לוין, א. (2025). חיפוש הזהות המקצועית של מורים למתמטיקה בעיני סטודנטים להוראת מתמטיקה באמצעות מיפוי גוף (Body Mapping). מחקר ועיון בחינוך מתמטי, 11, עמ' 86-99.
שרייבר, א. (2025). סדנאות סימולציות עם שחקנים בקורס להכשרת מורים למתמטיקה והשפעתן על ידע ועל חוללות עצמית של המשתתפים. מחקר ועיון בחינוך מתמטי, 11, עמ' 132-141.
שרייבר, א'., ויסוצ'אנסקי, ל'., וברקאי, ר'. (2024). הידע הנדרש למורי מתמטיקה המלמדים ארבע פעולות חשבון במספרים טבעיים בכיתות א'-ב' . מספר חזק 2000 35, עמ' 14-25.
פילו, ר., ושרייבר, א. (2021). כפל וחילוק מספרים טבעיים ואפס בכיתות של תלמידים לקויי למידה: ידע מורים וחוללות עצמית שלהם. מחקר ועיון בחינוך מתמטי, 8, עמ' 42-51.