סימולציה
-
אילוז, ש', ויבלון, י' (2024). התנסות סימולטיבית בלמידה מרחוק בהכשרה ובפיתוח מקצועי של מורים. בתוך ר., לידור, ל., קוזמינסקי, ח., שכטר, ט., מיכלסקי, ול., רוסו (עורכים). הכשרת מורים בתקופת משבר הקורונה: אתגרים, הזדמנויות ושינוי, כרך ב (התנסות, סימולציות ולמידה מקצועית) (עמ' 177-197). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ', אילוז, ש' ויבלון, י"ב (2022). הכלי הסימולטיבי בלמידה והוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 15-33). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ' (2022). התפתחותה של הסימולציה בחינוך: ממענה למצוקותיהם של מורים מתמחים לפיתוח מערכתי. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 34-48). מכון מופ"ת.
-
אילוז, ש', יבלון, י"ב, דגמי, ש', ולורט-מגיאל, נ', וסרי, נ' (2022). התנסות סימולטיבית במצבי קונפליקט ביו-אישי לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה ומתמחים. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 103-121). מכון מופ"ת.
-
בן עמרם, מ', ושפירא-לשצ'ינסקי, א' (2022). סדנאות סימולציה ככלי לפיתוח קוד אתי בקרב מדריכי תעסוקה נתמכת. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 167-185). מכון מופ"ת.
-
הולמבי, ש"מ, ויבלון י"ב (2022). קונפליקט כהזדמנות ללמידה בתהליכי הכשרה: מרכזיותו של השימוש בקונפליקט בסדנאות סימולציה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ. איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 49-60). מכון מופ"ת.
-
וסרמן-גוטויליג, ת', אילוז, ש', ומברך, ז' (2022). השפעת ההתנסות הסימולטיבית על מיקוד שליטה ורגשות בקרב פרחי הוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 186-208). מכון מופ"ת.
-
יבלון, י"ב, אילוז, ש', והרשקוביץ, ש' (2022). תרומתה של התנסות סימולטיבית להכשרת רבני בתי ספר ור"מים לעבודה עם תלמידים במצבי קונפליקט. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 209-222). מכון מופ"ת.
-
יבלון, י"ב, וורטהימר, נ' (2022). התנסות סימולטיבית כמכשיר לבחינה תיאורטית של התנהלות מורים במצבי קונפליקט: מודל הפיוס מרובה הצרכים. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 122-139). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ' (2014)
מקומה של ההתנסות המעשית בהכשרה: על הסימולציה ככלי לקידום הפרקטיקה של ההכשרה. ביטאון מכון מופ"ת, 53, 37-43