ד"ר קורט דבורה 77-963-01 חשיבה מחקרית
חשיבה מחקרית 77-963-01
ד"ר דבורה קורט
תשע"ג
Anderson, T., & Shattuck, J. (2012). Design-based research: A decade of progress in education research? Educational Researcher, 41 (1), 16-25. (1233704)
Bredo, E. (2009). Getting over the methodology wars. Educational Researcher, 38(6), 441-448. (1233705)
Bulterman-Bos, J.A. (2008). Will a clinical approach make educational research more relevant for practice? Educational Researcher, 37 (7), 412-420. (1194579)
Howe, K.R. (2009). Epistemology, methodology and education sciences: Positivistic dogmas, rhetoric, and the education science question. Educational Researcher 38 (6), 428-440. (1194580)
Johnson, R. B. (2009). Toward a more inclusive "scientific research in education". Educational Researcher, 38(6), 449-457. (1233706)
Labaree, D. F. (2008). The dysfunctional pursuit of relevance in educational research. Educational Researcher, 37(7), 420-423. (1233708)
Lagemann, E. C. (2008). Education research as a distributed activity across universities. Educational Researcher, 37(7), 424-428. (1233710)
Tillman, L. (2009). The never ending education science debate: I'm ready to move on. Educational Researcher, 38(6), 458-462. (1233711)
William, D. (2008). What should education research do, and how should it do it? Educational Researcher, 37(7), 432-438. (1233702)
ה. קריאה נוספת:
שלסקי, ש' ואלפרט, ב' (2007). דרכים בכתיבת מחקר איכותני: מפירוק המציאות להבנייה כטקסט. תל-אביב: מופת. (פרק 1, כתיבה כיצירת ידע, ע' 17-68 - 1154243)
שקדי, א' (2003). מילים המנסות לגעת: מחקר איכותני - תאוריה ויישום. תל-אביב: רמות. (פרק 1, ע' 25-36 - 1071106)
Thomas, G. (1997). What's the use of theory? Harvard Educational Review, 67(91), 75-104. (001120227)