רשימת הספרים החדשים שהגיעו לספריה לחינוך בחודשים יולי עד אוקטובר 2016
רשימת הספרים החדשים שהגיעו לספריה לחינוך בחודשים יולי עד אוקטובר 2016 |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
150.1952 פרו.חל תשע"ו פרויד, זיגמונד מחבר. חליפת מכתבים (1927-1939) / זיגמונד פרויד, ארנולד צווייג ; הוציא לאור - ארנסט ל' פרויד ; הקדמה תום שגב ; תרגום מגרמנית נועה קול.. תל אביב : רסלינג, [תשע"ו] 2016. (002427155 ) |
|
|
150.7 גרי.מב תשע"א גריג, ריצ'רד ג. מבוא לפסיכולוגיה / ריצ'רד ג' גריג, פיליפ ג' זימברדו ; עריכה מדעית של המהדורה העברית: רות פזי-גולדברג, רות בייט-מרום ; (תרגום: תמי דומאי).. (רעננה) : האוניברסיטה הפתוחה, (תשע"א 2010). (001198193 ) |
|
362.28 להא.את תשע"ו להאיר את הרי החושך : התנהגות אובדנית בקרב בני נוער / עורך ראשי: יוסי לוי בלז ; עורכים: ענת ברונשטיין קלומק, ירי גביעון, יוסי לוי בלז, אלן אפטר.. [להאיר את הרי החשך]. מהדורה ראשונה.. [תל אביב] : דיונון מבית פרובוק, [תשע"ו] 2016. (002428985 ) |
|
362.732 ביב.חב תשע"ו ביבי, ורד מחבר. חיבוק חזק ולא כואב : הטיפול ה'טוב דיו' בילדים המוצאים מביתם / ורד ביבי, תניה אורן-צ'יפמן, רונית בלנרו-אדיב.. [חבוק חזק ולא כואב]. תל אביב : רסלינג, [תשע"ו] 2016. (002429784 ) |
|
370.1 חגי.חנ תשע"ו חגי, אתי מחבר. חינוך מבקש משמעות : בין פסיכואנליזה לחינוך / אתי חגי.. [חנוך מבקש משמעות]. תל אביב : רסלינג, [תשע"ו] 2015.. (002429786 ) |
|
370.1 מיד.יד תשע"ו מידע, ידע ודעת : הדנ"א של החינוך / עורך: שלמה בק.. [תל אביב] : מכון מופ"ת, [תשע"ו] 2016. (002428453 ) |
|
370.9471 סלב.לו תשע"ה סלברג, פסי מחבר. לומדים מפינלנד : תובנות ממערכת חינוכית מוצלחת / פאסי סאלברג ; מתרגמת: תמי אילון-אורטל ; עורך מדעי: נמרוד אלוני.. [בני ברק] : הקיבוץ המאוחד ; [תל אביב] : מכון מופת, תשע"ה 2015.. (002399864 ) |
|
371.9046 רוב.הו תשע"ו רובין, עדנה מחבר. הוראת מדעים מפעילה : טיפוח מיומנויות של תלמידים עם ליקויי למידה / עדנה רובין, ורדה בר, היידי פלביאן.. [תל אביב] : מכון מופ"ת, [תשע"ו] 2016. (002431576 )
|
|
616.8914 בתו.הב תשע"ו "בתוך הבועה ומחוצה לה" : תנועת הטיפול בין העולם הפנימי לבין המציאות החיצונית : יום העיון העשרים ושמונה : לקט הרצאות מימי העיון השנתיים לזכרו של צבי סטיסקין ז"ל מנכ"ל ראשון של מכון סאמיט / עורך: יוני בוגט.. ירושלים : מכון סאמיט, עמותה לשירותי טיפול שיקום פסיכוסוציאלי ורווחה, תשע"ו 2015. (002426134 )
|
|
618.92855 פרד.אל תשע"ו פרדניק, רות מחבר. אילמות סלקטיבית : מדריך להורים, למחנכים ולמטפלים / רות פרדניק ויואל אליצור.. [אלמות סלקטיבית]. קרית ביאליק : אח, תשע"ו 2016. (002429951 )
|
618.9285882 סימ.יל תשע"ו סימן טוב, אילת מחבר. ילד במתנה או ילד בהמתנה? : מבט אל המשאבים התומכים בהורים לילדים עם אוטיזם / אילת סימן טוב.. [תל אביב] : מכון מופ"ת, [תשע"ו] 2016. (002431575 )
|
|
|
A070.1 לוז.כל תשע"ו לוז, אהוד מחבר. כלים שלובים : מחשבות על ציונות ועל חינוך יהודי / מאת אהוד לוז ; עורך: דויד ברק-גורודצקי ; פתח דבר: יונתן כהן.. ירושלים : האוניברסיטה העברית בירושלים, המרכז לחינוך יהודי בתפוצות ע"ש מלטון ; תל אביב : מכון מופ"ת, בית הספר למחקר ופיתוח בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, תשע"ו 2016. (002429056 )
|
|
A077 בעי.חנ תשע"ב בעין חינוכית : מבט תורני-חינוכי על אתגרי חיינו המתחדשים / עורך: יונה גודמן.. [בעין חנוכית]. אלקנה-רחובות : מכללת אורות ישראל, תשע"ב 2012. (001232080 )
|
|
E092 שיל(שיל) תשע"ו שילה, יחיאל מחבר. בנתיבי החינוך : מסע אישי ומקצועי / יחיאל שילה ; עריכה: אודי בן-סעדיה.. [בנתיבי החנוך]. [בית דגן] : מידן, תשע"ו 2016.. (002430205 )
|
|
E307.76 עיר.דמ תשע"ד עיר דמוקרטית : עיר חינוך במאה ה-21 : מפת דרכים לשינוי חברתי-חינוכי-קהילתי / עורכים: רון דביר, יעל ארבל, מיכל גלבוע-אטר, יעל שורצברג.. [תל אביב] : המכון לחינוך דמוקרטי, תשע"ד 2014. (002430208 ) |
|
|
|
E307.776 אופ אופז, גד מחבר. מ"שיח לוחמים" אל "ארון הספרים היהודי" : דור שני ושלישי בקיבוץ בחיפוש הזהות היהודית / מאת: גד אופז ; עורכת: אביבה אופז ; פתח דבר: מוקי צור ; אחרית דבר: זוהר אופז-ליפסקי.. [ירושלים] : האוניברסיטה העברית בירושלים, המרכז לחינוך יהודי ע"ש מלטון ; [תל אביב] : מכון מופ"ת, בית הספר למחקר ופיתוח בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, תשס"ו [תשע"ו] 2016. (002427154 ) |
|
E371.1 אבי.ממ תשע"ו אבידב, אורית מחבר. ממעוף הציפור : סיפורי התפתחות מקצועית של מורים / אורית אבידב-אונגר, יפעת אשרת-פינק.. [ממעוף הצפור]. [תל אביב] : מכון מופ"ת, [תשע"ו] 2016. (002432444 ) |
|
E371.1 מתמ.בס תשע"ה מתמחים בסיפור ובכרזה : אסופת סיפורים וכרזות של מתמחים בהוראה / עריכה: אורנה שץ-אופנהיימר, דיצה משכית, שרה זילברשטרום.. [מתמחים בספור ובכרזה]. [ירושלים] : גף הפרסומים, משרד החינוך, תשע"ה 2015-. (002429675 ) |
|
E371.1 קפל.עמ תשע"ו קפל-גרין, עדנה, 1960 מחבר. עמם ולמענם : סיפורם של מורים טובים / עדנה קפל-גרין ויהודה בר שלום.. ירושלים : כרמל, תשע"ו 2015. (002429788 ) |
|
E618.928982 שטמ(שטמ) תשע"ו שטמלר, נעה מחבר. שבויה בעצמה : מיומנה של אם / נועה שטמלר ; עורכת: דפנה שחורי.. תל-אביב : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, [תשע"ו] 2016. (002429921 ) |
|
E658.46 פרו.בד תשע"ו פרופסיה בדרך : על התהוות הייעוץ הארגוני בישראל / עורך: ישראל כ"ץ.. תל אביב : רסלינג, [תשע"ו] 2016. (002429900 ) |
NEW BOOKS IN THE LIBRARY ARRIVED JULY - SEPTEMBER 2016
EBOOK Acquisition and development of Hebrew . Edited by Ruth A. Berman. [electronic Resources]. Amsterdam; John Benjamins Publishing Company, 2016. (2433280)
|
|
155.4 HAN 2015
|
|
155.42224 SCHO a Schore, Allan N. Affect regulation and the origin of the self; the neurobiology of emotional development. New-York; Psychology Pr., 2016. (002431582)
|
|
300.72 REV 2010 |
|
303.32 CHI 2014
|
|
303.482 GLO 2004
|
|
364.2 WEI p
|
|
370.1 MAG s
|
|
370.1 SEI e
|
|
370.1523 LEA 2014
|
|
370.1523 MAR n |
|
370.72 BEY 2011
|
|
370.92 SWE(JAN) p
|
|
370.971409 CUR r
|
|
370.973 BAB c
|
|
371.001 HIN l
|
|
371.102 COL s
|
|
371.102 EVE p
|
|
371.102 GOT e
|
|
371.1072 HAN 2016
|
|
371.334 CON d
|
|
371.334 FRE e
|
|
371.334 HEW s |
|
371.3344678 MIT r
|
|
371.39 IMP 2015
|
|
371.8220975 GOL e |
|
371.82996073 JEN u11
|
|
371.9046 BAU i
|
|
372.21 INT 2013
|
|
372.5 YEN v Yenawine, Philip . Visual thinking strategies; using art to deepen learning across school discipline. Cambridge, Massachusetts; Harvard Education Pr., 2014. (002431139)
|
|
372.6 VAS n10
|
|
372.85 ESP e
|
|
372.87 CAM m3
|
|
373.73 GEI h
|
|
375.001 REA 2015
|
|
378.121 BAL t
|
|
378.17344678 CON 2015
|
|
378.199 INT 2014
|
|
378.3 FUL 2010
|
|
378.4 DOB h |
|
379.28 RED 2014
|
|
379.42 MAC-QUE r
|
|
401.4 KRI c3 Krippendorff, Klaus . Content analysis; an introduction to its methodology. 3rd ed. London; Sage, 2013. (002431138)
|
|
507.1 PRO 2011
|
|
616.89156 PAT Patterns in interpersonal interactions; inviting relational understandings for therapeutic change. Edited by Kari Tomm. New-York; Routledge, 2014.(002431131)
|
|
A814 HOL a
|
|
E305.2350956 HAR-FIS g Harel-Fisch, Yossi. (author). Growing up in the Middle East; the daily lives and well-being of Israeli and Palestinian youth. By Y. Harel-Fisch, Ziad Abdeen and Miriam Navot. New-York; Nova Publishers, 2016. (002432467)
|
עבודות לתואר שני ושלישי
152.4 הופ.קש תשע"ו
הופמן, תמיר. THE2. הקשר בין הסדרה רגשית בקונפליקט בין-זוגי לבין הסדרה רגשית בקונפליקט בין-קבוצתי . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002432471 )
155.412142 ארז.קש תשע"ו
ארז-שידלוב, איתמר, THE3. הקשר בין תפיסת מקצוע מגדרית ויכולת לרוטציה מנטלית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,תשע"ו 2015.. (002427858 )
155.5 בן-אלי.קש תשע"ה
בן-אליעזר, קלודין, THE2. הקשר בין איכות החיים, תחושת השייכות ומעורבות בקהילה לבין הדימוי העצמי של בני נוער . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015.. (002429286 )
155.646 עמר.קש תשע"ו
עֹמר, כרמית ,.THE2. הקשר בין דמיון פנים בין הורים לילדיהם, לבין השקעה הורית ואיכות הקשר ביניהם . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016. (002431298 )
306.8743 סלי.קש תשע"ו
סלינס, שני, THE2. הקשר בין השכלת האם לאיכות התקשורת הרגשית של אימהות, וליכולת הבעה רגשית של ילדיהן בגיל הגן כפי שבאה לידי ביטוי באופן מילולי, בציור, ובהבנה של מבעי פנים מאוירים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2015.. (002428408 )
362.712 שי.נוכ תשע"ד
שי, מורן,. THE2. נוכחות חבר והתמודדות במצב לחץ בזמן פרידה מהורה, בקרב פעוטות במעונות-יום . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ד 2014. (002428624 )
371.3 ברו.הש תשע"ו
ברודר, רונית, THE3. השפעת השיח הכיתתי בשתי שיטות הוראה (פרונטלית ובקהילות למידה) על הישגי התלמידים, תפיסת הסביבה הלימודית, מטרות הישג אישיות ותחושת השתייכות בית ספרית של תלמידים בחטיבת הביניים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002431498 )
371.9019 שרק.הב תשע"ו
שרקיה-שמליה, אסמא,. THE2. הבנת מטפורות מילוליות וחזותיות בקרב ילדים לקויי למידה והקשר ליכולת מילולית ולא מילולית . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002432378 )
372.7044 שבת.קש תשע"ו
שבתי, גלית מחבר. THE3. הקשר בין ניתוח סיטואציות פדגוגיות מצולמות ובין הוראה מטפחת הכוונה עצמית בלמידה . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016. (002432002 )
571.7507 מור.תר תשע"ו
מור בר-יוסף, מוריה, THE3 . תרומתן של הכוונה מטה קוגניטיבית והכוונה לחשיבה מערכתית לתפיסת הרעיון המרכזי בביולוגיה 'הומאוסטזיס' . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2015.. (002431483 )
616.8553 ריכ.הא תשע"ו
ריכלסון, שיר, THE2. האם קוראים עם דיסלקציה סובלים מלקות בהבנת הנקרא מעבר ללקות שלהם בקריאה? יכולת היקש, תהלוך טקסט וזיכרון עבודה אצל קוראים עם דיסלקציה . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002429890 )
616.85882 סבן.עב תשע"ו
סבן-בצלאל, רונית, THE3. עיבוד המיספרי של דו משמעות פיגורטיבית אצל מבוגרים בספקטרום האוטיסטי וחולים בסכיזופרניה . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002432180 )
618.9285882 אסט.פת תשע"ו
אסטרוגו, יעל, THE2. פיתוח שיח חברתי בקרב ילדים עם אוטיזם בעלי יכולת מילולית מוגבלת בזיקה לתפקודים הניהוליים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016. (002431364 )
618.9285882 בר-יהו.מא תשע"ו
בר יהודה, שחר, THE2. מאפייני ההבעה הרגשית של ילדים המצויים על הרצף האוטיסטי עם יכולת מילולית מצומצמת בעת אינטראקציה במטלת שיתוף פעולה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002431958 )
618.9285882 לבל.מא תשע"ו
לבל, גלי, THE2. מאפיינים של שיתוף פעולה בין צוותים חינוכיים ובין צוותים טיפוליים בגני תקשורת עבור ילדים בספקטרום האוטיסטי : חקר מקרה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002429517 )
(63)E982.1 אלמ.סו תשע"ו
אלמו, אביבה, THE2. סוציאליזציה וזהות נשית של בנות יוצאות אתיופיה בוגרות אולפנה בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002428522 )
B45 לוי.הב תשע"ו
לוי-שמעון, שני . THE3. היבטים מילוניים והתפתחותיים של א' וה' כאותיות שורש במערכת הפועל בעברית : מחקר פסיכולינגוויסטי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002431993 )
E362.712 ארד.יד תשע"ו
ארד-טורחנסקי, אילת, THE2. ידע הורי ותפיסה הורית על איכות מעונות יום בישראל : האם ניתן לחולל שינוי?. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002429296 )
E362.712 לוי.קש תשע"ו
לוי, אורי, THE2. הקשר בין המיצב הסוציו-אקונומי של האזור בו נמצא מעון-היום ומשתנים דמוגרפיים של הורי הילדים המתחנכים במעון לבין איכות המעון . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002431938 )
E371.26 בסת.הב תשע"ו
בסתנאי-חלפון, אדוה, THE2. הבדלים בתפקוד בתי ספר בשנים שבהן מתקיים מבחן מיצ"ב פנימי וחיצוני . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002432406 )
E371.334 טרכ.מה תשע"ו
טרכטמן, גלית, THE2 . מהו שעור טוב בכיתות עם מחשבים ניידים אישיים 1:1? : מאפייני הוראה ולמידה מיטבית על פי מורים, תלמידים וניתוח שעורים מתוקשבים בחטיבת הביניים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2015. . (002427753 )
E379.26 דדו.מד תשע"ו
דדון-גולן, זהורית, THE3. מדידת אי-השוויון בחינוך במדינת ישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016.. (002431974 )
E741.6 יפת.סמ תשע"ו
יפתח, גבע, THE2. סמלי בתי ספר כמשקפים מדיניות מוצהרת ומדיניות בפועל: תפיסות מנהלים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016.. (002429512 )
371.9 MAN s
Mannes, Adina. THE3 .The self perceived professional identity of EFL (English as a foreigh language) Israeli teachers.
רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, 2014 (2433192)
371.94 FEL e
Feldman, Niv. . THE3. Exploring the professional learning community in special education schools serving pupils with autism.
רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, 2016. (2429697)
618.92855 KLU e
Klung, Tamar. THE2. The effects of intervention for classification on classification, verbal conceptualization and analogical reasoning in children with developmental and language delays
רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, 2016. (2431858)