"ריבועים שחורים שותקים"

המחקר הנוכחי ממקד אלומת אור לחטיבת הביניים ולסגל החינוכי שלה. שאלות המחקר מתחקות אחרי הקשיים, האתגרים ותפיסות התפקיד המשתנות של המורה בחטיבת הביניים על רקע משבר הקורונה ומהדהדות את החוויות והתפיסות הרווחות של מורים בחטיבת הביניים. 

חן לוי, ת' (2023). "ריבועים שחורים שותקים". בתןך י', הרפז וא', הורביץ (עורכים). להציל את חטיבת הביניים: הצעות למסגרת חינוכית תואמת גיל ההתבגרות (עמ' 309-329). דביר. 

תאריך עדכון אחרון : 13/02/2024