למידה
-
איזמן, א' וצוריאל, ד' (2016)
אסטרטגיות התיווך בלמידה מתוּוכת ורמת הדתיות של נשים יהודיות בראייה בין־דורית. מגמות, נ(3), 81-107.
-
איזמן, א' וצוריאל, ד' (2016)
אסטרטגיות התיווך בלמידה מתוּוכת ורמת הדתיות של נשים יהודיות בראייה בין־דורית. מגמות, נ(3), 81-107.
-
איזמן, א' וצוריאל, ד' (2016)
אסטרטגיות התיווך בלמידה מתוּוכת ורמת הדתיות של נשים יהודיות בראייה בין־דורית. מגמות, נ(3), 81-107.
-
איזמן, א' וצוריאל, ד' (2016)
אסטרטגיות התיווך בלמידה מתוּוכת ורמת הדתיות של נשים יהודיות בראייה בין־דורית. מגמות, נ(3), 81-107.
-
קניאל, ש' (2012)
האיזון בין עמל לימוד התורה לאהבת לימוד התורה לאור הפסיכולוגיה של הלמידה. בתוך מ' רחימי (עורך), מאורות ליהודה: פרקי הגות וחינוך :מנחות ידידות והוקרה לכבוד הרב ד"ר יהודה פליקס (עמ' 261-281), אלקנה-רחובות : מכללת אורות ישראל
-
קניאל, ש' (2012)
האיזון בין עמל לימוד התורה לאהבת לימוד התורה לאור הפסיכולוגיה של הלמידה. בתוך מ' רחימי (עורך), מאורות ליהודה: פרקי הגות וחינוך :מנחות ידידות והוקרה לכבוד הרב ד"ר יהודה פליקס (עמ' 261-281), אלקנה-רחובות : מכללת אורות ישראל
-
קליין,פ"ש וגבעון, ד' (2002)
שפה, למידה ואוריינות בגיל הרך.תל-אביב: רמות – אוניברסיטת תל-אביב
-
קליין,פ"ש וגבעון, ד' (2002)
שפה, למידה ואוריינות בגיל הרך.תל-אביב: רמות – אוניברסיטת תל-אביב
-
פישרמן, ש', שי, א' וקניאל, ש' (2000)
ניהול זמן וניהול למידה עצמית של סטודנטיות. דפים, 31, 57-79
-
פישרמן, ש', שי, א' וקניאל, ש' (2000)
ניהול זמן וניהול למידה עצמית של סטודנטיות. דפים, 31, 57-79
-
מסלובטי, נ' ועירם, י' (1997)
פיתוח רמות חשיבה גבוהות, הרגלי למידה וחברתיות: סדר העדיפויות לפי תפיסת סטודנטים להכשרת מורים באוניברסיטה ובמכללה. בתוך נ' אפרתי ור' לידור (עורכים), הכנוס הבינלאומי השני הכשרת מורים: שמרנות, התפתחות וחדשנות : ספר המאמרים (עמ' 271-278). תל אביב : משרד החינוך התרבות והספורט, גף להכשרת עובדי הוראה, מכון מופ"ת
-
מסלובטי, נ' ועירם, י' (1997)
פיתוח רמות חשיבה גבוהות, הרגלי למידה וחברתיות: סדר העדיפויות לפי תפיסת סטודנטים להכשרת מורים באוניברסיטה ובמכללה. בתוך נ' אפרתי ור' לידור (עורכים), הכנוס הבינלאומי השני הכשרת מורים: שמרנות, התפתחות וחדשנות : ספר המאמרים (עמ' 271-278). תל אביב : משרד החינוך התרבות והספורט, גף להכשרת עובדי הוראה, מכון מופ"ת
-
צוריאל ד' וקניאל ש' (1993)
אבחון דינמי של יכולת הלמידה: היבטים תיאורטיים ומחקרים והשלכות טיפוליות וחינוכיות. מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות , ל"ה, 271-292
-
צוריאל ד' וקניאל ש' (1993)
אבחון דינמי של יכולת הלמידה: היבטים תיאורטיים ומחקרים והשלכות טיפוליות וחינוכיות. מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות , ל"ה, 271-292
-
צוריאל ד' וקניאל ש' (1993)
אבחון דינמי של יכולת הלמידה: היבטים תיאורטיים ומחקרים והשלכות טיפוליות וחינוכיות. מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות , ל"ה, 271-292
-
צוריאל ד' וקניאל ש' (1993)
אבחון דינמי של יכולת הלמידה: היבטים תיאורטיים ומחקרים והשלכות טיפוליות וחינוכיות. מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות , ל"ה, 271-292
-
קניאל, ש' (1990)
השפעות תיווך על זכרון העבודה: הבדלים בין עולי אתיופיה וישראלים . פסיכולוגיה: כתב-עת מדעי ישראלי לעיון ולמחקר, ב,57-67
-
קניאל, ש' (1990)
השפעות תיווך על זכרון העבודה: הבדלים בין עולי אתיופיה וישראלים . פסיכולוגיה: כתב-עת מדעי ישראלי לעיון ולמחקר, ב,57-67
-
-
-
צוריאל, ד' (1981)
התנהגות חוקרנית כפונקציה לאוריינטציה הנעתית, כפיית תפקיד, גיל ומין.
מגמות, כ"ז, 154-173
-
צוריאל, ד' (1981)
התנהגות חוקרנית כפונקציה לאוריינטציה הנעתית, כפיית תפקיד, גיל ומין.
מגמות, כ"ז, 154-173