מוכתר, ל., וקורת, ע. (2024). הקשר בין אמונות מחנכות לבין התיווך שלהן בפעילות קריאת ספר לפעוטות: האם תוכנית התערבות תחולל שינוי? מחקר חלוץ. אוריינות ושפה, 11, עמ' 66-87.
זלכה, ג' (2018)
שילוב מחשבים בגני הילדים ועמדות הגננות כלפי שילובם.סוגיות חברתיות בישראל: כתב עת לנושאי חברה, 26, 58-90
שכטר, ט' וספקטור-לוי, א' (2018)
לבנות ולהיבנות - על פיתוח חשיבה הנדסית בגן הילדים. עלון דע-גן, 11, 8-17
פדגוגיה תרבותית וגשרים לאוריינות הבית וגן-הילדים. הד הגן, 63 (3), 8-23