הוראת מתמטיקה

  • קרמרסקי, ב'  ומברך, ז' (2004)

    אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002.  ‬רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב'  ומברך, ז' (2004)

    אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002.  ‬רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב'  ומברך, ז' (2004)

    אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002.  ‬רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב'  ומברך, ז' (2004)

    אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002.  ‬רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)

    חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעיםאופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)

    חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעיםאופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)

    חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעיםאופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)

    חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעיםאופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך

  • מניס, י' (1999)

     השפעתן של שיטות ההוראה במתמטיקה על ההישגים הלימודיים בבית הספר היסודי. בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 439-450).  תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב

  • מניס, י' (1999)

     השפעתן של שיטות ההוראה במתמטיקה על ההישגים הלימודיים בבית הספר היסודי. בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 439-450).  תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב