הוראת מדעים

  • קרמרסקי, ב'  ומברך, ז' (2004)

    אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002.  ‬רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב'  ומברך, ז' (2004)

    אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002.  ‬רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב'  ומברך, ז' (2004)

    אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002.  ‬רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב'  ומברך, ז' (2004)

    אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002.  ‬רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)

    חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעיםאופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)

    חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעיםאופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)

    חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעיםאופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך

  • קרמרסקי, ב' ומברך, ז' (2004)

    חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעיםאופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך

  • מניס, י', ממלוק, ר' והופשטיין, א'  (1999)

    התפתחויות בהוראת המדעים בישראל.  בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 403-418).  תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב

  • מניס, י', ממלוק, ר' והופשטיין, א'  (1999)

    התפתחויות בהוראת המדעים בישראל.  בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 403-418).  תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב

  • אגרסט, ב', בן-מנחם, י', פלק, ר' ושטראוס, ס' (1996)

    רעיונות מרכזיים בביולוגיה והוראתה (רב-שיח).  ‬עלון למורי הביולוגיה , 149, 5-20.

  • אגרסט, ב', בן-מנחם, י', פלק, ר' ושטראוס, ס' (1996)

    רעיונות מרכזיים בביולוגיה והוראתה (רב-שיח).  ‬עלון למורי הביולוגיה , 149, 5-20.

  • אופיר, ב'  (1986)

    התלמיד כמדען (הפילוסופיה של המדע ככלי לפיתוח חשיבה ביקורתית).

    הד החינוך, ס' (ז'), 14-16

  • אופיר, ב'  (1986)

    התלמיד כמדען (הפילוסופיה של המדע ככלי לפיתוח חשיבה ביקורתית).

    הד החינוך, ס' (ז'), 14-16