חינוך לערכים
-
גרוס, ז', וגולדרט, מ' (2022). השפעת החינוך הבלתי פורמלי על משתתפיו. בתוך שיש, א', ודרור, י' (עורכים). החינוך הבלתי פורמלי כפדגוגיה מוכללת: חברתית וערכית (עמ' 489-560). אוניברסיטת תל-אביב.
-
גרוס, ז', וגולדרט, מ' (2022). השפעת החינוך הבלתי פורמלי על משתתפיו. בתוך שיש, א', ודרור, י' (עורכים). החינוך הבלתי פורמלי כפדגוגיה מוכללת: חברתית וערכית (עמ' 489-560). אוניברסיטת תל-אביב.
-
-
-
מסלובטי, נ' ועירם, י', עורכים (2002)
חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים . תל-אביב : רמות,
-
מסלובטי, נ' ועירם, י', עורכים (2002)
חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים . תל-אביב : רמות,
-
עירם, י' ומסלובטי, נ' (2002)
ערכים וחינוך לערכים. בתוך נ' מסלובטי וי' עירם (עורכים), חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים (עמ' 11-26). תל-אביב : רמות
-
עירם, י' ומסלובטי, נ' (2002)
ערכים וחינוך לערכים. בתוך נ' מסלובטי וי' עירם (עורכים), חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים (עמ' 11-26). תל-אביב : רמות
-
עירם, י' (עורכים, ואחרים), (2001)
צמתים : ערכים וחינוך בחברה הישראלית . ירושלים : מחלקת הפרסומים, משרד החינוך.
-
עירם, י' (עורכים, ואחרים), (2001)
צמתים : ערכים וחינוך בחברה הישראלית . ירושלים : מחלקת הפרסומים, משרד החינוך.
-
שכטר, מ ועירם. י' (2001)
חמישים שנות חינוך לערכים - מחברה מתהווה לחברה משתנה - סקירה התפתחותית. בתוך י' עירם, ש' שקולניקוב, י' כהן וא' שכטר (עורכים), צמתים: ערכים וחינוך בחברה הישראלית (עמ' 320-351). ירושלים: מחלקת הפרסומים, משרד החינוך
-
שכטר, מ ועירם. י' (2001)
חמישים שנות חינוך לערכים - מחברה מתהווה לחברה משתנה - סקירה התפתחותית. בתוך י' עירם, ש' שקולניקוב, י' כהן וא' שכטר (עורכים), צמתים: ערכים וחינוך בחברה הישראלית (עמ' 320-351). ירושלים: מחלקת הפרסומים, משרד החינוך
-
יעוז, ח' (1994)
ערכים והשתקפותם בדיסציפלינות ההוראה. עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך , 59-60, 367-372
-
יעוז, ח' (1994)
ערכים והשתקפותם בדיסציפלינות ההוראה. עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך , 59-60, 367-372
-
יעוז, ח' (1992)
חינוך לערכים - והוראת הספרות: מחדלים, פערים ודרכי גישור. בתוך י' אייזנברג וי' עירם (עורכים), הבטים בחינוך (כרך ג', עמ' 77-82). תל אביב : יחדיו
-
יעוז, ח' (1992)
חינוך לערכים - והוראת הספרות: מחדלים, פערים ודרכי גישור. בתוך י' אייזנברג וי' עירם (עורכים), הבטים בחינוך (כרך ג', עמ' 77-82). תל אביב : יחדיו
-
אופיר, ב' (1987)
העברת מסרים ערכיים חנוכיים כחלק אינטגראלי מתהליך לימוד מדעי הטבע בבית ספר תיכון: תכנית לימוד בביולוגיה להוראת הנושא "מותר האדם". בשדה חמ"ד , ל’-ל"א (א’-ב’), 120-122
-
אופיר, ב' (1987)
העברת מסרים ערכיים חנוכיים כחלק אינטגראלי מתהליך לימוד מדעי הטבע בבית ספר תיכון: תכנית לימוד בביולוגיה להוראת הנושא "מותר האדם". בשדה חמ"ד , ל’-ל"א (א’-ב’), 120-122