חינוך לערכים

  • גרוס, ז', וגולדרט, מ' (2022). השפעת החינוך הבלתי פורמלי על משתתפיו. בתוך שיש, א', ודרור, י' (עורכים). החינוך הבלתי פורמלי כפדגוגיה מוכללת: חברתית וערכית (עמ' 489-560). אוניברסיטת תל-אביב.   

  • גרוס, ז', וגולדרט, מ' (2022). השפעת החינוך הבלתי פורמלי על משתתפיו. בתוך שיש, א', ודרור, י' (עורכים). החינוך הבלתי פורמלי כפדגוגיה מוכללת: חברתית וערכית (עמ' 489-560). אוניברסיטת תל-אביב.   

  • גוטל, נ' (2012)

    מחנכים באמונה. אורשת , 3, 203-223 .

  • גוטל, נ' (2012)

    מחנכים באמונה. אורשת , 3, 203-223 .

  • מסלובטי, נ' ועירם, י', עורכים (2002)

    חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים . תל-אביב : רמות,

  • מסלובטי, נ' ועירם, י', עורכים (2002)

    חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים . תל-אביב : רמות,

  • עירם, י' ומסלובטי, נ'  (2002)

    ערכים וחינוך לערכים.  בתוך נ' מסלובטי וי' עירם (עורכים), חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים (עמ' 11-26). תל-אביב : רמות

  • עירם, י' ומסלובטי, נ'  (2002)

    ערכים וחינוך לערכים.  בתוך נ' מסלובטי וי' עירם (עורכים), חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים (עמ' 11-26). תל-אביב : רמות

  • עירם, י'  (עורכים, ואחרים), (2001)

     צמתים : ערכים וחינוך בחברה הישראלית . ירושלים : מחלקת הפרסומים, משרד החינוך.

  • עירם, י'  (עורכים, ואחרים), (2001)

     צמתים : ערכים וחינוך בחברה הישראלית . ירושלים : מחלקת הפרסומים, משרד החינוך.

  • שכטר, מ ועירם. י' (2001)

    חמישים שנות חינוך לערכים - מחברה מתהווה לחברה משתנה - סקירה התפתחותית. בתוך י' עירם, ש' שקולניקוב, י' כהן וא' שכטר (עורכים), צמתים: ערכים וחינוך בחברה הישראלית (עמ' 320-351). ירושלים: מחלקת הפרסומים, משרד החינוך 

  • שכטר, מ ועירם. י' (2001)

    חמישים שנות חינוך לערכים - מחברה מתהווה לחברה משתנה - סקירה התפתחותית. בתוך י' עירם, ש' שקולניקוב, י' כהן וא' שכטר (עורכים), צמתים: ערכים וחינוך בחברה הישראלית (עמ' 320-351). ירושלים: מחלקת הפרסומים, משרד החינוך 

  • יעוז, ח' (1994)

    ערכים והשתקפותם בדיסציפלינות ההוראה. עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך , 59-60, 367-372 

  • יעוז, ח' (1994)

    ערכים והשתקפותם בדיסציפלינות ההוראה. עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך , 59-60, 367-372 

  • יעוז, ח' (1992)

    חינוך לערכים - והוראת הספרות: מחדלים, פערים ודרכי גישור. בתוך י' אייזנברג וי' עירם (עורכים), הבטים בחינוך (כרך ג', עמ' 77-82). תל אביב : יחדיו

  • יעוז, ח' (1992)

    חינוך לערכים - והוראת הספרות: מחדלים, פערים ודרכי גישור. בתוך י' אייזנברג וי' עירם (עורכים), הבטים בחינוך (כרך ג', עמ' 77-82). תל אביב : יחדיו

  • אופיר, ב'  (1987)

    ‫ העברת מסרים ערכיים חנוכיים כחלק אינטגראלי מתהליך לימוד מדעי הטבע בבית ספר תיכון: תכנית לימוד בביולוגיה להוראת הנושא "מותר האדם".  ‫ בשדה חמ"ד , ל’-ל"א (א’-ב’), 120-122

  • אופיר, ב'  (1987)

    ‫ העברת מסרים ערכיים חנוכיים כחלק אינטגראלי מתהליך לימוד מדעי הטבע בבית ספר תיכון: תכנית לימוד בביולוגיה להוראת הנושא "מותר האדם".  ‫ בשדה חמ"ד , ל’-ל"א (א’-ב’), 120-122