חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים

מחבר
קרמרסקי, ב'

"בתחילת שנות ה-2000 ביצע הארגון לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי (OECD) מחקר בינלאומי שבדק את רמת האוריינות של בני 15 בשלושה תחומים: קריאה, מתמטיקה ומדעים... החלטת ארגון ה-OECD... לא כללה את המורים... מטרתה המרכזית של עבודה זו היא לבדוק את תפיסות המורים כלפי למידה והוראה ברוח מחקר PISA. תפיסות המורים נבדקו על כלל המורים, על פי תחומי אוריינות שונים: קריאה, מתמטיקה ומדעים. במחקר השתתפו 372 מורים שנדגמו מתוך 165 בתי ספר שלקחו חלק במחקר 2002 PISA. המורים שנדגמו לימדו תלמידים... גילאי 15..."

קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)

חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעיםאופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך

תאריך עדכון אחרון : 29/09/2016