אורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: מחקר PISA 2002. רמת גן : אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
חקר תפיסות מורים בזיקה לאורינות קריאה, מתמטיקה ומדעים: אופציה לאומית במחקר PISA 2002 : דו"ח מסכם מדעי . רמת גן : אוניברסיטת בר אילן, בית הספר לחינוך
התפתחויות בהוראת המדעים בישראל. בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 403-418). תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
רעיונות מרכזיים בביולוגיה והוראתה (רב-שיח). עלון למורי הביולוגיה , 149, 5-20.
התלמיד כמדען (הפילוסופיה של המדע ככלי לפיתוח חשיבה ביקורתית).
הד החינוך, ס' (ז'), 14-16