ד"ר קורט דבורה 77-963-01 חשיבה מחקרית

 

77-963-01 חשיבה  מחקרית 

 ד"ר דבורה קורט

 

רשימת קריאה:

Bredo, E. (2009). Getting over the methodology wars. Educational Researcher, 38(6), 441-448. (1233705)

Bulterman-Bos, J.A. (2008). Will a clinical approach make educational research more relevant for practice? Educational Researcher, 37(7), 412-420. (1194579)

Ercikan, K., & Roth, W. M. (2006). What good is polarizing research into qualitative and quantitative? Educational Researcher, 35(5), 14-23. (2369825)

Johnson, R. B., Onwuegbuzie, A. J., & Turner, L. (2007). Toward a definition of mixed methods research. Journal of Mixed Methods Research, 1(2), 112-133. (2369832)

Lagemann, E. C. (2008). Education research as a distributed activity across universities. Educational Researcher, 37(7), 424-428. (1233710)

Loewenberg Ball, D., & Forzani, F. (2007). What makes educational research "educational"? Educational Researcher, 36(9), 529-540. (2369833)

Howe, K.R. (2009). Epistemology, methodology and education sciences: Positivistic dogmas, rhetoric, and the education science question. Educational Researcher, 38(6), 428-440. (1194580)

Thomas, G. (1997). What's the use of theory? Harvard Educational Review, 67(1), 75-104. (2369834)

William, D. (2008). What should education research do, and how should it do it? Educational Researcher, 37(7), 432-438. (1233702)

 

 

 

קריאה נוספת:

שלסקי, ש' ואלפרט, ב' (2007). דרכים בכתיבת מחקר איכותני: מפירוק המציאות להבנייה כטקסטתל-אביב: מופת. (פרק 1, כתיבה כיצירת ידע, ע' 17-68 - 1154243)

שקדי, א' (2003). מילים המנסות לגעת: מחקר איכותני - תאוריה ויישום. תל-אביב: רמות. (פרק 1, ע' 25-36 - 1071106)