הישגים לימודיים
-
חמי, א', ריץ', י', ומדג'ר, נ' (2023). תפיסת מטרות הישג של מורים ושל קבוצת השווים בכיתה קשרים עם מטרות הישג לימודיות של תלמידים. מעיינות, א', 193-225.
-
גרוס, ז', וגולדרט, מ' (2022). השפעת החינוך הבלתי פורמלי על משתתפיו. בתוך שיש, א', ודרור, י' (עורכים). החינוך הבלתי פורמלי כפדגוגיה מוכללת: חברתית וערכית (עמ' 489-560). אוניברסיטת תל-אביב.
-
אדרי, א' וקליין, פ"ש (2019)
הישגים בלימודים והסתגלות חברתית של ילדים במסגרת חינוך ביתי וחינוך בית ספרי. עיונים בחינוך, 17-19, 601-610
-
שחף, מ', כץ, י' ושובל, א' (2014)
הבדלים בהישגים הלימודיים של בנים ובנות העוסקים ברמות שונות של פעילות גופנית. דפים, 58, 225-242
-
בן-דוד הדר, א' וחובב, ח' (2013)
זיקות הגומלין הבין דוריות בין חינוך לבין עוני ומשמעותן עבור מדיניות המימון של החינוך בישראל. עיונים במינהל ובארגון החינוך , 33, 261-281,
-
עדן, ס', קורץ, ג' ומברך, ז' (2011)
השפעת הנחיה מטא-קוגניטיבית על הישגים לימודיים בקורס מתוקשב. בתוך ד' חן וג' קורץ (עורכים), תקשוב, למידה והוראה (עמ' 149-162). אור יהודה : המרכז ללימודים אקדמיים
-
קליין, י' (2004)
הקשר בין שעת הלימוד ביום והצלחה בלימודים בבתי הספר. מחקרי מורשתנו , 2-3, 329-341
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
מברך, ז' (1994).
למידה לקראת שליטה - כיצד אפשר להעלות את ההישגים ולהקטין את השונות בכיתה? בתוך י' ריץ' ור' בן-ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית (עמ' 125-156). אבן יהודה: רכס.
-
מברך, ז', ברק, מ' ויסעור, י' (1984).
חקר הקשר בין זמן ריכוז במשימה והישגים לימודיים. מגמות, כח, 531-541.
-
צוריאל, ד' (1981)
התנהגות חוקרנית כפונקציה לאוריינטציה הנעתית, כפיית תפקיד, גיל ומין.
מגמות, כ"ז, 154-173