דילוג לתוכן העיקרי דילוג לתפריט ניווט ראשי
תפריט משני
  • תמיכה מרחוק
אוניברסיטת בר-אילן
English
לימודי חינוך - הפקולטה לחינוך אוניברסיטת בר-אילן
הפקולטה לחינוך
חיפוש
  • אודות
    • אודות הפקולטה לחינוך
    • דבר דקן מייסד הפקולטה לחינוך
    • מיקום ודרכי הגעה
    • ראשי בית הספר והפקולטה לחינוך לדורותיהם
    • זוכי פרס ישראל
    • טופס יצירת קשר
    • עקבו אחרינו - הפקולטה לחינוך
  • סגל
    • סגל בכיר
    • סגל זוטר
    • מורים מן החוץ
    • סגל מנהלי
    • גמלאים
    • לזכרם - חברי סגל שהלכו לעולמם
  • תואר ראשון
    • תוכניות הלימודים לתואר ראשון בחינוך
      • מנהיגות וניהול מערכות חינוך
        • לימודי ניהול חינוכי ומנהל חינוכי במסגרת תואר ראשון
      • חינוך מיוחד
      • ייעוץ חינוכי
      • נחשונים להוראה - לימודים לחיילים משוחררים
      • חינוך כללי
      • אמיתים בר-אילן
    • מידע כללי
    • מכינה קדם אקדמית השלמת בגרויות
    • הרשמה לתואר ראשון
    • מלגות
      • מלגות לחיילים משוחררים
    • הנחיות מחלקתיות לקראת רישום
      • תואר ראשון - הנחיות מחלקתיות
      • תואר שני - הנחיות מחלקתיות
      • תואר שלישי/דוקטורט - הנחיות מחלקתיות
      • תעודת הוראה - הנחיות מחלקתיות
  • תואר שני
    • תכניות הלימודים לתואר שני בחינוך
      • לכל התוכניות
      • התפתחות הילד
        • לימודי חינוך לגיל הרך
      • חינוך וחקר המוח (Neuroeducation)
      • חינוך מדעי טכנולוגי (הוראת המדעים)
        • מגמת חינוך סביבתי
        • יריד המשפיענים 2023
      • חינוך מיוחד
      • חינוך מיוחד בספקטרום האוטיסטי
      • חינוך מיוחד - התמחות במוגבלות שכלית
        • פריצת דרך מדעית, 2023
      • ייעוץ חינוכי
      • לקויות למידה
      • מדעי הלמידה וההוראה
      • מנהיגות וניהול מערכות חינוך
      • חינוך בלתי פורמלי -ניהול ופיתוח מערכות חינוך בלתי פורמליות
    • קורסים וסילבוסים
    • נוהלים וטפסים לתזה
    • פנייה לוועדת האתיקה
    • הנחיות אקדמיות
    • טפסים
    • הרשמה לתואר שני
    • מלגות
    • הנחיות מחלקתיות לקראת רישום
    • לימודים בשנת שבתון למורים ואקדמאיים באוניברסיטת בר-אילן
    • מידע נוסף
      • מוגבלות שכלית התפתחותית - מאמרים אקדמיים
      • הנגשה קוגניטיבית
  • תואר שלישי
    • לימודי תואר שלישי - דוקטורט בחינוך
    • טפסים לתלמידי תואר שלישי
    • רשימת מנחים ונושאי הנחייה
    • תכנית לימודים לתואר שלישי
    • פנייה לוועדת האתיקה
    • הנחיות אקדמיות
    • הנחיות מחלקתיות לקראת רישום
    • טפסים
  • החוג להכשרת מורים
    • החוג להכשרת מורים: תעודת הוראה, סטאז' ופיתוח מקצועי
      • דבר ראשת החוג להכשרת מורים
    • מלגת פטור משכר לימוד ללימודי תעודת הוראה תשפ"ד
      • תקנון פטור משכ"ל ללימודי תעודת הוראה, תשפ"ד
    • מסלולי תעודת הוראה
      • ריכוז קבצי תוכניות לימודים
      • המסלולים:
      • אומנות יהודית
      • אנגלית
      • ביולוגיה
      • גיאוגרפיה
      • היסטוריה
      • חינוך מיוחד
      • כימיה
      • לימודי ארץ ישראל
      • לשון והבעה
      • מדעי החברה
      • מוזיקה רב-גילי
        • בתיה שטראוס - מחנכת מוזיקלית
        • תוצרים מקורס חשיבה יצירתית - תעודת הוראה
      • מידע ונתונים
      • מתמטיקה
      • ספרות
      • ערבית
      • פיזיקה
      • תושב"ע
      • תיאטרון
      • תנ"ך
      • תעודת הוראה- סגל המרכז הרפואי שיבא
    • תוכנית הסטאז'
      • קורס פיתוח מקצועי למורים חדשים, תשפ"ד - שנה א' לאחר הסטאז'
      • מידע לבוגרי תעודת הוראה לקראת שנת ההתמחות
    • תשובות לשאלות שכיחות
    • רשימת המרצים
    • הנחיות מחלקתיות לקראת רישום
    • ציון לשבח
    • הסבת אקדמאים להוראה
    • טפסים למורים מאמנים
  • מחקר
    • מעבדות מחקר
    • תלמידי מחקר
    • פרסומים
    • תזות ודיסרטציות
    • חדש בחינוך ובמחקר
    • ועדת אתיקה
  • הבוגרים שלנו
  • יחידות הפקולטה
    • היחידה לפיתוח מקצועי
      • קורסים ותוכניות ביחידה
      • תוכנית להכשרת יועצים לייעוץ זוגי ומשפחתי
        • אודות מנהל התוכנית להכשרת יועצים לייעוץ זוגי ומשפחתי -ד"ר זאב אפל
        • תכני התוכנית להכשרת יועצים לייעוץ זוגי ומשפחתי
        • מאמרים
        • תעודה לדוגמא
    • מכונים
      • המכון והמעבדה לטכנולוגיות בחינוך המיוחד - מט"ב
      • המכון לקידום האינטגרציה החברתית
      • המכון לחינוך ולמחקר קהילתי
        • אודות המכון לחינוך ולמחקר קהילתי
        • מטרות המכון לחינוך ומחקר קהילתי
        • פעילות נוספת של המכון
        • סגל המכון
        • מחקרים
        • פרסומים
        • ימי עיון וכנסים
    • מרכזים
      • מרכז דע-גן
      • מרכז חדד
        • אבחון מת"ל
      • תוכנית הריס
      • מרכז בייקר
      • הל"ב, המרכז לסימולציה בחינוך
        • אודות הל"ב, המרכז לסימולציה בחינוך
        • יצירת קשר
        • אתר רשמי- המרכז לסימולציה בחינוך
          • סרטי הדרכה
      • מרכז סאל ואן גלדר
      • מרכז לפיתוח ותמיכה במעבדות הביולוגיה בבתי הספר
      • תוכנית המחקר הבינלאומית על רווחתם ובריאותם של בני נוער
    • קתדרות
      • הקתדרא לחקר וקידום כושר ההשתנות ע"ש מצ'אדו ופרוייקט עוצמות
      • הקתדרה לחינוך לערכים לסובלנות ולשלום ע"ש ד"ר יוסף בורג - קתדרת אונסקו לזכויות אדם, דמוקרטיה, שלום וסובלנות
    • מעבדות
      • המעבדות למדיה דיגטלית | אולפני הסימולציה
      • המעבדה לחקר הלמידה והקוגניציה
      • המעבדה לחקר והתערבות באוטיזם
      • המעבדה לטראומה, התמודדות, וצמיחה
      • המעבדה למציאות מדומה בחינוך
      • המעבדה לשפה ומוח
  • ספרייה
    • מידע כללי
    • מידע שימושי
    • סילבוסים של קורסים - ביבליוגרפיות
    • ספרים חדשים בספרייה
    • הקטלוג הממוחשב
    • משאבים אלקטרוניים
    • כללי ציטוט ביבליוגרפיים
    • טפסים
    • פייסבוק
  • דרושים
  • לוח מודעות
  • פרסומים בתקשורת
  • אירועים
    • ארכיון אירועים
יצירת קשר

Diglossia

English
שלחו לחבר
  • Schiff, R., & Saiegh-Haddad, E. (2018)

    Development and Relationships Between Phonological Awareness, Morphological Awareness and Word Reading in Spoken and Standard Arabic. Frontiers in Psychology, 1-13.  http://dx.doi.org.proxy4.athensams.net/10.3389/fpsyg.2018.00356

    פרטים נוספים >>
  • Hassunah Arafat, S., Korat, O.,  Aram, D., & Saiegh-Haddad, E. (2017)

    Continuity in literacy achievements from kindergarten to first grade: a longitudinal study of Arabic-speaking children. Reading and Writing, 30(5), 989-1007. DOI: 10.1007/s11145-016-9709-x

    פרטים נוספים >>
  • Schiff, R. &  Saiegh-Haddad, E. (2017)

    When diglossia meets dyslexia: The effect of diglossia on voweled and unvoweled word reading among native Arabic-speaking dyslexic children. Reading and Writing, 30,1089–1113. DOI: 10.1007/s11145-016-9713-1

    פרטים נוספים >>
  • Saiegh-Haddad, E. & Schiff, R. (2016)

    The Impact of Diglossia on Voweled and Unvoweled Word Reading in Arabic: A Developmental Study . From Childhood to Adolescence. Scientific Studies of Reading, DOI 10.1080/10888438.2016.1180526

    פרטים נוספים >>

כניסה לעורכי האתר

Faculty of Education | Bar-Ilan University Ramat-Gan, 5290002 Israel | Telephone: 972-3-5318444 | יצירת קשר

לימודי חינוך באוניברסיטת בר-אילן
פיתוח: אגף תקשוב, אוניברסיטת בר-אילן
הצהרת נגישות מדיניות פרטיות
אקדימה בר-אילן

מתעניינים בלימודים?
התקשר/י יצירת קשר מיקום