בחינות ביבליוגרפיות 77-960-02 המגמה למנהיגות וניהול מערכות חינוך

 

ביה"ס לחינוך, אוניברסיטת בר-אילן

המגמה למנהיגות וניהול מערכות חינוך

ראש המגמה: פרופ' חיים גזיאל  ורכזת הבחינה - ד"ר איריס הדר
קוד הקורס: 77-960-02

רשימת המקורות לבחינה הביבליוגרפית - תשע"ג
באתר ספריית ביה"ס לחינוך, ניתן יהיה להוציא את הפריטים עם הפניות לספרים ולמאמרים הסרוקים

 

 

1. Shapira-Lishchinsky, O. (2012). Teachers' withdrawal behaviors: Integrating theory and findings. Journal of Educational Administration, 50(3), 307-326. (19 pages) (002362411)

2. Shapira-Lishchinsky, O., & Rosenblatt, Z. (2009). Perceptions of organizational ethics as predictors of work absence: A test of alternative absence measures. Journal of Business Ethic, 88(4), 717-734. (17 pages) (001221013)

3. Shapira-Lishchinsky, O., & Rosenblatt, Z. (2009). Organizational ethics and teachers' intent to leave: An integrative approach. Educational Administration Quarterly, 45(5), 725-758. (33 pages) (001201695)

4. Shapira-Lishchinsky, O., & Rosenblatt, Z. (2010). School ethical climate and teachers' voluntary absence. Journal of Educational Administration, 48(2), 164-181. (17 pages) (001217772)

5. Rosenblatt, Z., Shapira-Lishchinsky, O., & Shirom, A. (2010). Absenteeism in Israeli schoolteachers: An organizational ethics perspective. Human Resource Management Review, 20, 247-259. (12 pages) (001221019)

6. Giles, C., & Hargreaves, A. (2006). The sustainability of innovative schools as learning organizations and professional learning communities during standardized reform. Educational Administration Quarterly, 42(1), 124-156. (001144253)

7. Coburn, C. E., & Russell, J. L. (2008). District policy and teachers' social networks. Educational Evaluation and Policy Analysis, 30(3), 203-235. (2363099)

8. Lieberman, A. (2000). Networks as learning communities: Shaping the future of teacher development. Journal of Teacher Education, 51(3), 221-227. (001144329)

9. Wohllstetter, P., Malloy, C. L., Chau, D., & Polhemus, J. L. (2003). Improving schools through networks: A new approach to urban school reform. Educational Policy, 17(4), 399-430. (001144326)

10. גזיאל, ח' (2033). בית ספר בניהול עצמי: תיאוריה מחקר ומעשה. תל אביב: רמות. (עמ' 13-39 - 2362617)

11. גזיאל, ח' (1991). יישום מדיניות חינוך: יסודות לעיצובה של תיאוריה. עיונים במינהל ובארגון החינוך, 17, 5-23. (000287866)

•12.              יצחקי, ר' ופרידמן, י' (2005). אחריותיות מורים נתפסת: מושג במבנה רב מימדי. עיונים במינהל ובארגון החינוך, 28, 161-195. (001103126)

13. Cheng, Y. C., & Cheung, W. M. (1997). Multi-models of educational quality and multi levels of self management. Educational Management and Administration, 24, 451-462. (2363103)

14. Coburn, E. C. (2005). The role of non-system action in the relationship between policy and practice: The case of reading instruction in California. Educational Evaluation and Policy Analysis, 27, 23-53. (001102883)

15. Harker, R., & Tymms, P. (2003). The effects of student composition on school outcomes. School Effectiveness and School Improvement, 15, 177-199. (001163266)

16. Luyten, H. (2003). The size of school effects compared to teachers effects: An overview of the research literature. School Effectiveness and School Improvement, 14, 31-51. (001163267)

17. Belfield, C. R., & Levin, H. M. (2002). The effects of competition between schools on educational outcomes: A review for the United States. Review of Educational Research, 72, 279-341. (001221467)

18. Levin, H. M. (1991). The economics of educational choice. Economics of Education Review, 10(2), 137-158. (001159064)

19. Levin, H. M. (1992). Market approaches to education: Vouchers and school choice. Economics of Education Review, 11(4), 279-285. (001221603)

20. Ben David- Hadar, I. (2012). Educators' perceptions on performance pay: The economic factors. Educational Practice and Theory, 34(2), 23-44. (2362409)

גילת

1. גילת, י"צ (2000). מגמתם של היחסים שבין הורים וילדים בדיני התורה וטמיעתם במשפט הנוהג בישראל. מאזני משפט, א, 392-297. (000580688)

2. גילת, י"צ (2006). על הכֶּשל המשפטי המובנה באבחון 'טובת הילד' באמצעות מערך שירותי הרווחה. מאזני משפט, ה, 488-403. (001121874)

3. רונן, י' וגילת, י"צ (2006). האומנם שיח זכויות הילד עושה צדק עם הילדים ועם משפחותיהם? המשפט, 27, 87-91. (001163737)