הוראה
-
איזנהמר, מ' (2022). התפתחותה של הסימולציה בחינוך: ממענה למצוקותיהם של מורים מתמחים לפיתוח מערכתי. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 34-48). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ' (2022). התפתחותה של הסימולציה בחינוך: ממענה למצוקותיהם של מורים מתמחים לפיתוח מערכתי. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 34-48). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ', אילוז, ש' ויבלון, י"ב (2022). הכלי הסימולטיבי בלמידה והוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 15-33). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ', אילוז, ש' ויבלון, י"ב (2022). הכלי הסימולטיבי בלמידה והוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 15-33). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ', אילוז, ש' ויבלון, י"ב (2022). הכלי הסימולטיבי בלמידה והוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 15-33). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ', אילוז, ש' ויבלון, י"ב (2022). הכלי הסימולטיבי בלמידה והוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 15-33). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ', אילוז, ש' ויבלון, י"ב (2022). הכלי הסימולטיבי בלמידה והוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 15-33). מכון מופ"ת.
-
איזנהמר, מ', אילוז, ש' ויבלון, י"ב (2022). הכלי הסימולטיבי בלמידה והוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 15-33). מכון מופ"ת.
-
יבלון, י"ב, וורטהימר, נ' (2022). התנסות סימולטיבית כמכשיר לבחינה תיאורטית של התנהלות מורים במצבי קונפליקט: מודל הפיוס מרובה הצרכים. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 122-139). מכון מופ"ת.
-
יבלון, י"ב, וורטהימר, נ' (2022). התנסות סימולטיבית כמכשיר לבחינה תיאורטית של התנהלות מורים במצבי קונפליקט: מודל הפיוס מרובה הצרכים. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 122-139). מכון מופ"ת.
-
מורדוף, י', קרמרסקי, ב', והייזמן, א' (2022). בחינת פרקטיקות הוראה בסביבה המשלבת סימולציות אותנטיות מבוססות הכוונה עצמית. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ. איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 140-166). מכון מופ"ת.
-
מורדוף, י', קרמרסקי, ב', והייזמן, א' (2022). בחינת פרקטיקות הוראה בסביבה המשלבת סימולציות אותנטיות מבוססות הכוונה עצמית. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ. איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 140-166). מכון מופ"ת.
-
גלובמן, ר' ועירם, י' (1999)
התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל. תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
-
גלובמן, ר' ועירם, י' (1999)
התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל. תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
-
גלובמן, ר' ועירם, י' (1999)
התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל. תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
-
גלובמן, ר' ועירם, י' (1999)
התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל. תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
-
עירם, י' וגלובמן, ר' (1999)
אידיאולוגיות ויישומיהן במוסדות חינוך. בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 7-28). תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
-
עירם, י' וגלובמן, ר' (1999)
אידיאולוגיות ויישומיהן במוסדות חינוך. בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 7-28). תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
-
עירם, י' וגלובמן, ר' (1999)
אידיאולוגיות ויישומיהן במוסדות חינוך. בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 7-28). תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
-
עירם, י' וגלובמן, ר' (1999)
אידיאולוגיות ויישומיהן במוסדות חינוך. בתוך ר' גלובמן וי' עירם (עורכים), התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (עמ' 7-28). תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב
-
-