פרסומים
-
כץ, י' (2020)
תנאי לשיפור הישגים וצמצום פערים: תעודת בגרות חדשה. בתוך י' הרפז וא' הורביץ (עורכים). חינוך בצומת: סיעור מוחות על עתיד החינוך בישראל (עמ' 186-195). חבל מודיעין : דביר
-
זרצקי, ר', וכץ, י' (2019)
הקשר בין שחיקת המורה, ותק המורה וגיל התלמידים ובין השימוש בטכניקות ההשקעה הרגשית בהוראה בישראל. מכלול, לג, 217-244
-
שרלו, א', אילוז, ש', כץ, י' ושטרן, ה' (2019)
הוראת גמרא בתלמודי תורה חרדיים: השוואת הישגי לומדים בגישות המסורתיות ובשיטת כישורי הלמידה של הרב ישעיהו וובר. מכלול, ל"ג, 191-215.
-
אילוז,ש', כץ, י' ושטרן, ה' (2015)
הערכת תוכנית לימודים בגמרא: חקר הישגי תלמידים בתלמודי תורה חרדיים. רמת גן : המכון לחקר החינוך הדתי וקידומו ע"ש שטרן, ביה"ס לחינוך, אוניברסיטת בר אילן
-
שחף, מ', כץ, י' ושובל, א' (2014)
הבדלים בהישגים הלימודיים של בנים ובנות העוסקים ברמות שונות של פעילות גופנית. דפים, 58, 225-242
-
אילוז, ש' וכץ, י' (2012)
הערכת תכנית להוראה מתקמת בגמרא תלמודי תורה חרדיים: עמדות מורים. רמת-גן : אוניברסיטת בר אילן, ביה"ס לחינוך, המכון לחקר החינוך הדתי וקידומו.
-
כץ, י' (2004)
החינוך הממלכתי-הדתי בישראל: מגמות התפתחות בעידן הציונות. בתוך ז' גרוס וי' דרור (עורכים), חינוך כאתגר חברתי (עמ' 73-83). תל-אביב : רמות, אוניברסיטת תל אביב.
-
כץ, י' ואופיר, ב' (1990)
למידה והוראה באמצעות מחשב: שיקולים פסיכולוגיים וייעודיים.
היעוץ החינוכי , א’ (ב’), 124-130