תזות ודיסרטציות

שנה סטודנט/ית מנחה
2002 השואה בין תלמידי פנימיה ותלמידים אקסטרניים הלומדים באותו בית ספר, ביחס לערכים חברתיים, כשורים חברתיים וחרדה חברתית MA הרשקוביץ אסתר ד"ר זאב אפל
ד"ר
2002 גישות חינוכיות, ציפיות והתנהגויות תומכות הישגים של ההורים בעיני תלמידים משיגים ותת-משיגים MA רז אילנה ד"ר
2000 הקשר בין זהות מינית, תפיסת המתמטיקה כמקצוע גברי ופחד מהצלחה לבין הישגים במתמטיקה MA קזס שרי ד"ר
1995 איפיוני תהליך ההמרה המושגית באמצעות מיפוי סמנטי וללא מיפוי סמנטי MA וולפנספרגר יוכי ד"ר
1994 קליטה חברתית של תלמידים עולים מבריה"מ בכתות בית הספר היסודי ובחטיבות הבינים MA ורסנו אירית ד"ר
1993 השפעה של תכניות התערבות חינוכיות על הדימוי העצמי של המשתתפים בהן: מחקר מטה-אנליטי MA חלאבי רינת ד"ר
1993 מחוייבות למוסד הנישואין בניית שאלון ותיקופו MA טירר אילה ד"ר
1991 השפעתן של שתי תכניות העשרה לגיל הרך על מיומנויות למידה PhD ישי, עדה ד"ר
פרופ' שמעון סימפסון
1989 הערכת ההשפעה שיש לפנימיה בחינוך החקלאי על ערכים, עמדות וחברתיות של התלמידים MA כהן עדיה ד"ר
1989 שינוי בתפיסת יחסי הורים ודימוי עצמי של ילדים מקופחים החונכים במוסדות - לאחר השתתפותם בתכנית התערבות ‬(אנגלית) PhD נפתלי, אסטל. ד"ר
ד"ר זאב שפניר
1981 שנויים ברמת חרדת למודים מצהרת, במעבר מבית הספר היסודי לחטיבת הבינים, והקשר בינם לבין משתנים אישיים של התלמיד MA גולן הדסה ד"ר
ד"ר זאב שפניר