (2020). לבייש ולא להתבייש: רפטואר של פעולות כוחניות אזרחיות לועזית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי., & שם משפחה, אות ראשונה של Park, E., Logan, H., Zhang, L., Kamigaichi, N., & Kulapichitr, U. (2020). Responses to coronavirus pandemic in early childhood services across five countries in the Asia-Pacific Region: OMEP Policy Forum. International Journal of Early Childhood, 52(3), 249–266. https://doi.org/10.1007/s13158-020-00278-0 |
כתבה מתוך עיתון יומי או מגזין הערות מקדימות 1) הדגשת המקור הראשי (ספר, כתב-עת, וכד') בעברית ובלועזית באמצעות כתב נטוי. 3) מספרי העמודים יש לרשום כך: לועזית: יש לרשום את הקיצור p. לציון עמוד בודד ואחריו יש לרשום את מספר העמוד. יש לרשום את הקיצור pp. לציון יותר מעמוד אחד, ואחריו יש לרשום את מספריהם, משמאל לימין. דוגמאות: pp. 23-30 | p. 34 עברית: יש לרשום את הקיצור עמ' ואחריו את מספרי העמודים מימין לשמאל. אין זה משנה אם מדובר בעמוד בודד או במספר עמודים. דוגמאות: עמ' 34 | עמ' 30-23 4) מספור העמודים כולל גם את החלק בעיתון ומבוטא אלפביתית, בהתאם לשפת העיתון. שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש (שנה, יום בחודש וחודש). שם המאמר. לוין, ג. (2002, מאי 1). יחסי מחנכות וילדים בגיל הרך. גיל רך. לועזית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי. (שנה, יום בחודש וחודש). שם המאמר. Gewertz, C. (2021). Teachers' mental health has suffered in the pandemic. Here's how districts can help. Education Week, 40(32), 19–21. https://www.edweek.org/leadership/teachers-mental-health-has-suffered-in-the-pandemic-heres-how-districts-can-help/2021/05 |
עבודות מחקר
עבודות אקדמיות מודפסות תזה (תואר שני) מודפסות עברית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש (שנה). שם התזה ביטון, א' (2003). שביעות רצון של ילדים עם תסמונת דאון והוריהם ממסגרות חינוך מיוחדות בהשוואה לשילוב במסגרות חינוך רגילות [עבודת גמר מחקרית (תזה)]. אוניברסיטת בר אילן. לועזית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי. (שנה). שם התזה Katz, R. (1980). Moral education and law-related education. [Master's thesis]. Bar-Ilan University. דיסרטציה (תואר שלישי) מודפסות עברית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש (שנה). שם הדיסרטציה [חיבור לקבלת תואר "דוקטור לפילוסופיה"]. פסלר, ע.' (2005). המכלול בחינוך הגבוה: תהליכי שינוי קונצפטואליים ומבניים בהשכלה הגבוהה בישראל (2000-1975). [חיבור לקבלת תואר "דוקטור לפילוסופיה"]. אוניברסיטת בר-אילן. לועזית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי. (שנה). שם הדיסרטציה Barenholz, Y. (2005). The Just community approach to moral education in religious public schools in Israel : a case of adaptation. [Doctoral dissertation]. Jewish Theological Seminary of America. |
עבודות ממאגר מידע תזה (תואר שני) ממאגר לועזית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי. (שנה). שם התזה (.Publication No Guan, J. J. (2009). Aesthetic interest in music education for children in foster piano. [Master's thesis, Huazhong Normal University]. ProQuest Dissertations and Theses database. דיסרטציה (תואר שלישי) ממאגר לועזית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי. (שנה). שם הדיסרטציה Slaughter ML. (2025). Perilous residues: American federal educational intervention through a student academic mathematics achievement apparatus. [Doctoral dissertation, The University of Wisconsin - Madison]. ProQuest Dissertations and Theses database. |
עבודות מאתר של מוסד אקדמי תזה (תואר שני) מאתר של מוסד אקדמי עברית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש (שנה). שם התזה רוזנברג, ב' (2021). תפיסתן של נשים חרדיות גרושות את מידת המשמעות של גופי חינוך שונים על חיי הנישואין / בריינדי רוזנברג. [עבודת גמר מחקרית (תיזה), אוניברסיטת בר-אילן] . תזות ועבודות דוקטורט - אוניברסיטת בר-אילן. http://offprints.lb.biu.ac.il.eu1.proxy.openathens.net/tif/theses/thes_… לועזית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי. (שנה). שם התזה . Hoter-Hermony, Y. (2022). The relationships amongst teachers quality, teachers satisfaction, investment in education and PISA performances : an international comparative view [Master's thesis, Bar-Ilan University]. These and dissertations - Bar-Ilan University. http://offprints.lb.biu.ac.il.eu1.proxy.openathens.net/tif/theses/thes_… דיסרטציה (תואר שלישי) מאתר של מוסד אקדמי עברית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש (שנה). גרנית-דגני, ד' (2016). כלי הערכה לתכניות חינוך סביבתי המבקשות לקדם תהליכי אקספלורציה בזהות התלמיד. [חיבור לקבלת תואר "דוקטור לפילוסופיה", אוניברסיטת בן-גוריון בנגב]. תזות ועבודות דוקטורט - אוניברסיטת בן גוריון. https://primo.bgu.ac.il/discovery/delivery/972BGU_INST:972BGU/122184742… לועזית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי. (שנה). שם הדיסרטציה . Feldman, N. (2016). Exploring the professional learning community in special education schools serving pupils with autism [Doctoral dissertation, Bar-Ilan University]. These and dissertations - Bar-Ilan University. http://offprints.lb.biu.ac.il.eu1.proxy.openathens.net/tif/theses/thes_… |
כלי מחקר
שאלון מתוך עבודת גמר אזכור ורישום של עבודת הגמר שממנה נלקח השאלון. לדוגמה: שאלון מיומנויות חברתיות בקרב ילדים עם אוטיזם. המבורגר, ליאור. (2022). יכולות חברתיות של ילדי גן עם הפרעה על רצף האוטיזם: תרומתה של הברית המשפחתית [חיבור לקבלת תואר "דוקטור לפילוסופיה"]. אוניברסיטת חיפה. | ||
שאלון מתוך מאגר מידע מחבר (שנה). שם השאלון [רשומה ממאגר]. שם המאגר. DOI
Taresh, S. M., Morett, L. M., Zaid, S. M., Roslan, S., Taleb, M. T., Song, P., Ahmad, N. A., & Noman, S. (2024). Beliefs towards ASD Questionnaire (BASD-Q), 2024. [Database record]. PsycTESTS. https://doi.org/10.1177/13623613231211850 |
כנסים
הרצאה / מושב בכנס הכוונה להרצאה / מושב שנכחתם בהם. הרצאות שקראתם מתוך ספר או מהרשת, ראו בהמשך. יש לרשום את התאריכים של כל ימי הכנס, לא רק את היום בו התקיימו ההרצאה / המושב הספציפיים. שם משפחה של המרצה, אות ראשונה של שמו הפרטי עם גרש (שנה, ימים בחודש חודש). עירם, י' (1997, י' באדר א' תשנ"ז, 17 בפברואר). חינוך לערכים, לסובלנות ולשלום [הרצאה בכנס]. כנס חנוכת הקתדרה לחינוך לערכים, לסובלנות ולשלום ע"ש ד"ר יוסף בורג, אוניברסיטת בר-אילן, רמת-גן, ישראל. לועזית שם משפחה של המרצה, אות ראשונה של שמו הפרטי. (שנה, חודש ימים בחודש). Jang, S. (2019, August 8–11). Deconstructing the opposition of natural/arbitrary in Coleridge’s theory of language [Paper presentation]. NASSR 2019: Romantic Elements, Chicago, IL, United States. |
הרצאה שפורסמה בספר של כנס (Proceeding), מודפסת שימו לב: הדוגמה להלן מתייחסת לספר כנס היוצא לאור מדי שנה ואינו חד-פעמי. עברית שם משפחה של המרצה, אות ראשונה של שמו הפרטי עם גרש (שנה). שם ההרצאה. אילון, א' ואהרוני, נ' (2023). בחינת מיומנויות האוריינות הדיגיטלית של תלמידי חטיבות-הביניים והחטיבות העליונות בעת משבר הקורונה. בתוך ד' אולינק-שמש, א' בלאו, נ' גרי, א' כספי, י' סידי, י' עשת-אלקלעי, י' קלמן וא' רובין (עורכים), האדם הלומד בעידן הדיגיטלי : ספר הכנס השמונה־עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס (עמ' 12-3). האוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס. לועזית שם משפחה של המרצה, אות ראשונה של שמו הפרטי. (שנה). שם ההרצאה. In אות ראשונה של שם פרטי. Nascimento, M.M., Catarino, P. (2024). How many roads? Critical thinking and creativity in higher education and mathematics. In M.E. Auer, U.R. Cukierman, E. Vendrell Vidal, & E. Tovar Caro (Eds.), Towards a hybrid, flexible and socially engaged higher education (pp. 31-40). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_4 |
הרצאה שפורסמה בספר של כנס (Proceeding), ברשת הכוונה לספר כנס שמופיע כקובץ PDF וניתן לעיין בו ברשת. עברית שם משפחה של המרצה, אות ראשונה של שמו הפרטי עם גרש (שנה). שם ההרצאה. ברק, א' (2011). ערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. בתוך נ' אלוני (עורך), מחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי : כרך 6. אודיסיאה בחינוך (עמ' 18-10). מכללת סמינר הקיבוצים. לועזית שם משפחה של המרצה, אות ראשונה של שמו הפרטי. (שנה). שם ההרצאה. Nascimento, M.M., Catarino, P. (2024). How many roads? Critical thinking and creativity in higher education and mathematics. In M.E. Auer, U.R. Cukierman, E. Vendrell Vidal, & E. Tovar Caro (Eds.), Lecture notes in networks and systems: Vol. 899. Towards a hybrid, flexible and socially engaged higher education (pp. 31-40). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_4 |
מידע מאתרים
מאמר או אתר מהאינטרנט שאיננו מכתב-עת מקוון עברית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש (תאריך כתיבת הדף: שנה, יום בחודש חודש). שם המאמר. שם האתר. או שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי עם גרש (ח"ת). שם האתר. כתובת URL או DOI ניג'ם-אכתיאלת, פ. ושרק, י. (2022). התוכנית לשיפור איכות החינוך בגני הילדים באוכלוסייה הערבית מחקר הערכה מעצבת ומסכמת. דמ-22-879. מכון מאיירס-ג‘וינט-ברוקדייל. https://brookdale.org.il/arab-kindergarten
לועזית שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי., שם משפחה, אות ראשנה של שם פרטי., & שם משפחה, אות ראשונה של שם פרטי. (תאריך כתיבת הדף: שנה, חודש יום בחודש). שם המאמר. שם האתר. כתובת URL או DOI Markowitz, A., Bassok, D., Smith, A., & Kiscaden, S. (2020). Child care teachers’ experiences with COVID-19: Findings from the study of early education in Louisiana. University of Virginia. |
ארגון כמחבר מאמר מהאינטרנט עברית שם הארגון. (תאריך חיבור המאמר, אם קיים). שם המאמר. כתובת URL או DOI משרד התעשייה המסחר והתעסוקה, אגף מעונות יום ומשפחתונים לגיל הרך (2009). סטנדרטים להפעלת מסגרות חינוכיות לפעוטות : דו"ח ועדה מייעצת בראשותה של פרופ' רוזנטל.
לועזית שם הארגון. (תאריך חיבור המאמר). שם המאמר. כתובת URL או DOI OECD (2018). Engaging young children: Lessons from research about quality in early childhood education and care. Paris: OECD. https://doi.org/10.1787/9789264085145-en |
מאמר מהאינטרנט, חסר מחבר / תאריך ללא מחבר עברית שם המאמר. (תאריך חיבור המאמר). שם האתר. כתובת URL או DOI תקנות הפיקוח על מעונות יום לפעוטות (תנאים לפעילות של מעון יום לפעוטות), (תשפ"א–2021). https://www.nevo.co.il/law_html/law01/502_445.htm לועזית שם המאמר. (תאריך חיבור המאמר). שם האתר. כתובת URL Google Chrome Users Can Now Block All Annoying Ads, Pop-Ups & Get Faster Web Browsing… (n.d.). https://safetechtips.com/. https://shorturl.at/MAIWF ללא תאריך עברית מחבר המאמר/שם הארגון. (ח"ת). שם המאמר. כתובת URL או DOI רבינוביץ, מ. (ח"ת). סוגיות בפעילותן של מסגרות לגיל הרך בצל נגיף הקורונה. הכנסת, מרכז המחקר והמידע.
לועזית שם הארגון. (.n.d) שם המאמר. שם האתר. כתובת URL או DOI National Nurses United. (n.d.). What employers should do to protect nurses |
דו"ח ברשת ברשת קיימים פרסומים שמופיעים כקבצים ושאינם מאמרים או ספרים. עברית שם המשפחה של המחבר, האות הראשונה של שמו הפרטי עם גרש ושם המשפחה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. (2022). פני החברה בישראל: מגפת הקורונה בישראל, תמונת מצב חברתית־כלכלית 2020, דוח מס' 13. לועזית שם המשפחה של המחבר, האות הראשונה של שמו הפרטי., & שם המשפחה של Stuster, J., Adolf, J., Byrne, V., & Greene, M. (2018). Human exploration of Mars: Preliminary lists of crew tasks (Report No. NASA/CR-2018-220043). National Aeronautics and Space Administration. https://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/20190001401.pdf |