הישגים לימודיים

  • גרוס, ז', וגולדרט, מ' (2022). השפעת החינוך הבלתי פורמלי על משתתפיו. בתוך שיש, א', ודרור, י' (עורכים). החינוך הבלתי פורמלי כפדגוגיה מוכללת: חברתית וערכית (עמ' 489-560). אוניברסיטת תל-אביב.   

  • אדרי, א' וקליין, פ"ש (2019)

    הישגים בלימודים והסתגלות חברתית של ילדים במסגרת חינוך ביתי וחינוך בית ספרי. עיונים בחינוך, 17-19, 601-610

  • שחף, מ', כץ, י' ושובל, א' (2014)

    הבדלים בהישגים הלימודיים של בנים ובנות העוסקים ברמות שונות של פעילות גופנית. דפים, 58, 225-242

  • בן-דוד הדר, א'  וחובב, ח' (2013)

    זיקות הגומלין הבין דוריות בין חינוך לבין עוני ומשמעותן עבור מדיניות המימון של החינוך בישראל. עיונים במינהל ובארגון החינוך , 33, 261-281,
     

  • עדן, ס', קורץ, ג'  ומברך, ז' (2011)

    השפעת הנחיה מטא-קוגניטיבית על הישגים לימודיים בקורס מתוקשב. בתוך ד' חן וג' קורץ (עורכים), תקשוב, למידה והוראה (עמ' 149-162). אור יהודה : המרכז ללימודים אקדמיים

     

  • קליין, י'  (2004)

    הקשר בין שעת הלימוד ביום והצלחה בלימודים בבתי הספר. מחקרי מורשתנו , 2-3, 329-341

  • קרמרסקי, ב'  ומברך, ז' (2004)

    אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002.  ‬רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך

  • מברך, ז' (1994).

    למידה לקראת שליטה - כיצד אפשר להעלות את ההישגים ולהקטין את השונות בכיתה? בתוך י' ריץ' ור' בן-ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית (עמ' 125-156). אבן יהודה: רכס.

  • מברך, ז', ברק, מ' ויסעור, י' (1984).

    חקר הקשר בין זמן ריכוז במשימה והישגים לימודיים. מגמות, כח, 531-541.