כיתה הטרוגנית
-
יפרח, מ', גלובמן, ר' וספקטור־לוי, א' (2016)
מודל הוליסטי להוראה וללמידה של מדע וטכנולוגיה בכיתה הטרוגנית משלבת: פיתוח, עיצוב ויישום. מגמות, נ(2),315-354
-
יפרח, מ', גלובמן, ר' וספקטור־לוי, א' (2016)
מודל הוליסטי להוראה וללמידה של מדע וטכנולוגיה בכיתה הטרוגנית משלבת: פיתוח, עיצוב ויישום. מגמות, נ(2),315-354
-
-
-
בן ארי, ר' וריץ, י' (1994).
גישות הוראה אלטרנטיביות בראי האינטגרציה והכיתה ההטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית (עמ' 253-279). אבן יהודה: רכס.
-
בן ארי, ר' וריץ, י' (1994).
גישות הוראה אלטרנטיביות בראי האינטגרציה והכיתה ההטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית (עמ' 253-279). אבן יהודה: רכס.
-
מברך, ז' (1994).
למידה לקראת שליטה - כיצד אפשר להעלות את ההישגים ולהקטין את השונות בכיתה? בתוך י' ריץ' ור' בן-ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית (עמ' 125-156). אבן יהודה: רכס.
-
מברך, ז' (1994).
למידה לקראת שליטה - כיצד אפשר להעלות את ההישגים ולהקטין את השונות בכיתה? בתוך י' ריץ' ור' בן-ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית (עמ' 125-156). אבן יהודה: רכס.
-
-
-
ריץ, י' בן ארי, ר' (1994).
מסגרת לבחינת שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. אבן יהודה: רכס.
-
ריץ, י' בן ארי, ר' (1994).
מסגרת לבחינת שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. אבן יהודה: רכס.
-
שחר, ח' וריץ, י' (1994).
למידה שיתופית בכיתה הטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה הטרוגנית (עמ'
157-188). אבן יהודה: רכס.
-
שחר, ח' וריץ, י' (1994).
למידה שיתופית בכיתה הטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה הטרוגנית (עמ'
157-188). אבן יהודה: רכס.
-
ריץ, י' (1989).
גישות שיתופיות להוראה בכיתה ההטרוגנית והשפעתן על הדימוי העצמי ותפיסת האקלים בקרב תלמידיה. עיונים בחינוך, 51-52, 207-222.
-
ריץ, י' (1989).
גישות שיתופיות להוראה בכיתה ההטרוגנית והשפעתן על הדימוי העצמי ותפיסת האקלים בקרב תלמידיה. עיונים בחינוך, 51-52, 207-222.
-
ריץ, י' (1989)
עירוב חברתי בחינוך ולמידה שיתופית בכיתה ההטרוגנית. בתוך י' עירם (עורך), הבטים בחינוך,ב '
(עמ' 67-80). תל-אביב: יחדיו ואוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך
-
ריץ, י' (1989)
עירוב חברתי בחינוך ולמידה שיתופית בכיתה ההטרוגנית. בתוך י' עירם (עורך), הבטים בחינוך,ב '
(עמ' 67-80). תל-אביב: יחדיו ואוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך