תזות ודיסרטציות

שנה סטודנט/ית מנחה
2010 הכשרת מורים לחינוך מוסרי במכללות לחינוך בישראל PhD בוזגלו אהרן פרופ' יעקב עירם
ד"ר נאוה מסלובטי
2010 הקשר בין משתני הרקע, תפיסת דמות התלמיד הרצוי והשימוש בשיטות הערכה שונות לבין שביעות הרצון של המורים בחט"ב בחינוך הערבי MA מג’אדלה, זיאד ד"ר נאוה מסלובטי
ד"ר רונן מתתיהו
2009 הקשר בין תוכנית הלימודים "תקשורת המונים" לבין תפיסות אזרחיות, עמדות דמוקרטיות ומעורבות בתהליכים דמוקרטיים בקרב תלמידי החטיבה העליונה בישראל PhD אלט, דורית פרופ' חבר אריה כהן
ד"ר נאוה מסלובטי
2009 הקשר בין משתני רקע אישי לבין ההכרה החברתית והמיומנויות החברתיות בקרב ילדים בכיתות ד’-ו’ המתחנכים בפנימיות ובבתי ספר יום MA שפירא, רונית ד"ר נאוה מסלובטי
2008 הקשר בין הרקע האישי, המוטיווציה והמסוגלות עצמית לבין ההישגים הלימודיים בהבנת הנקרא והשאיפות הלימודיות בקרב נוער יוצא אתיופיה MA אסרס-אנדרגה, ששיטו ד"ר נאוה מסלובטי
2008 הקשר בין הערכה חלופית באמצעות משימות חקר, לבין ההניעה וההישגים במדעים בבתי ספר יסודיים בחינוך הממלכתי-דתי MA ישראלי, תיקי ד"ר נאוה מסלובטי
2008 פיתוח ההכרה החברתית, האמפטיה והנכונות לחברות בקרב תלמידי כיתות ה’ ו-ו’ באמצעות תוכנית לימודים על הקהילה יוצאת אתיופיה MA שפריר, נאוה ד"ר נאוה מסלובטי
2007 הקשר בין האינטליגנציה הרגשית ומערכת הערכים של נוער לבין השתתפות בפעילות התנדבותית: המקרה של פרויקט "חמניות" של "אורט למען הקהילה MA דורון, איריס ד"ר נאוה מסלובטי
2007 הקשר בין ההקשר והמעורבות בספורט לבין ההכרה החברתית והשכילה המוסרית בקרב מתבגרים ספורטאים ולא-ספורטאים PhD פישמן-פורמן, שרי ד"ר נאוה מסלובטי
פרופ' חבר אריה כהן
2006 תהליכי תירבות והסתגלות ללימודים ולחברה של מתבגרים יוצאי אתיופיה בכפרי הנוער הממלכתי דתי PhD שטרית, אלי פרופ' יעקב עירם
ד"ר נאוה מסלובטי
2005 חלופות בהערכת פרחי הוראה במכללות להכשרת מורים: הקשר בין פתיחות לשינוי, אמונות פדגוגיות וידע בהערכה לבין מידת השימוש בחלופות להער PhD עמרני, נסים ד"ר נאוה מסלובטי
פרופ' חבר אריה כהן
2004 הקשר בין משתני רקע אישי ומקצועי ותפיסת הקונטקסט הבית ספרי לבין שמרנות ופתיחות בקרב מורים ערביים בבתי ספר יסודיים בישראל MA עאזם, אחמד ד"ר נאוה מסלובטי
2003 השפעת פרויקט "ההערכה החלופית בחטיבות הביניים" על אקלים כיתה וחרדת בחינות MA אטיאס מימון ד"ר נאוה מסלובטי
2003 תרומת תפיסת דמות "התלמיד הרצוי", ההקשר הבית-ספרי והרקע האישי והמקצועי של מורים בחטיבה העליונה להסבר אסטרטגיות ההוראה המיושמות בכיתה MA צדיק ינון ד"ר נאוה מסלובטי
2002 הקשר בין משתני הרקע האישי והמקצועי של המורים ותפיסת הקונטקסט הבית ספרי, לבין השימוש בשיטות הערכה חלופיות ומידת שביעות הרצון מהמקצוע MA רביב ענת ד"ר נאוה מסלובטי
2001 הקשר בין מקצועות ההוראה ותפיסת "דמות הבוגר הרצוי" של המורים בחינוך העל יסודי, לבין שיקוליהם בבחירת חלופות להערכת הישגים MA לוי רעיה ד"ר נאוה מסלובטי
2000 הקשר בין תהליכי ההערכה לבין יעדי ההניעה הממוקדים באקלים הכיתתי MA קוזי אסתר ד"ר נאוה מסלובטי
1999 תרומתה של הערכה חלופית באמצעות משימות חקר ומטלות ביצוע לפיתוח ההנעה ללמידה ולקידום ההישגים הלימודיים MA פוטרמן עינת ד"ר נאוה מסלובטי
1999 הקשר בין הרקע האישי והמסגרת הלימודית לבין תחומי מוטיבציה של ערכים, ערכי הורים והתנהגות של מתבגרים יוצאי אתיופיה MA שטרית אלי ד"ר נאוה מסלובטי
1997 הקשר בין אינטראקציה חברתית לבין הכרה חברתית וחשיבה חברתית מוסרית אצל ילדים לקויי שמיעה בכיתות ד, ה, ו MA מרזם איריס ד"ר נאוה מסלובטי
1996 תרומת משתני רקע אישי ובית ספרי והתנסות בפעילות במרכז מדעי חינוכי, להסבר ההנעה ורמות החשיבה בנושאים מדעיים, של תלמידי כיתות ה’-ו’ MA שבתאי אסנת ד"ר נאוה מסלובטי