שביעות רצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרות חינוך מיוחדות לעומת שביעות רצונם משילוב במסגרות חינוך רגילות

מחבר
סובלמן-רוזנטל, ו'

מטרות המחקר המוצג במאמר: (1) בדיקת שביעות הרצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרת החינוך שבה לומדים ילדיהם, והשוואתה למסגרות חינוך אחרות; (2) הערכת מסגרת החינוך הרצויה לילדים עם תסמונת דאון מנקודת המבט של הוריהם. ‬

סובלמן-רוזנטל, ו', ביטון, א' וקליין, פ"ש (2009)

שביעות רצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרות חינוך מיוחדות לעומת שביעות רצונם משילוב במסגרות חינוך רגילות. מגמות,מו (1-2), 419-438

תאריך עדכון אחרון : 28/09/2016