כיתה הטרוגנית

  • יפרח, מ', גלובמן, ר' וספקטור־לוי, א' (2016)

    מודל הוליסטי להוראה וללמידה של מדע וטכנולוגיה בכיתה הטרוגנית משלבת: פיתוח, עיצוב ויישום. מגמות, נ(2),315-354

  • ריץ, י' (1996).

    הכיתה ההטרוגנית: חינוך והוראה. רמת-גן: אוניברסיטת בר-אילן. 

  • בן ארי, ר' וריץ, י' (1994).

    גישות הוראה אלטרנטיביות בראי האינטגרציה והכיתה ההטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית (עמ' 253-279). אבן יהודה: רכס. 

  • מברך, ז' (1994).

    למידה לקראת שליטה - כיצד אפשר להעלות את ההישגים ולהקטין את השונות בכיתה? בתוך י' ריץ' ור' בן-ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית (עמ' 125-156). אבן יהודה: רכס.

  • ריץ, י' ובן ארי, ר' (1994).

    שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. אבן יהודה: רכס. 

  • ריץ, י' בן ארי, ר' (1994).

    מסגרת לבחינת שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. אבן יהודה: רכס. 

  • שחר, ח' וריץ, י' (1994).

    למידה שיתופית בכיתה הטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה הטרוגנית (עמ'

    157-188).  אבן יהודה: רכס.

  • ריץ, י' (1989)

     עירוב חברתי בחינוך ולמידה שיתופית בכיתה ההטרוגנית.  בתוך י' עירם  (עורך), הבטים בחינוך,ב '

    (עמ' 67-80). תל-אביב: יחדיו ואוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך

     

  • ריץ, י' (1989).

    גישות שיתופיות להוראה בכיתה ההטרוגנית והשפעתן על הדימוי העצמי ותפיסת האקלים בקרב תלמידיה. עיונים בחינוך, 51-52, 207-222.