קריאה
-
קורת, ע', סגל-דרורי, א' ושמיר, ע' (2015)
הספר האלקטרוני כמקדם שפה ואוריינות אצל ילדים צעירים: סקירת מחקרים שנערכו בישראל. אורינות ושפה, 5, 75-99
-
קורת, ע', סגל-דרורי, א' ושמיר, ע' (2015)
הספר האלקטרוני כמקדם שפה ואוריינות אצל ילדים צעירים: סקירת מחקרים שנערכו בישראל. אורינות ושפה, 5, 75-99
-
קורת, ע', סגל-דרורי, א' ושמיר, ע' (2015)
הספר האלקטרוני כמקדם שפה ואוריינות אצל ילדים צעירים: סקירת מחקרים שנערכו בישראל. אורינות ושפה, 5, 75-99
-
קורת, ע', סגל-דרורי, א' ושמיר, ע' (2015)
הספר האלקטרוני כמקדם שפה ואוריינות אצל ילדים צעירים: סקירת מחקרים שנערכו בישראל. אורינות ושפה, 5, 75-99
-
סגל-דרורי, א', קורת, ע' ושמיר ע' (2014)
האם ספרים אלקטרוניים מקדמים אוריינות בגיל הרך? עדויות של ילדים משתי קבוצות מיצב חברתי-כלכלי. מגמות, 49 (3), 446-479
-
סגל-דרורי, א' וקורת , ע' (2014)
הספר האלקטרוני ככלי לקידום אוריינות ושפה בגיל הרך. חוקרים @ הגיל הרך , 3, 1-32
-
סגל-דרורי, א' וקורת , ע' (2014)
הספר האלקטרוני ככלי לקידום אוריינות ושפה בגיל הרך. חוקרים @ הגיל הרך , 3, 1-32
-
סגל-דרורי, א', קורת, ע' ושמיר ע' (2014)
האם ספרים אלקטרוניים מקדמים אוריינות בגיל הרך? עדויות של ילדים משתי קבוצות מיצב חברתי-כלכלי. מגמות, 49 (3), 446-479
-
סגל-דרורי, א', קורת, ע' ושמיר ע' (2014)
האם ספרים אלקטרוניים מקדמים אוריינות בגיל הרך? עדויות של ילדים משתי קבוצות מיצב חברתי-כלכלי. מגמות, 49 (3), 446-479
-
סגל-דרורי, א', קורת, ע' ושמיר ע' (2014)
האם ספרים אלקטרוניים מקדמים אוריינות בגיל הרך? עדויות של ילדים משתי קבוצות מיצב חברתי-כלכלי. מגמות, 49 (3), 446-479
-
מברך, ז' (2011)
אוריינות בקריאה על פי מבחן פיזה (PISA). בתוך ע' קורת וד' ארם (עורכות), אוריינות ושפה : יחסי גומלין, דו-לשוניות וקשיים (עמ' 11-30). ירושלים : הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית
-
מברך, ז' (2011)
אוריינות בקריאה על פי מבחן פיזה (PISA). בתוך ע' קורת וד' ארם (עורכות), אוריינות ושפה : יחסי גומלין, דו-לשוניות וקשיים (עמ' 11-30). ירושלים : הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קורת, ע', בכר, א' וסנפיר, מ' (2003)
היבטים פונקציונליים-חברתיים והיבטים קוגניטיביים בהתפתחות ניצני אוריינות הילד: הקשר למיצב החברתי-כלכלי ולהצלחה בקריאה וכתיבה בכיתה א'. מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות , 42 (2), 195-218
-
קורת, ע', בכר, א' וסנפיר, מ' (2003)
היבטים פונקציונליים-חברתיים והיבטים קוגניטיביים בהתפתחות ניצני אוריינות הילד: הקשר למיצב החברתי-כלכלי ולהצלחה בקריאה וכתיבה בכיתה א'. מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות , 42 (2), 195-218