למידה

  • איזמן, א' וצוריאל, ד' (2016)

    אסטרטגיות התיווך בלמידה מתוּוכת ורמת הדתיות של נשים יהודיות בראייה בין־דורית. מגמות, נ(3), 81-107.   

  • קניאל, ש' (2012)

    האיזון בין עמל לימוד התורה לאהבת לימוד התורה לאור הפסיכולוגיה של הלמידה. בתוך מ' רחימי (עורך), מאורות ליהודה: פרקי הגות וחינוך :מנחות ידידות והוקרה לכבוד הרב ד"ר יהודה פליקס (עמ'  261-281), אלקנה-רחובות : מכללת אורות ישראל

  • קליין,פ"ש וגבעון, ד' (2002)

     

      שפה, למידה ואוריינות בגיל הרך.תל-אביב: רמות – אוניברסיטת תל-אביב

  • פישרמן, ש', שי, א' וקניאל, ש' (2000)

    ניהול זמן וניהול למידה עצמית של סטודנטיות. דפים, 31, 57-79

  • מסלובטי, נ' ועירם, י' (1997)

    פיתוח רמות חשיבה גבוהות, הרגלי למידה וחברתיות: סדר העדיפויות לפי תפיסת סטודנטים להכשרת מורים באוניברסיטה ובמכללה. בתוך נ' אפרתי ור' לידור (עורכים), הכנוס הבינלאומי השני הכשרת מורים: שמרנות, התפתחות וחדשנות : ספר המאמרים (עמ' 271-278). ‫ תל אביב : משרד החינוך התרבות והספורט, גף להכשרת עובדי הוראה, מכון מופ"ת

  •  קניאל, ש' (1990)

    השפעות תיווך על זכרון העבודה: הבדלים בין עולי אתיופיה וישראלים .  פסיכולוגיה: כתב-עת מדעי ישראלי לעיון ולמחקר, ב,57-67 

  • קליין, פ"'ש  (1985)

    ילד חכם יותר : הגמשה שכלית בגיל הרך. רמת גן : אוניברסיטת בר אילן