הוראת מדעים
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
-
מניס, י', ממלוק, ר' והופשטיין, א' (1999)
התפתחויות בהוראת המדעים בישראל. בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 403-418). תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
-
מניס, י', ממלוק, ר' והופשטיין, א' (1999)
התפתחויות בהוראת המדעים בישראל. בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 403-418). תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
-
אגרסט, ב', בן-מנחם, י', פלק, ר' ושטראוס, ס' (1996)
רעיונות מרכזיים בביולוגיה והוראתה (רב-שיח). עלון למורי הביולוגיה , 149, 5-20.
-
אגרסט, ב', בן-מנחם, י', פלק, ר' ושטראוס, ס' (1996)
רעיונות מרכזיים בביולוגיה והוראתה (רב-שיח). עלון למורי הביולוגיה , 149, 5-20.
-
אופיר, ב' (1986)
התלמיד כמדען (הפילוסופיה של המדע ככלי לפיתוח חשיבה ביקורתית).
הד החינוך, ס' (ז'), 14-16
-
אופיר, ב' (1986)
התלמיד כמדען (הפילוסופיה של המדע ככלי לפיתוח חשיבה ביקורתית).
הד החינוך, ס' (ז'), 14-16