פרסומים
פרסומים באנגלית
פוירשטיין, ר', פוירשטיין, ר', פאליק, ל', כגן, ע',יוסף, ל' וולק, צ' (2014). מניעת הידרדרות מנטלית אצל קשישים בסיכון באמצעות התערבות קוגנטיווית. גדיש: ביטאון לחינוך מבוגרים , 14, 181-189
פוירשטיין, ר' (2009). בפתח הספר: סגנונות קיום: היבטים עיוניים מדעיים וישומיים. מתוך י' רנד וד' שקולניק (עורכים). סגנונות קיום: היבטים עיוניים, מדעיים ויישומיים (עמ' 7-10). תל-אביב : הוצאת מכון מופ"ת
פוירשטיין ר' ופוירשטיין ר' (2005). לקות למידה או למידה לקויה? : "תכונה" קבועה או "מצב" משתנה. בתוך: א' פלדי (עורך). החינוך במבחן הזמן 2 (עמ' 371-382). אבן יהודה : רכס
פוירשטיין, ר' (2004). אמנית "לשם ייחוד". מבוע: ליצירה דתית בספרות, בחברה ובמחשבה , 41, 48-62
פוירשטיין, ר' ופוירשטין, ר' (2002). השפעת הלמידה המתווכת על המתווך.תלפיות: שנתון המכללה , תשס"א-תשס"ב, 179-198
פויירשטיין, ר',פוירשטיין, ר' וקוזולין, א' (2001). הכשרת המורה להוראה ותווך: לקראת גישה דואלית בחינוך. פותחים שערים בהכשרת מורים, י"ט-כ"א, 12 ע"מ
פוירשטיין ר' (1999). תיאורית יכולת ההשתנות הקוגניטיבית המבנית. מתוך ד' צוריאל, (עורך). התנסות בלמידה מתווכת (עמ' 9-27). קרית ביאליק : אח
פוירשטיין, ר' (1999). אסטרטגיות למידה המסייעות בהתמודדות עם השינויים המתחוללים בעולם. חינוך החשיבה 16-17: 9-11
פוירשטיין, ר' ופוירשטיין, ר' (1999). חינוך לערכים ותיאוריית הלמידה המתווכת. בתוך י'הקלמן (עורך). לזבולון; עיון ומעש - אסופת מאמרים לזכרו של זבולון המר. (עמ' 244-258). ירושלים: משרד החינוך התרבות והספורט, מינהל החינוך הדתי
פוירשטיין, ר', פוירשטיין, ר' ושור, י' (1997). התהליך כתוכן של החינוך. חינוך החשיבה , 11-12, 45-54
פוירשטיין, ר' (1993). הלמידה המתווכת. הד הגן , נ"ח, 135-139
פוירשטיין, ר' (1993). תיאוריית כושר ההשתנות הקוגניטיבית המבנית תקציר הרצאה. מניתוק לשילוב, 5, 70-78,
פוירשטיין, ר' פוירשטיין, ש' (1993). התנסות בלמידה מתווכת: סקירה תיאורטית. בשדה חמ"ד ,ל"ו(א'-ב'), 7-50
מינצקר, י', בן שחר, נ' ופוירשטיין, ר' (1993). למידה מתווכת בגיל הרך (מאלף ועד טף, החינוך בגיל הרך). אגרת לחנוך: רבעון לחנוך קיבוצי , 94: 5-10
פוירשטיין, ר' ואגוזי, מ' (1987). התיאוריה של הלמידה המתווכת ומקומה בהכשרת המורים. דפים , 6: 16-34
פוירשטיין, ר' (1985). מטרות המשנה של ההעשרה האינסטרומנטלית (ב'). אגרת לחנוך: רבעון לחנוך קיבוצי , 73: 15-18
פוירשטיין, ר' (1984). העשרה אינסטרומנטלית: בסיס תיאורטי, מטרות וכלים. אגרת לחנוך: רבעון לחנוך קיבוצי , 72: 15-18
פוירשטיין, ר' (1980). התפקיד המיוחד של הפנימייה בשיקום הקוגנטיבי של נוער טעון-טיפוח. בתוך ש' עדיאל, ח' שלום, ומ' אריאלי (עורכים). טיפוח נוער במצוקה וחינוך בפנימייה (עמ' 241-252). תל אביב: צ'ריקובר
פוירשטיין, ר' (1971). הטכניקה של הקבוצה הטפולית. יסודות, 62-86.
פוירשטיין, ר' ושלום, ח' (1967). ציוני-דרך לאבחון רמתם השכלית של ילדים מקופחים מבחינה תרבותית וחברתית. מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות , 15(2-3): 174-187
פוירשטיין, ר' ורישל, מ' (1958). פרצפציה וציור אצל הילד הצפון-אפריקאי. מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות , 9(2): 156-162
פוירשטיין, ר' וג'נסן, מ"ר. ההעשרה האינסטרומנטלית : בסיס תיאורטי, מטרות וכלים
פוירשטיין, ר'. שיטת ההעשרה האינסטרומנטלית : תיאוריה וטכניקה. ירושלים : הדסה ויצו-קנדה-המכון למחקר
Feuerstein, R., & Lewin-Benham, A. (2012). What Learning Looks Like: Mediated Learning in Theory and Practice, K-6. New York : Teachers College Press
Feuerstein, R., Feuerstein, R., & Kozulin, A. (2001). Mediated Learning Experience in Teaching and Counseling. Proceedings of the International Conferences "Models of Teacher Training" and "Educational Advancement for Youth at Risk." Jerusalem : International Center for the Enhancement of Learning Potential
Feuerstein, R. & Kozulin, A. (1995). The Bell Curve: Getting the facts straight. Educational Leadership, 52(7), 71-75
Strauss, R. P., Feuerstein, R. & Mintzker, Y. (1989). Ordinary faces? Down syndrome, facial surgery, active modification, and social perceptions. American Journal on Mental Retardation, 94(2),115-118,
Feuerstein, R., & Jensen, M. R. (1980). Instrumental enrichment: theoretical basis, goals, and instruments. Educational Forum, 44,401-423.
Feuerstein, R., & Feuerstain, R. (1974). Innovative educational strategies for the integration of high-risk adolescents in Israel. Phi Delta Kappan, 55, 556-558
Feuerstein, R., & Hamburger, M. (1965).Proposal to study the process of redevelopment in several groups of deprived early adolescents in both residential and non-residential settings. Jerusalem : Youth Aliya