תסמונת דאון
-
סובלמן-רוזנטל, ו', ביטון, א' וקליין, פ"ש (2009)
שביעות רצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרות חינוך מיוחדות לעומת שביעות רצונם משילוב במסגרות חינוך רגילות. מגמות,מו (1-2), 419-438
-
סובלמן-רוזנטל, ו' וקליין, פ"ש (2003).
תהליך התפתחות התקשורת של תינוקות עם תסמונת-דאון בהשוואה לתינוקות רגילים:
תהליך אטי או תהליך שונה? מגמות, 42 (4), 585-600
-
סובלמן-רוזנטל, ו' וקליין, פ"ש (2002)
.חלון של הזדמנויות : לקידום תינוקות וילדים עם תסמונת-דאון. אבן יהודה : רכס. -
סובלמן-רוזנטל, ו' (2002)
התפתחות מיומנויות תקשורת ושפה אצל ילדים עם תסמונת דאון. בתוך ו' סובלמן-רוזנטל ופ' קליין (עורכים), חלון של הזדמנויות: לקודים תינוקות וילדים עם תסמונת דאון. (עמ' 61-80). אבן-יהודה: רכס
-
סובלמן-רוזנטל, ו', פלדשטיין-חיון, ל' וקורט, ד' (2002)
שילוב ילדים עם תסמונת- דאון בגני ילדים רגילים מן ההיבט של אינטראקציה תיווכית והתנהגות חברתית. בתוך ו' סובלמן-רוזנטל ופ' קליין (עורכים), חלון של הזדמנויות: לקודים תינוקות וילדים עם תסמונת דאון. (עמ' 173-191). אבן-יהודה: רכס
-
קליין, פ"ש וסובלמן-רוזנטל, ו' (2002)
מאפייני התנהגות תיווכית במסגרת המשפחה והשפעתם על התפתחותם של ילדים רגילים וילדים עם תסמונת דאון. בתוך ו' סובלמן-רוזנטל ופ' קליין (עורכים), חלון של הזדמנויות: לקודים תינוקות וילדים עם תסמונת דאון. (עמ' 33-59). אבן-יהודה: רכס
-
סובלמן-רוזנטל ו' (2000)
אינטראקציה אם-ילד והתפתחות מיומנויות תקשורת ושפה אצל תינוקות עם תסמונת דאון ותנוקות רגילים. בתוך פ' קליין (עורכת), תינוקות,טף,הורים ומטפלים-מחקרים בנושא התפתחות הילד בישראל (ע"מ 219-241). רמת-גן : רכס
-
רזאל, מ', אונגר, ל' וקליין פ"ש (2000)
הוראת קריאה לילדים עם תסמונת דאון. סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 15 (1), 69-81