2022 |
מורכבות רב ממדית של כתיב מוספיות: ניתוח ביצועי תלמידים עם דיסלקציה בהשוואה לקבוצות ביקורת עם התפתחות טיפוסית (אנגלית) |
MA |
קימל לב, אלה |
פרופ' רחל שיף |
2022 |
שילוב בין אסטרטגיות ייצוג מילולי ובין אסטרטגיית ייצוג ויזואלי מנטלי, ותרומתו להבנת הנקרא של הטקסט המידעי |
MA |
שמיר-צברי, נטע |
פרופ' רחל שיף |
2021 |
למידה סטטיסטית ומאפיינים שפתיים : השוואה בין ילדי גן לקויי שפה לילדי גן עם התפתחות תקינה |
MA |
אביטל, קורין |
פרופ' רחל שיף |
2021 |
ייצוג מנטאלי מרחבי בקרב ילדים עם לקות שפה בהשוואה לילדים עם התפתחות תקינה בגיל הגן : השפעת ההיבט המיוצג ורמת מורכבותו |
MA |
לוונטל, יעל |
פרופ' רחל שיף |
2021 |
יציבות מורפמת השורש הדבור בלקסיקון המנטאלי : השוואה בין קוראים עם דיסלקציה לקוראים שהתפתחותם תקינה |
MA |
פוקר חזן, נויה |
פרופ' רחל שיף |
2020 |
אימון מרווח מסייע בלמידת דקדוק מלאכותי : עדות ממטלת הפקה (אנגלית) |
MA |
גרין, הדס |
פרופ' רחל שיף |
2020 |
השפעת שכיחות הופעת המילים בשפה העברית על התפתחות קריאת מילים מנוקדות ולא מנוקדות ובניקוד שגוי |
MA |
דאי עדרי, אסתר |
פרופ' רחל שיף |
2020 |
השפעות סמנטיות על עיבוד מורפולוגי סמוי ומפורש : השוואה בין קוראים תקינים לקוראים עם דיסלקציה |
MA |
מרטון, רעות |
פרופ' רחל שיף |
2020 |
תרומת פידבק לתהליכי למידה סטטיסטית באופנות השמיעתית, תוך הבחנה בין למידה סמויה ללמידה מפורשת : השוואה בין קוראים עם דיסלקסיה לקוראים שהתפתחותם תקינה |
MA |
סטר, גלית |
פרופ' רחל שיף |
2020 |
השפעת הדיגלוסיה על רכישת שפה דבורה וכתובה בערבית : הפקת שיח נרטיבי ואקספוזיטורי דבור וכתוב |
PhD |
שיבל, סוהא |
פרופ' רחל שיף, ד"ר אלינור סאיג-חדאד |
2019 |
השפעת רמת המפורשות במטלת למידת דקדוק מלאכותי באופנות חזותית ושמיעתית : השוואה בין מאייתים חלשים ומיומנים |
MA |
גלעד פטראנו, רותם |
ד"ר שני קחטה, פרופ' רחל שיף |
2019 |
למידה סטטיסטית סמויה ומפורשת במטלת דקדוק מלאכותי : השוואה בין קוראים בוגרים בעלי התפתחות תקינה לבין קוראים בעלי דיסלקסיה |
MA |
ואזנר, יפעה |
פרופ' רחל שיף |
2018 |
תפקודים ניהוליים והשפעתם על היכולות הפונולוגיות והמורפולוגיות : השוואה בין ילדים עם לקות שפה לילדים עם התפתחות תקינה בגילאי הגן |
MA |
אוחיון, יפעת |
פרופ' רחל שיף |
2018 |
למה קשה לי להיות חבר בעת משחק? : השוואת תפקודים קוגניטיביים בסביבה מבוקרת ובעת קשר חברי בקרב ילדים עם ADHD וילדים בעלי התפתחות תקינה |
PhD |
ליפשיץ, שרון |
פרופ' רחל שיף, ד"ר רוני גבע |
2018 |
השפעות סמנטיות על ידע מורפולוגי סמוי ומפורש בקרב קוראים : השוואה בין מיצב חברתי-כלכלי נמוך למיצב בינוני-גבוה |
MA |
קיאסי-לבל, מלי |
פרופ' רחל שיף |
2018 |
רכישה של מיומנות קוגניטיבית בקרב סטודנטים עם הפרעת קשב וריכוז |
MA |
קירשטין סער, עדי |
פרופ' רחל שיף |
2018 |
כתיב אותיות הפונקציה בעברית בקרב תלמידים דוברי עברית בישראל |
MA |
רוזנשטוק, שלומית |
פרופ' רחל שיף |
2018 |
התפתחות יכולת הרפרור : השוואה בין ילדים בעלי ליקוי שפתי ובין ילדים בעלי התפתחות שפתית תקינה |
MA |
שחם, עליזה |
פרופ' רחל שיף |
2018 |
תהליכי עדכון בעקבות מידע סותר בטקסט נרטיבי : מידת נגישות הקורא אל המידע הקודם |
MA |
שפירא, סיון |
פרופ' רחל שיף |
2017 |
למידת רצף ויכולת העברה בגירויים מילוליים ולא מילוליים : השוואה בין קוראים עם דיסלקסיה התפתחותית לקוראים תקינים |
MA |
דוידוביץ’, טלי |
פרופ' רחל שיף |
2017 |
בחינת התפיסה הגלובלית והלוקאלית במודליות הוויזואלית והאודיטורית : השוואה בין קוראים עם דיסלקציה לקוראים עם הפרעת קשב |
MA |
חבה, לימור |
פרופ' רחל שיף |
2017 |
התפתחותו של הידע הלקסיקלי, המורפו-לקסיקלי והמורפולוגי : השוואה בין מיצב בינוני-גבוה למיצב נמוך |
MA |
עמית, אדוה |
פרופ' רחל שיף |
2017 |
רכישת חוקי דקדוק מלאכותי בקרב מבוגרים המתקשים ברכישת אנגלית כשפה זרה |
MA |
פריד, נוי |
ד"ר שני קחטה, פרופ' רחל שיף |
2017 |
השפעת הדיגלוסיה על התפתחות המודעות הפונולוגית והמורפולוגית ועל יכולת קריאת מילים מנוקדות ולא מנוקדות בשפה הערבית : השוואה בין מיצב חברתי-כלכלי בינוני-גבוה ומיצב נמוך |
PhD |
שחברי-קאסם, עביר |
ד"ר אלינור סאיג-חדאד, פרופ' רחל שיף |
2017 |
המנגנונים הקוגניטיביים הנומריים והכלליים העומדים בבסיס הידע החשבוני בקרב בעלי התפתחות תקינה ובבסיס שני פרופילים של בעלי דיסקלקוליה |
PhD |
שר-אבי, אורנה |
פרופ' אבישי הניק, פרופ' רחל שיף |