גן ילדים
-
זלכה, ג' (2018)
שילוב מחשבים בגני הילדים ועמדות הגננות כלפי שילובם.סוגיות חברתיות בישראל: כתב עת לנושאי חברה, 26, 58-90
-
זלכה, ג' (2018)
שילוב מחשבים בגני הילדים ועמדות הגננות כלפי שילובם.סוגיות חברתיות בישראל: כתב עת לנושאי חברה, 26, 58-90
-
שכטר, ט' וספקטור-לוי, א' (2018)
לבנות ולהיבנות - על פיתוח חשיבה הנדסית בגן הילדים. עלון דע-גן, 11, 8-17
-
שכטר, ט' וספקטור-לוי, א' (2018)
לבנות ולהיבנות - על פיתוח חשיבה הנדסית בגן הילדים. עלון דע-גן, 11, 8-17
-
סובלמן-רוזנטל, ו', פלדשטיין-חיון, ל' וקורט, ד' (2002)
שילוב ילדים עם תסמונת- דאון בגני ילדים רגילים מן ההיבט של אינטראקציה תיווכית והתנהגות חברתית. בתוך ו' סובלמן-רוזנטל ופ' קליין (עורכים), חלון של הזדמנויות: לקודים תינוקות וילדים עם תסמונת דאון. (עמ' 173-191). אבן-יהודה: רכס
-
סובלמן-רוזנטל, ו', פלדשטיין-חיון, ל' וקורט, ד' (2002)
שילוב ילדים עם תסמונת- דאון בגני ילדים רגילים מן ההיבט של אינטראקציה תיווכית והתנהגות חברתית. בתוך ו' סובלמן-רוזנטל ופ' קליין (עורכים), חלון של הזדמנויות: לקודים תינוקות וילדים עם תסמונת דאון. (עמ' 173-191). אבן-יהודה: רכס
-
סובלמן-רוזנטל, ו', פלדשטיין-חיון, ל' וקורט, ד' (2002)
שילוב ילדים עם תסמונת- דאון בגני ילדים רגילים מן ההיבט של אינטראקציה תיווכית והתנהגות חברתית. בתוך ו' סובלמן-רוזנטל ופ' קליין (עורכים), חלון של הזדמנויות: לקודים תינוקות וילדים עם תסמונת דאון. (עמ' 173-191). אבן-יהודה: רכס
-
סובלמן-רוזנטל, ו', פלדשטיין-חיון, ל' וקורט, ד' (2002)
שילוב ילדים עם תסמונת- דאון בגני ילדים רגילים מן ההיבט של אינטראקציה תיווכית והתנהגות חברתית. בתוך ו' סובלמן-רוזנטל ופ' קליין (עורכים), חלון של הזדמנויות: לקודים תינוקות וילדים עם תסמונת דאון. (עמ' 173-191). אבן-יהודה: רכס