אמסלם רווה, ש' ושפירא לשצ'ינסקי, א' (2024). חקר התרבות האתית הבית-ספרית בהתבסס על המודל האקולוגי-חברתי: נקודת מבט בין-לאומית. דפים, 80, 105-125.
חן לוי, ת' (2023). "ריבועים שחורים שותקים". בתןך י', הרפז וא', הורביץ (עורכים). להציל את חטיבת הביניים: הצעות למסגרת חינוכית תואמת גיל ההתבגרות (עמ' 309-329). דביר.
בוסקילה, י' וחן-לוי, ת' (2023). "רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה"...: מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה - תפיסות מורים וגננות. דפים, 78, 13-34.
האוזי, ז', בארט, ע', ובן-עוליאל, פ', (2022). מנהיגות חינוכית כמנבאת מחויבות ארגונית בקרב מורים חרדים. עיונים במינהל ובארגון החינוך, 37, 410-438.
צמח, ס', ושפירא-לשצ'ינסקי, א' (2022). הקשר בין תפיסות אינדיבידואליות וקולקטיביות של המורים את מנהל בית ספרם כאותנטי בתיווך עמדות עולם העבודה שלהם לבין התנהגויותיהם. עיונים במינהל ובארגון החינוך, 37, 317-352.
מרבך, ע', רובוביץ-מן, ט' גולדרט, מ', רייטר, ש' ופרנק, א' (2016)
חילוץ ההוראה מהמשבר המובנה בתוכה סוגיות מן השדה. ביטאון מכון מופת, 58, 74-85