תזות ודיסרטציות

שנה סטודנט/ית מנחה
2023 מוטיבציה להביא ילדים לעולם והשלכותיה על הסתגלות הורית, סגנונות הורות והסתגלות הילד : מחקר אורך של חמש שנים (אנגלית) PhD נחום, רעות פרופ' חבר ניר מדג'ר
2022 השפעת גירויים אודיטוריים כתמיכה לקראת הבנת הקריאה אצל ילדים עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר‏ MA גזולי, רמי פרופ' חבר ניר מדג'ר
2022 זהות ומאפייני אישיות כמשתנים ממתנים בין סביבת העבודה לרווחה נפשית בקרב מורים MA כהן, אסף פרופ' חבר ניר מדג'ר
2022 תפקודים ניהוליים ותחושת מסוגלות עצמית של נוער במעבר לחטיבת הביניים כמנבאים תוכניות עתיד MA קדם, רוני פרופ' חבר ניר מדג'ר
2021 טיפוח אוריינות סביבתית בהכוונה של SRL בקרב סטודנטים לחינוך PhD אורטל-עברי, סיגלית פרופ' מיכל ציון
פרופ' חבר ניר מדג'ר
2021 הקשר בין אופטימיות-פסימיות לבין הסתגלות, רווחה נפשית ושביעות רצון מהחיים של תלמידים בתחילת לימודיהם בחטיבת הביניים‏ PhD אנגלברג, דוד פרופ' חבר אריה כהן
פרופ' חבר ניר מדג'ר
2021 הקשר בין מאפייני אישיות, סובלנות לעמימות, מקיאווליזם וסגנון התנהגות בין-אישית לבין תפיסת חוללות עצמית ייעוצית בקרב יועצות חינוכיות PhD אפלבוים, לימור פרופ' חבר אריה כהן
פרופ' חבר ניר מדג'ר
2021 קשר בין תפיסת מטרות ההישג הלימודיות של מורים וקבוצת השווים לבין מטרות ההישג הלימודיות של מתבגרים (אנגלית) PhD חמי, אלה פרופ' חבר ניר מדג'ר
פרופ' חבר ישראל ריץ
2021 התרומה של סביבה חברתית ופונקציות התנדבות למוטיבציה בקרב סטודנטים המתנדבים במרכז לבריאות הנפש‏ MA שורץ-ונדר, חן פרופ' חבר ניר מדג'ר
2020 תוכנית התערבות מקוונת לשינוי תפיסות סמויות אודות אינטליגנציה, מטרות הישג ומסוגלות עצמית MA צברי, מירב פרופ' חבר ניר מדג'ר
2020 בחינת מטרות הישג חברתיות בקרב תלמידים בבית הספר היסודי כמנבאים של התנהגות סיכון בתיכון MA קלרשטיין, עידן פרופ' חבר ניר מדג'ר
2019 תפקיד תמיכת המורה ואיכות היחסים עם ההורים בקשר להתנהגויות של פגיעה עצמית לא-אובדנית בקרב בני נוער MA גולדנברג, שיר אסתר פרופ' חבר ניר מדג'ר
2019 האם תסמיני דיכאון מתווכים את הקשר בין תמיכה חברתית ובין מחשבות אובדניות ופגיעה עצמית לא אובדנית? MA דקה, דועאא פרופ' חבר ניר מדג'ר
2019 ניבוי ממדי התפתחות הזהות האימהית בתקופת ההיריון על תחושת הצמיחה של נשים לאחר הלידה, בתקופת המעבר לאימהות בפעם הראשונה MA היקרי בוטון, נטע פרופ' חבר ניר מדג'ר
ד"ר מאיה כהן-מלייב
2019 המעבר מבית הספר היסודי לחטיבה בעידן הרשתות החברתיות : הקשר בין תמיכה חברתית לתחושת הבדידות MA לב, שיר פרופ' חבר ניר מדג'ר
2019 תפקיד קבוצת השווים בקשר שבין אקלים מוטיבציה חברתי ומבנה מטרות הישג כיתתי לבין מטרות ההישג החברתיות והאקדמיות של התלמיד, בתיווך תחושת מסוגלות-עצמית חברתית MA מזן-רוזנטל, אפרת פרופ' חבר ניר מדג'ר
2019 הקשר בין מוטיבציה של יועצות חינוכיות בעבודתן, לבין שחיקה ורצון לפרוש מהמקצוע MA משה, לימור פרופ' חבר ניר מדג'ר
2018 הקשר בין חווית התאומות לבין האינטימיות הזוגית בבגרות MA מלק, חני ד"ר מאיה כהן-מלייב
פרופ' חבר ניר מדג'ר
2017 תפקיד הויסות הרגשי בקשר שבין תסמיני דיכאון לפגיעה עצמית לא אובדנית MA בן-שבת, שירן פרופ' חבר ניר מדג'ר
2017 הקשר בין מוחצנות ורגישות לדחייה חברתית, לפגיעה עצמית שאינה אובדנית MA גולד-אליה, רעות פרופ' חבר ניר מדג'ר
2017 האם וויסות רגשי ממתן את הקשר בין תפיסת היחסים עם ההורים לבין התנהגות פגיעה עצמית ללא כוונה אובדנית MA סגל, ניקול, פרופ' חבר ניר מדג'ר
2017 האם רגישות לדחייה חברתית ממתנת את הקשר בין תחושת קשר ושייכות לבית הספר לבין פגיעה עצמית לא אובדנית? MA פלנר, נועה פרופ' חבר ניר מדג'ר
2017 הקשר בין מטרות ההישג של התלמיד ואקלים המוטיבציה בכיתה ובקרב החברים הקרובים MA שמעון, ליהי פרופ' חבר ניר מדג'ר
2016 מבנה מטרות כיתתי כגורם הממתן בין מטרות הישג אקדמיות למטרות הישג חברתיות של תלמידים MA אמית, שירה פרופ' חבר ניר מדג'ר
2016 הקשר בין שליטה פסיכולוגית של מורים לבין שינויים במוטיבציה של תלמידים בעת מעבר לחטיבת הביניים MA הר-אבן, מיכל פרופ' חבר ניר מדג'ר