אוריינות
-
בן-שבת, ע', וקורת ע' (2024). מוזיקת רקע והרחבת תוכן הסיפור בספר הדיגיטלי כמקדמי היכולת לאחזר את הסיפור בקרב ילדי גן. הגיל הרך, 22, 83-134.
-
שיף, ר', וסאיג-חדאד, א' (2023). בחינת פערים בקרב ילדי בית הספר היסודי במגזר הערבי בתקופת הקורונה: מחקר אורך לבדיקת ההשפעה של התערבות רב-רכיבית ממוקדת-דיגלוסיה בגיל הגן (שנה לפני הקורונה) על הישגים האורייניים של התלמידים בכיתה ג’ (שנתיים אחרי הקורונה) : דו"ח סופי. משרד החינוך: לשכת המדען הראשי. https://meyda.education.gov.il/files/LishcatMadaan/research/diglossia-p…;
-
לזרסון, ע' (2013)
מוציא כאב בראפ: חקר מקרה של אוריינות ושימושי לשון באתר ראפ, מאבקו של נער דיסלקטי לכתוב ולהשתלב באתר. פנים, 62, 63-46
-
מברך, ז' (2011)
אוריינות בקריאה על פי מבחן פיזה (PISA). בתוך ע' קורת וד' ארם (עורכות), אוריינות ושפה : יחסי גומלין, דו-לשוניות וקשיים (עמ' 11-30). ירושלים : הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית
-
קורת, ע' וארם, ד' (עורכות) (2011)
אוריינות ושפה: יחסי גומלין, דו-לשוניות וקשיים. ירושלים, מאגנס.
-
קורת, ע' (2011)
התפתחות ניצני אוריינות בהקשר חברתי-כלכלי. בתוך ע' קורת וד' ארם (עורכות), אוריינות ושפה : יחסי גומלין, דו-לשוניות וקשיים (עמ' 233-246). ירושלים : הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית
-
שמיר, ע' וקורת, ע' (2011)
הפעילות בספר אלקטרוני כמקדמת ניצני אוריינות. בתוך ע' קורת וד' ארם (עורכות), אוריינות ושפה : יחסי גומלין, דו-לשוניות וקשיים (עמ' 287-303). ירושלים : הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית
-
סגל-דרורי, א', קורת, ע', שמיר, ע' וקליין, פ"ש (2010)
האם ספרים אלקטרוניים מקדמים ניצני קריאה? בתוך י' עשת-אלקלעי, א' כספי, ס' עדן, נ' גרי וי' יאיר (עורכים), האדם הלומד בעידן הטכנולוגי : כנס צ'ייס [החמישי] למחקרי טכנולוגיות למידה (153-161). רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס
-
קורת, ע' ושמיר, ע' (2010)
הספר האלקטרוני ככלי לקדום ניצני אוריינות: עדויות ממחקר בקרב ילדים דוברי עברית. אוריינות ושפה, 3,
71-89
-
קורת, ע', סגל-דרורי, א' ולנדאו, י' (2008).
קריאת ספר לילד, התבוננות באלבום תמונות ורמת אוריינות הבית. אוריינות ושפה, 1, 127-158.
-
מברך, ז' וקרמרסקי, ב' (2004).
אוריינות קריאה: היבטים חינוכיים. מחקרי מורשתנו, 2-3, 319-329.
-
קליין,פ"ש וגבעון, ד' (2002)
שפה, למידה ואוריינות בגיל הרך.תל-אביב: רמות – אוניברסיטת תל-אביב
-
קורת ע' (1999)
פדגוגיה תרבותית וגשרים לאוריינות הבית וגן-הילדים. הד הגן, 63 (3), 8-23