ספטמבר - נובמבר 2020
ספרים חדשים שהתקבלו בספריות חינוך והמכון הפדגוגי בחודשים ספטמבר - נובמבר 2020
ספר אלקטרוני |
|
ספר אלקטרוני זוהר, ענת. לחבר את האיים ליבשה התמקדות מערכתית בלמידה מעמיקה כתנאי לשיפור החינוך. ירושלים : הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, 2020 |
|
150.195 לקן.אנ תשע"ט לאקאן , ז'אק. אני מדבר אל הקירות : שיחות בקפלה של סנט-אן. תל אביב : רסלינג, 2019 |
|
153.6 רוז.תק תשס"ט רוזנברג , מרשל. תקשורת לא-אלימה : תקשורת מקרבת - שפה לחיים. רמת-גן, פוקוס, 2009 |
|
305.42 גיי.רג תש"ף גייטס, מלינדה. רגע ההמראה : כיצד העצמת נשים משנה את העולם. בני ברק : מטר, 2020 |
|
362.74 אופ.נת תשע"ט אופנהיים-שחר, סיגל. נתערב שתצליחו : התבוננות מחודשת בהנחיית תהליך התערבות בקרב נערות מאוכלוסיות מתויגות. תל אביב : מכון מופ"ת , 2019 |
|
370.72 קרנ.אנ תשע"ח קרניאלי, מירה. האנושיות שבאדם : סוגיות אתיות במחקר החינוכי. תל אביב : רסלינג, 2018 |
|
371.422 ייע.הח תש"ף הייעוץ החינוכי כיום : פרקי עיון ומעשה / עורכים: חלי בולס, שלמה קניאל ורונית שלו. תל אביב : רסלינג, 2020 |
|
371.9046 ראז.סמ תש"ף ראזר, מיכל ופרידמן, ויקטור. סמכות ורכות : מערכות יחסים משקמות כאבני דרך ביצירת חינוך מכליל. תל אביב : מכון מופ"ת, 2020 |
|
379 וול.תל תש"ף וולנסקי, עמי. תלמידי האתמול, תלמידי המחר : שלושה גלים של רפורמות בעולם החינוך (2018-1918). ירושלים ותל-אביב : שוקן, 2020. 2 כרכים. |
|
507 יחי.על תש"ף יחיאלי, תמר. על למידה משמעותית והוראה משמעותית של מושגים מדעיים. תל אביב : מכון מופ"ת, 2020 |
|
612.82 סול.מח תשס"ה |
|
613.7 שוב.קש תשע"ז
|
|
618.9285882 רוג'.מו תשע"ט רוג'רס, סאלי ג. ודוסון, וג'רלדין. מודל דנוור להתערבות מוקדמת עבור ילדים צעירים עם אוטיזם : קידום שפה, למידה ומעורבות. קרית ביאליק : אח, 2019 |
|
618.928589 גימ.אמ תשס"ח אמנון גימפל, אמנון, גימפל, לין וגימפל, אביגיל. אימון מוחי לריפוי הפרעת קשב וריכוז : להיפטר מהצורך בתרופות, להשתלט על היפראקטיביות והתנהגות אימפולסיבית, לפתח מיומנות זיכרון, ריכוז וקבלת החלטות. ישראל : א. גימפל, 2008 |
|
618.928914 דות.לש תשע"ט דותן, נעמי. לשנות באמת : תכנית 10 צעדים לטיפול בקשיי ויסות רגשי בילדים. הרצליה : ספרי ניב, 2018 |
|
A081 ארנ.שב תש"ף ארנד, משה. שבעים פנים לתורה. ירושלים : משפחת ארנד, תש"ף |
|
C008 הרב.קי תש"ף הרבנד, דוד. קיצור שולחן עורך. אפרת : דוד הרבנד, 2020 |
|
D470.711 מצב.תח תש"ף מצב תחום לימודי השואה באוניברסיטאות המחקר ובמכללות בישראל : דוח שאושר במועצת האקדמיה ביום י"ב בכסלו תש"ף. ירושלים : האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, תש"ף |
|
E307.776 צ'פל.אר תש"ף צ'פלין, אוריין. ארבע שעות ביום : מונולוגים של אימהות בלינה המשותפת. תל אביב : הקיבוץ המאוחד, 2019 |
|
E370.112 מלמ.חי תש"ף מלמד, עוזי. חינוך הומני בעידן דיגיטלי פוסט-מודרני: מה שהיה, מה שהווה ומתי כבר יהיה. הרצליה : ספרי ניב, 2020 |
|
E370.117 חינ.במ תש"ף חינוך במרחבים רב-תרבותיים : מפגשים בין תרבויות בבית הספר ובהכשרת מורים / עורכים: רחל שגיא, ליאת ביברמן-שלו ויצחק גילת. תל אביב : רסלינג, 2020E370.711 גול.עו תש"ף |
|
E370.711 גול.עו תש"ף גולדנברג, ג'ודי. עולים על המסיל"ה : מיון סטודנטים ייעודי ללימודי הוראה. תל אביב : מכון מופ"ת, 2020 |
|
E370.9 ריי.מפ תש"ף רייכל, נירית, תדמור-שמעוני, טלי. מפגשים בין-תרבותיים בחצר בית הספר במושבה : החינוך העברי במושבות הברון ויק"א : 1914-1885. רמת-גן : הוצאת אוניברסיטת בר אילן , 2020 |
|
E371.1 פוט.מכ תש"ף פוטרמן, אלון. מכל מלמדי : מורות ומורים מעוררי השראה. ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2020 |
|
E371.146 פית.מק תש"ף פיתוח מקצועי והדרכה במערכת החינוך : תמונת מצב והמלצות / עורכים: מריו מיקולינסר, רננה פרזנצ'בסקי אמיר ונירית טופול. ירושלים : יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך, האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, 2020 |
|
E371.93 גל.ילד תש"ף גל, אייל. ילדי ההליקופטר : טיפוח מסוגלות עצמית וכישורים חברתיים. הרצליה : ספרי ניב, 2020 |
|
E375.001 התא.תו תש"ף התאמת תוכניות הלימודים וחומרי הלימוד למאה ה-21 : סיכום עבודתה של ועדת המומחים, תמונת מצב והמלצות / עורכים: ענת זוהר ועודד בושריאן. ירושלים : יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך, האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, 2020 |
|
E618.9285882 פרי(פרי) תשע"ח פרידמן, אביעד. ביום בו תקרא לי אבא. אשקלון : סלע מאיר, 2018 |
E-Book
|
|
E-book Tapscott. Don. Grown up digital : how the net generation is changing your world. New York : McGraw-Hill, 2009
|
|
158.3 HIL h5 Hill, Clara E. Helping skills : facilitating exploration, insight, and action. Fifth edition. Washington, DC : American Psychological Association, 2020 |
|
302.343 AST m Astor, Ron, Benbenishty, Rami. Mapping and monitoring bullying and violence : building a safe school climate. New York : Oxford University Press, 2018
|
|
370.1523 INT 2018 International handbook of the learning sciences / edited by Frank Fischer, Cindy E. Hmelo-Silver, Susan R. Goldman, and Peter Reimann. New York, NY : Routledge, 2018 |
|
370.1534 HAN 2015 |
|
370.72 SAG 2013 The SAGE handbook of educational action research / edited by Susan E. Noffke and Bridget Somekh. London : SAGE Publications, 2013 |
|
373 WAG c Wagner, Tony. Creating innovators : the making of young people who will change the world. New York : Simon & Schuster, 2015 |
|
610.696 SAI-JOH f St. John, Maria. Focusing on relationships : an effort that pays. Washington, DC : Zero to Three, 2019 |
|
616.891562 FIS l Fishbane, Mona DeKoven. Loving with the brain in mind: neurobiology and couple therapy. New York : W. W. Norton & Company, 2013 |
|
650.1 SCHE c Schechter, Chen. The collective wisdom of practice : leading our professional learning from success. Thousand Oaks, California : Corwin ; Leaning Forward, 2020 |
עבודות לתואר שני ושלישי
153.35 וול.הש תש"ף
וולפסון, ציפורה. THE2. השפעת הנחיות גנריות וספציפיות לביצוע מטלת הבעה ויצירה בחומרים על: יצירתיות, הכוונה עצמית בלמידה והכוונה בין-אישית בגיל הרך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תש"ף, 2020
370.1523 עצמ.אי תשע"ט
עצמון-מורדוך, לאה. DIS3. אימון לתיווך הדדי והשפעתו על אינטראקציה בין עמיתים ועל מוטיבציה ללמידה בסביבה מתוקשבת בכיתה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019.
370.2011 אבר.מנ תש"ף
אברזל, אורן. THE2. מנהיגי ביניים כמגשרי גבולות ואפקטיביות הצוות : השפעתם של הטרוגניות פונקציונלית ומאפייני האישיות של מנהיגי הביניים מהטיפולוגיה של חמשת הגדולים (Big five). רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תש"ף, 2019
371.1024 מזן.תפ תשע"ט
מזן-רוזנטל, אפרת, THE2. תפקיד קבוצת השווים בקשר שבין אקלים מוטיבציה חברתי ומבנה מטרות הישג כיתתי לבין מטרות ההישג החברתיות והאקדמיות של התלמיד, בתיווך תחושת מסוגלות-עצמית חברתית . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019
372.6 רוי.קי תשע"ט
רויטר, ענת, DIS3. קידום יכולת כתיבה של טקסט למטרות טיעון בכיתות ה-ו באמצעות תוכנית ממוקדת לפיתוח מקצועי של מורים בהוראת כתיבה : השפעה של תהליך התערבות. רמת-גן: אוניברסיטת בר אילן. עבודות לתואר שלישי המחלקה ללשון העברית וללשונות שמיות, תשע"ט, 2019
616.8553 מרט.הש תש"ף
מרטון, רעות. THE2. השפעות סמנטיות על עיבוד מורפולוגי סמוי ומפורש : השוואה בין קוראים תקינים לקוראים עם דיסלקציה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תש"ף, 2020
616.8588200835 ארב.חש תשע"ט
ארבל-דוד, אפרת, THE2. חששות, ידע, ניסיון ותפיסות בנושא מיניות בקרב מתבגרים בעלי אוטיזם והוריהם. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019
616.858900835 לבי.כש תש"ף
לביא, ענת, THE2. כשל המרכזיות בקרב קוראים עם הפרעת קשב וריכוז : עדויות ממחקר חשיבה בקול. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תש"ף, 2020
618.9285882 כהן.קש תשע"ט
כהן, אודיה. THE2. הקשר בין אופן זיהוי פנים ובתים לבין רמות השילוב בקרב ילדים עם אוטיזם בהשוואה לילדים עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
E331.4 דיי.תפ תשע"ט
דיין, חן, THE2. תפיסות תפקידי החיים : מגדר, עבודה ואימהות ופיתוח תפיסת קריירה בקרב בנות לאימהות קרייריסטיות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
E613.2083 חבי.גו תש"ף
חביב אללה, למיס. THE2. גורמים חברתיים ותרבותיים המנבאים דפוסי תזונה והרגלי אכילה של בני נוער ערביים ויהודים בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תש"ף, 2020
ספרים שהתקבלו בספריית המכון הפדגוגי
371.1024 אלי.סו תשע"ט אליאס, דורית. סופרטיצ'ר : המדריך לניווט כיתה במאה ה-21. ישראל : דורית אליאס, 2019 |
|
530.07 רוז.חו תשע"ה רוזן, עדי ולהבי, ירון. חוקרים אנרגיה: תהליכים ומערכות : כיתה ט. רחובות : מכון ויצמן למדע, המחלקה להוראת המדעים, 2014 |
|
570.712 מרק.בי תשע"ז |
|
C207 ראו.חו תשע"ט ראובינוף, מירב וקופרמן, רבקה. חוט של חן : מקראה בספרות לכיתה ז' בחינוך הממלכתי דתי. חבל מודיעין : כנרת, 2019 |
|
C5 גול(סמי) תשע"ו סמיט, שהם. דודה לאה : מאת: שומיש. אור יהודה : כנרת, 2016 |
|
C5 טור.מס תשע"ט טורצקי, יוסי. המסע לאתיופיה: בעקבות ביתא ישראל. ראשון לציון : ידיעות אחרונות, ספרי חמד, 2019 |
|
C5 קיי.טי תשע"א קייך, דובי, הטיול הגדול של מקס. אור יהודה : כנרת, 2011 |
|
C5 שטר.לא תש"ף שטרסלר, נחמיה. לאן נעלם עץ הכסף? ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2020 |
|
D07 כץ.דרך תשע"ט כץ, יואב. דרך לוחמים לעצמאות. הרצליה : ספרי ניב, 2019 |
|
E372.48 מבד.קר תשע"ח מסט, אילנה ובר און, עמליה. מבדק קריאה וכתיבה לכתה א. ירושלים : ראמ"ה - הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך - משרד החינוך, תשע"ח |
|
E372.64 טרפ.עי תש"ף טרפיקנט, אנה, העיקר שהבנו : קוראים, כותבים ונהנים : עברית לכיתה ב / אנה טרפיקנט, טלי קפלן. יבנה / בונוס, 2020 |
|
E372.64 קרח.על תשע"ו קרח-שגב, דליה, על קצה הלשון ומעולמה של ספרות : לכתה ב ממלכתי-דתי : חנוך לשוני: עברית - שפה, ספרות ותרבות / דליה קרח שגב, לאה טל, עמנואל אלון. מושב בן-שמן : מודן, 2016. 2 כרכים |
|
E377.8 היי.מו תשע"ח היימן, אילון. מורה (והורה) נבוכים : "מפת דרכים" לעוסקים באתגר החינוך ובהקניית הערכים לבני נוער ולמתבגרים. אזור : ספרי צמרת, 2018 |
428.24 KEY e Keynan, Rena. English Workshop. Ra'anana, Israel : University Publishing Projects, 2020 |
|
428.24 KEY u
|
|
428.24 STE p Stern, Sari. Practice your English. Ra'anana, Israel University Publishing Projects, 2020
|