שביעות רצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרות חינוך מיוחדות לעומת שביעות רצונם משילוב במסגרות חינוך רגילות
מטרות המחקר המוצג במאמר: (1) בדיקת שביעות הרצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרת החינוך שבה לומדים ילדיהם, והשוואתה למסגרות חינוך אחרות; (2) הערכת מסגרת החינוך הרצויה לילדים עם תסמונת דאון מנקודת המבט של הוריהם.
סובלמן-רוזנטל, ו', ביטון, א' וקליין, פ"ש (2009)
שביעות רצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרות חינוך מיוחדות לעומת שביעות רצונם משילוב במסגרות חינוך רגילות. מגמות,מו (1-2), 419-438
מילות מפתח
תאריך עדכון אחרון : 28/09/2016