תזות ודיסרטציות

שנה סטודנט/ית מנחה
2023 משך זמן הפעילות האוריינית המסורתית והדיגיטלית לפני משבר הקורונה ובעת המשבר והערכת ההורים את רמת ניצני אוריינות הילד : השוואה בין החברה הערבית לחברה היהודית MA מחאמיד, וולאא פרופ' עופרה קורת
2023 התרומה של מיצב חברתי-כלכלי, אוריינות הבית ותיווך אימהות ללמידת מילים חדשות אצל הילד : מחקר חלוץ בקרב פעוטות ממיצב נמוך MA קלזאן, ברכה פרופ' עופרה קורת
2022 תרומת המיצב החברתי-כלכלי, אוריינות הבית, ואמונות ההורים לגבי תפקידם כמקדמי אוריינות הילד למשך הפעילות האוריינית בתקופת הקורונה : מחקר בקרב ילדי גן דוברי ערבית MA אגבריה, עביר פרופ' עופרה קורת
2022 הקשר בין אמונות מחנכות לבין התיווך שלהן בפעילות קריאת ספר לפעוטות : האם תוכנית התערבות תחולל שינוי MA מוכתר, ליאורה פרופ' עופרה קורת
2022 אמונות של אימהות, תיווך בעת קריאת ספר והעשרת שפת הילד : מחקר התערבות בחברה הערבית‏ MA סרחאן, זאכי פרופ' עופרה קורת
2022 תרומת המיצב הכלכלי-חברתי ומשך הפעילות האוריינית בבית להערכת ההורה את ניצני אוריינות הילד : השוואה בין התקופה שלפני הקורונה לתקופת הקורונה בחברה הערבית MA עאמר, חדיג'ה פרופ' עופרה קורת
2022 האם תוכנית התערבות לקריאת ספר בגיל הרך בחברה הערבית תקדם את אמונות האימהות, את התיווך שלהן ואת ההבנה החברתית-רגשית והבנת הסיפור של הילד?‏ MA עיסה, סג'ה פרופ' עופרה קורת
2021 התרומה של מקצוע האם ורמת אוריינות הבית להתפתחות ניצני הכתיבה של הילד : השוואה בין אימהות מרפאות בעיסוק לאימהות בעלות מקצועות אחרים MA בן צבי, אביה פרופ' עופרה קורת
2021 רמת ניצני הקריאה של ילדים לאימהות קלינאיות תקשורת לעומת ילדים לאימהות בעלות מקצועות אחרים והקשר למאפייני הילד MA ברלוי, בת ציון פרופ' עופרה קורת
2019 האם הרחבה בספר אלקטרוני תורמת להבנת הסיפור אצל ילדי גן ממיצב נמוך מעבר לגורמים אינדיווידואליים? MA גורל, דיקלה פרופ' עופרה קורת
2019 השפעת סוג התמיכה המילונית בספר הדיגיטאלי ורמת אוצר המילים התחילית על למידת מילים חדשות בקרב ילדים ממיצב חברתי-כלכלי נמוך MA חסון, מורן פרופ' עופרה קורת
2018 תמיכה מילונית והרחבת תוכן הסיפור והשפעתן על למידת מילים, הבנת הסיפור ואחזורו בעקבות קריאה בספר אלקטרוני MA קריסטל, נוי פרופ' עופרה קורת
2018 הבנת סיפור ואחזורו בעקבות קריאה בספר אלקטרוני עם תמיכה ברמת פרטים, ברמת היקש ובשילוב ביניהם MA שבו-רוז’נסקי, גילי פרופ' עופרה קורת
2017 מוסיקת רקע והרחבת תוכן הסיפור בספר האלקטרוני כמקדמי הבנת הסיפור ואחזורו בקרב ילדי גן MA בן-שבת סגרה, ענת פרופ' עופרה קורת
2017 האם חזרה קולית על מילה ופירושה תקדם את למידתה? : ניסוי בעזרת ספר אלקטרוני בשפה הערבית MA מחאמיד, נארימאן פרופ' עופרה קורת
2017 למידת מילים חדשות באמצעות קריאה בספר האלקטרוני בהשוואה לקריאת אימהות לילד מתוך ספר מודפס MA נובק-שקד, דור פרופ' עופרה קורת
2017 הקשר בין רמת השפה התחילית ומגדר הילד לבין למידת מילים חדשות בעקבות פעילות בספר אלקטרוני עם מילון ועם מוסיקת רקע MA סין, נטלי פרופ' עופרה קורת
2017 קריאה חוזרת בספר אלקטרוני עם מילון והשפעתה על למידת מילים והבנת הסיפור בקרב ילדי גן וכיתה א / PhD שהם-גואטה, תמר פרופ' עופרה קורת
2017 האם ספר אלקטרוני יכול לתמוך בתיווך הורים במיצב נמוך ולהעשיר את אוצר המילים של הילד? MA שניאור, דפנה פרופ' עופרה קורת
2016 העשרת אוצר מילים בקרב ילדי גן ממיצב נמוך באמצעות קריאת ספר אלקטרוני עם וללא תיווך גננת PhD אטישקין, שפרה פרופ' עופרה קורת
2016 השפעת ההעשרה המילונית בספר האלקטרוני על למידת מילים חדשות : השוואה בין ילדי-גן עם וללא לקות שפתית MA גריצר, צליל פרופ' עופרה קורת
2016 פעילות חוזרת במילון ממוחשב בספר אלקטרוני ותרומתה לרכישת מילים חדשות אצל ילדי-גן MA קוזלוב-פרץ, אולה פרופ' עופרה קורת
2016 קידום הבנת סיפור והפקתו באמצעות ספר אלקטרוני ותיווך גננות במסגרת גן הילדים PhD תורגמן, מרב פרופ' עופרה קורת
2014 השפעת הספר האלקטרוני עם מילון על הבנת מלים וכתיבתן בקרב ילדי כיתה ב ממיצב נמוך MA בוקובזה, לימור פרופ' עופרה קורת
2014 פירוש מילים בעת קריאת ספר לילד בקרב אימהות דוברות ערבית והקשר למיצב חברתי-כלכלי ולרמת שפת הילד MA מסאלחה, עאאדה פרופ' עופרה קורת