תזות ודיסרטציות

שנה סטודנט/ית מנחה
1990 הזיקה בין חשיבה לבין משתנים אפקטיביים בגיל הילדות הגבוהה תוך התיחסות לרקע דמוגרפי PhD פלדמן, אדריאנה פרופ' יוסף גלנץ
ד"ר מ' שניידר
1989 הקשר בין המשתנים: גודל המשפחה, סדר הלידה וגישות הורים, כפי שהן נתפסות על-ידי הילד, לבין הרמה האינטלקטואלית של הילד PhD אספניולי-חזן, הלה ד"ר מ' שניידר
פרופ' יוסף גלנץ
1986 החשיבה הלוגית האריסטוטלית <מילולית ולא מילולית> לעומת הדגש של פיאז’ה, בגיל הילדות הגבוהה MA ולך בלה פרופ' יוסף גלנץ
1984 אחיו הרגילים של הילד החריג PhD זיידר, יוסף פרופ' יוסף גלנץ
1983 השוואת יכולתם של ילדים מתקשים ושאינם מתקשים בחשבון, במטלות קוגניטיביות-התפתחותיות באוכלוסית ילדים דיספונקציונליים ורגילים MA פלק ברכה פרופ' יוסף גלנץ
1981 הסתגלותם החברתית של ילידי דצמבר ינואר צעירים מבני כתתם MA שטדלר ברכה פרופ' יוסף גלנץ
1978 התפתחות ההבנה ההסתברותית אצל הילד בקשר למשתני גיל, מין, רמה סוציו-אקונומית, רמת מישכל ושיטה MA מליץ עמרם פרופ' יוסף גלנץ
1977 יצירתיות ואוטונומיה אצל ילדים מבוססים וטעוני טיפוח על רקע הבדלי גיל MA גרון רבקה פרופ' יוסף גלנץ
1977 בית הספר הדתי ותלמידים שמשפחתם אינה דתית, בעיני מורים והורים MA כרמיאל לאה פרופ' יוסף גלנץ
1977 דמוי עצמי ודמוי בית הספר אצל תלמידים טעוני טפוח MA שטרן משה פרופ' יוסף גלנץ
1976 ההסתגלות החברתית של ילדי קבוצים בהם נהוגה לינה משותפת, לעומת הסתגלותם של ילדי קבוצים בהם נהוגה לינה משפחתית MA נויסבוים זלדה פרופ' יוסף גלנץ
1975 בדיקת אחידות החשיבה בגיל הקדם אופרציוני באמצעות חקר התפתחות המשגים כמות, זמן ומרחב על פי משנתו של פיז’ה MA חוברה יונה פרופ' יוסף גלנץ
1975 משגי יסוד מן המתמטיקה - אמצעי לפתוח חשיבה לוגית של ילדים בני שלוש עד שש MA פומרנץ שרה פרופ' יוסף גלנץ
1975 אספקטים דיפרנציאליים בחשיבה אצל ילדים חרשים הנבדלים על פי גורמי חרשות ומסגרות חינוכיות MA פרי חנה פרופ' יוסף גלנץ
1975 הקשר בין שיפוט מוסרי לבין חרדה אצל מתבגרים טעוני טיפוח ומבוססים MA תור מרים פרופ' יוסף גלנץ
1971 בדיקת הדמוי העצמי המקצועי של היועץ MA לובנשטיין דליה פרופ' יוסף גלנץ
ד"ר זאב שפניר
1970 גישות ודרכים בהתיחסות לנושא אמונה ומדע בבית הספר הדתי MA שנלר רפאל פרופ' דוד אוקס
פרופ' יוסף גלנץ