הוראת מתמטיקה
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
מניס, י' (1999)
השפעתן של שיטות ההוראה במתמטיקה על ההישגים הלימודיים בבית הספר היסודי. בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 439-450). תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
-
מניס, י' (1999)
השפעתן של שיטות ההוראה במתמטיקה על ההישגים הלימודיים בבית הספר היסודי. בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 439-450). תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב