תזות ודיסרטציות

שנה סטודנט/ית מנחה
2022 תפקידם של התפקודים הניהוליים בהבנת הנקרא, בקרב מתבגרים עם הפרעת קשב וריכוז (אנגלית) PhD אברמוביץ, עדי פרופ' מני יערי
2022 עוררות של היקשים מגשרים ומנבאים תוך כדי הבנת הנקרא : מחקר גרייה מוחית MA אוחיון, תמר פרופ' מני יערי
פרופ' נירה משעל
2022 השפעתם של למידה מטה-אסטרטגית ורמת מעורבות על הבנת הנקרא בקרב מתבגרים : מחקר התערבות MA רסולי בלפר, עתליה פרופ' מני יערי
2021 כשל המרכזיות בקרב קוראים עם דיסלקציה : עדות ממחקר חשיבה בקול MA בן יוסף, אורית פרופ' מני יערי
2021 ההשפעה של מידה וסוג ההתערבות בספרים אלקטרונים על הבנת הנשמע ולמידת מילים של ילדים בגיל הגן MA חדד, עדי פרופ' מני יערי
2020 כשל המרכזיות בקרב קוראים עם הפרעת קשב וריכוז : עדויות ממחקר חשיבה בקול MA לביא, ענת פרופ' מני יערי
2020 כשל המרכזיות בקרב מבינים חלשים : עדויות ממחקר חשיבה בקול MA לנטין, שירלי פרופ' מני יערי
2020 אפקט המרכזיות בקרב מבינים חלשים עדויות ממחקר עיקוב עיניים MA שמש, נועה פרופ' מני יערי
2019 מקור הלקות במרכזיות בקרב קוראים בעלי הפרעת קשב וריכוז לי שיפר MA שיפר, לי פרופ' מני יערי
2018 ההשפעה של תשאול סיבתי עצמאי על ילדים ברמות שונות של הבנת הנקרא MA וינוקור, הלן פרופ' מני יערי
2017 הבדלים התפתחותיים ביכולת היקש ותהלוך טקסט בהבנת הנקרא אצל קוראים בעלי התפתחות תקינה MA קייפור-לדאני, רותם פרופ' מני יערי
2016 קשיים בהבנת הנקרא אצל מבינים חלשים : יכולת היקש, תהלוך טקסט וזיכרון עבודה MA רוזנפלד, שירי פרופ' מני יערי
2016 האם קוראים עם דיסלקציה סובלים מלקות בהבנת הנקרא מעבר ללקות שלהם בקריאה? יכולת היקש, תהלוך טקסט וזיכרון עבודה אצל קוראים עם דיסלקציה MA רייכלסון, שיר פרופ' מני יערי
פרופ' רחל שיף
2015 קשיים בהבנת הנקרא אצל קוראים עם הפרעת קשב וריכוז : תהלוך טקסט, יכולת היקש וזיכרון עבודה MA אברמוביץ, עדי פרופ' מני יערי
2015 ‫האם דיסלקציה התפתחותית נובעת מלקות חזותית-קשבית? : עדויות ממשימות זיהוי חזותי של מחרוזות סמלים MA איסר, מיכל פרופ' מני יערי
פרופ' רחל שיף